بیوگرافی هایده حسن زاده کیست ماجرای قتل توسط پدر در ربط سردشت

بیوگرافی هایده حسن زاده کیست ماجرای قتل توسط پدر در ربط سردشت

هایده حسن زاده کیست

هایده حسن زاده دختر 16 ساله اهل شهرستان ربط واقع در سردشت بوده که توسط پدرش به قتل رسیده است پدرش با بستن بلوک سیمانی به پای هایده و بستن چشم ها و دهانش او را به سد سردشت انداخت  او درباره علت این اقدامش گفت:«دخترم به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و تا دیروقت بیرون از خانه می‌ماند.»

بیوگرافی

هایده حسن زاده متولد 1386 اهل شهر ربط در سردشت میباشد که گفته میشود به علت دیر امدن به خانه توسط پدرش کشته شده است. پدرش میگوید:«دخترم به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و تا دیروقت بیرون از خانه می‌ماند.»

بیوگرافی هایده حسن زاده کیست ماجرای قتل توسط پدر در ربط سردشت

هایده توسط پدرش به شکل هولناکی کشته شده است و با بستن بلوک سیمانی به پایش او را به سد سردشت انداخته ک به زیر اب برود و جسدش بالا نیاید.

پلیس بعد از کشف جسد این دختر نوجوان به سراغ خانواده اش رفته و انها را بازداشت کردند.

پدرش قتل را پذیرفت

پدر هایده حسن زاده در خردادماه 1402 خبر مفقودی دخترش را به پلیس اعلام کرد و بعد مدعی شد که از کشور خارج شده است تا پلیس برای پیدا کردن این دختر منصرف شود اما با توجه به اینکه خون مظلوم فراگیر است بعد از 4 ماه مسولان سد سردشت در حال تخلیه آب سد بودند که با جسد یک دختر مواجه میشوند که بلوک سیمانی به پایش بسته شده و دهان و چشم هایش نیز بسته شده بود و بلافاصله پلیس را خبر میکنند که در نهایت مشخص میشود این دختر همان هایده حسن زاده است که پدرش مدعی بود از کشور خارج شده است و دستور بازداشت پدر صادر میشود.

بعد از بازداشت پدر در نهایت او اعتراف میکند که دخترش را به قتل رسانده است.

درباره علت قتل این دختر هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *