بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس

بیوگرافی هری کین فوتبالیست

هری ادوارد کین متولد ۲۸ ژوئیه ۱۹۹۳ فوتبالیست حرفه‌ای انگلیسی است که به عنوان مهاجم بازی میکند و در حال حاضر برای باشگاه لیگ برتر تاتنهام هاتسپر توپ میزند و کاپیتان تیم ملی انگلیس است.

هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر گرفته می‌شود و دومین گلزن برتر تاریخ تاتنهام، دومین گلزن برتر تاریخ انگلستان و سومین بهترین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس و پدر و مادر

زندگی شخصی

هری کین بازیکن فوتبال و یکی از ستاره های مطرح جهانی است وی متولد 28 ژوئیه 1993 در انگلیس، است تحصیلات چندان خوبی ندارد بخاطر نوع چهره و استایل زیاد پیراهن هایش خرید نمی شود اهل خود نمایی نیست و همسرش نیز بی آلایش و ساده در انظار عمومی ظاهر می شود

پدرش پاتریک کین و مادرش کیم از مهاجرین ایرلندی به انگلستان هستند، تنها یک برادر بزرگ تر بنام چارلی دارد و در مدرسه بنیاد چینگفور تحصیل کرده است

او تاکنون در دو فصل پیاپی ۲۰۱۵–۲۰۱۶ و ۲۰۱۶–۲۰۱۷ توانسته با درخشش با پیراهن تاتنهام دو بار آقای گل لیگ جزیره شود و همچنین در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ با پیراهن تاتنهام نایب قهرمانی لیگ جزیره را نیز تجربه کرده‌است. وی در سال ۲۰۱۷ با ۵۶ گل، بهترین گلزن این سال لقب گرفت او همچنین بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ کشور انگلیس شد

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس و پدر و مادر

هری ادوارد کین در 28 ژوئیه 1993 در والتهامستو، لندن متولد شد و یک برادر بزرگتر به نام چارلی دارد.

او از طرف پدرش که اهل گالوی است، اصالت ایرلندی دارد.

خانواده او به چینگفورد نقل مکان کردند، جایی که کین تا سال 2004 در آکادمی ابتدایی لارکسوود تحصیل کرد و سپس مدرسه بنیاد چینگفورد (دیوید بکهام نیز در آن حضور داشت) آمد.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس و پدر و مادر

ازدواج و همسر و فرزندان

در مصاحبه ای که در فوریه 2015 انجام شد، کین با کیتی گودلند، که از دوران کودکی او را می شناسد، رابطه داشت. او در مصاحبه اش گفته “ما با هم به مدرسه رفتیم، بنابراین او تمام کارهای من را دیده است. البته، او آن را کمی دیوانه می‌داند.  1 ژوئیه 2017، کین نامزدی خود را با گودلند در حساب توییتر خود اعلام کرد و در ژوئن 2019 گفت که آنها ازدواج کرده اند.

همچنین ببینید:

در سال 2017 صاحب یک فرزند دختر شد ودر 2018دومین دخترش به دنیا آمد در سال 2020 صاحب فرزند پسر شد.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس و پدر و مادر

سوابق فوتبالی

هری کین در سال 1999 در شش سالگی به یک باشگاه محلی پیوست.

در فصول 2015 کین به عنوان بهترین گلزن لیگ لقب گرفت او به تاتنهام کمک کرد تا به عنوان نایب قهرمان مسابقات برسد و به عنوان بهترین بازیکن سال هواداران انتخاب شد.

هری کین بهترین کمپین آماری خود را تا به امروز در فصل2017 با 41 گل به ثمر رسانده در 48 بازی در تمامی رقابت ها به ثبت رساند و در فصل بعد به عنوان نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. او فصل 2020 را به عنوان برترین گلزن و بهترین پاس گل در لیگ به پایان رساند.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و کاپیتا تیم ملی انگلیس و تاتنهام عکس

درخشش در تیم ملی انگلیس

کین در 79 بازی برای انگلیس 52 گل به ثمر رسانده است. او در همه رده های سنی انگلیس بازی کرده و گلزنی کرده است و در سن 21 سالگی اولین بازی گلزنی را با تیم بزرگسالان در مارس 2015 انجام داد.

همچنین ببینید:

کین در طول رقابت های مقدماتی یوفا یورو 2016 انگلیس موفق ظاهر شد و گلزنی کرد.

او درست قبل از جام جهانی 2018 به عنوان کاپیتان انگلیس انتخاب شد، جایی که او به عنوان بهترین گلزن مسابقات به پایان رسید و کفش طلا را به دست آورد و انگلیس را به مقام چهارم رساند.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و کاپیتا تیم ملی انگلیس و تاتنهام عکس

او همچنین انگلیس را به مقام نایب قهرمانی یورو 2020 رساند و اولین حضور آنها در فینال این مسابقات و اولین فینال بزرگ آنها از سال 1966 بود.

از کودکی تا افتخارات

هری کین اولین بار برای یک باشگاه محلی بازی کرد و زمانی که هشت ساله بود به آکادمی جوانان آرسنال پیوست. به گفته لیام بردی که در آن زمان مسئول آکادمی آرسنال بود، او پس از یک فصل به دلیل “اضافه وزن” مورد انتقاد بود مدیر آرسن ونگر در نوامبر 2015 اظهار داشت که از اینکه آرسنال تصمیم گرفت کین را آزاد کند، ناامید شده است.  او همچنین یک آزمایش در تاتنهام هاتسپر داشت اما در ابتدا موفقیت آمیز نبود و او به باشگاه قدیمی خود بازگشت. در سال 2004، در سن یازده سالگی، او برای یک دوره آزمایشی چهار تا شش هفته ای به آکادمی واتفورد ملحق شد و پس از آن که بازی برای واتفورد مقابل تاتنهام را تحت تاثیر قرار داد شانس دیگری در تاتنهام به او داده شد.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و کاپیتا تیم ملی انگلیس و تاتنهام عکس

در روزهای اولیه حضورش در تاتنهام، کین به عنوان یک بازیکن برجسته نبود، زیرا او نه بزرگ بود و نه به ویژه سریع، اما کسانی که با او کار کردند به تمایل دائمی او برای بهبود جنبه های مختلف بازی اش اشاره کردند.

چند سال پس از پیوستن، او جهش رشد زیادی داشت که او را بلندتر و از نظر بدنی قوی‌تر کرد.

در فصل 2008، او در تیم زیر 16 سال بازی کرد که در مسابقات کوپا چیواس در مکزیک و تورنمنت بلینزونا در سوئیس شرکت کرد و سه گل به ثمر رساند. در ژوئیه 2009، در روز تولد 16 سالگی خود، قرارداد بورس تحصیلی را با تاتنهام امضا کرد.

بیوگرافی هری کین فوتبالیست و همسرش و ماجرای خیانت +عکس و پدر و مادربیوگرافی هری کین فوتبالیست و کاپیتا تیم ملی انگلیس و تاتنهام عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *