بیوگرافی هلیا آقایی دختر اصفهانی (هلیا قمه کش کیست)

بیوگرافی هلیا آقایی دختر اصفهانی (هلیا قمه کش کیست)

تاریخ انتشار 9 مهر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی هلیا آقایی دختر اصفهانی (هلیا قمه کش کیست) ماجرای معروف شدن و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی هلیا آقایی دختر اصفهانی

هلیا آقایی دختر دهه هشتادی که در تابستان 1400 کلیپی ا او در فضای مجازی دست به دست شد حالا به شهرت دست یافته است و حتی به او پیشنهاد بازیگری شده است.

بیوگرافی هلیا آقایی دختر اصفهانی (هلیا قمه کش کیست)

تابستان 1400 بود که کلیپی از دعوای چند دختر در یکی از پارک های اصفهان (پارک دشت بهشت) در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که مورد توجه کابران قرار گرفت نکته ای که در این ویدیو توجهات را به خود جلب کرد قمه کشی یک دختر نوجوان بود که باعث شد بازتاب گسترده ای راه به همراه داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که این ویدیو آسیب روحی و روانی زیادی را به این دختر وارد میکند اما با گذشت چند ماه هلیا در اینستاگرام فالوئرهای زیادی را به دست آورد و حتی یکی از خواننده ها به او پیشنهاد بازی در موزیک ویدیوی اش را داد.

یکی از کلیپ های هلیا در اینستاگرام

ماجرای دعوا در پارک

یکی از دوستان و شاهدان هلیا در روز دعوا میگوید که بعداز ظهر در پارک دشت بهشت اصفهان نشسته بودیم هلیا و دوستانش آمدند و به سمت کتابخانه رفتند ، جایی که پاتوق همیشگی آنها بود حدود یک ربع بعد میثاق همراه با دختری وارد پارک شدند. هلیا که از آمدن آنها شوکه شده بود، نمی دانست چه کار کند.

دختری که همراه با میثاق بود، با عجله و خشونتی عجیب به طرف هلیا حمله ور شد. هلیا را روی زمین انداخت و دعوا بالا گرفت. هلیا برای قدرت نمایی از لباسش قمه ای بیرون آورد. به قدری فضای آنجا شلوغ و در هم بود که متوجه نشدیم چگونه صورت میثاق زخمی شد.

کل دعوا حدود ۱۰دقیقه طول کشید. از یکی از دوستان مان شنیدم میثاق را به بیمارستان رساندند و شدت جراحات چاقو زیاد بوده است.» او با هیجانی که یادگار روز دعوا بود، ادامه می دهد: «مسبب اصلی این دعوای جنجالی دختر دومی بود که در زندگی میثاق پا گذاشت.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *