بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی مسابقه برنده باش و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی شرکت کننده مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار و همسرش و علت مهاجرت و اینستاگرام و عکس و سوابق و تصاویر او را در این صفحه ببنید.

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی مسابقه برنده باش و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی هلیا حسینی

هلیا حسینی  در سال ۱۳۸۱ در تهران به دنیا آمده است و موفق شده در سن 15 سالگی دیپلم خود را دریافت کند! که نشان یکی از نخبه های کشورمان به شمار می آید که دارای هوش بسیار بالایی است.

او جوان ترین دانشمند دانشگاه پزشکی کالیفرنیا میباشد

از وی برای ملحق شدن به یک گروه تحقیقاتی تشکیل شده از دانشگاه های پزشکی و مهندسی دانشگاه کالیفرنیا برای تحقیق درمورد آثار آسیب های تروماتیک مغزی دعوت به عمل امد.

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

تحقیقات او کوششی است در جهت یافتن روش درمانی برای جلوگیری از به جود آمدن ضایعات عصبی در انسانها که در معرض ضربه به مغز قرار دارند، مثل ورزشکاران، نظامیان بازنشسته و قربانیان سوانح رانندگی و خشونت که بیشتر آسیب را میتوانند در این رابطه ببینند.

همچنین ببینید بیوگرافی ملینا ممتاز عصر جدید نابغه کوچک

مقالات و تحقیقات

هلیا حسینی تا کنون چندین پروژه و مقاله علمی یادداشت کرده است و یک سبک تحقیق بر روی موضوع «تجمع پروتئین» را نیر برای خود به ثبت رسانده است.

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

هلیا حسینی را میتوان به عنوان یک پژوهشگر در حوزه ی نوروتروما (ضربه های مغزی نخاعی) نام برد که در موضوع آگاهی دادن درمورد ضربهات سر درنزاع در بیم قربانیان کودک آزاری، فعالیت دارد.

او به چند زبان زنده دنیا نیز مسلط است علاوه بر زبان فارسی به به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نیز تسلط کامل دارد.

✅همچنین ببینید بیوگرافی رونیکا رجبی دختر نابغه زنجانی

هلیا حسینی در شبکه های اجتماعی فعال است از جمله اینستاگرام و توییتر و در صفحات خود اتفاقات زندگی روزمره و افکار و عقایدش را به اشتراک میگذارد.

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

شرکت در مسابقه برنده باش

هلیا حسینی در مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار نیز حضور پیدا کرده بود مسابقه در سال ۱۳۹۷ از شبکه سوم پخش می شد و به عنوان یک دختر ۱۶ ساله به این برنامه مسابقه های آمد.

اودر معرفی خود گفت که من دانشجوی سال دوم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشم و پاسخ های او باعث شد که محمدرضا گلزار و بینندگان این برنامه به شدت متحیر شوند.

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

حسینی گفت که در سال ۱۳۹۶ به عنوان جوانترین شرکت کننده کنکور به شمار می‌آمد و رتبه ۹۵ تجربی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کرده بود او همچنین دارای رتبه ۸ زبان در کنکور بوده است از دیگر توضیحات حسینی می‌توان به سال های سوم تا پنجم دبستان اشاره کرد که به صورت جهشی تحصیل کرده بود او در سن ۹ سالگی وارد مقطع راهنمایی شده بود

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

مهاجرت هلیا حسینی به آمریکا

ویدئوی کنفرانس علمی هلیا حسینی در یکی از دانشگاه های آمریکا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، شرکت کننده ی نابغه مسابقه تلویزیونی «برنده باش» که هوش و استعداد بالایش تعجب محمدرضا گلزار، مجری برنامه و بینندگان را برانگیخته بود.

در اردیبهشت ۱۴۰۱ ویدیو در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به کنفرانس علمی هلیا حسینی در یکی از دانشگاههای آمریکا بود که حسابی در فضای مجازی وایرال شد.

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

حذف برنده باش از شبکه سه

 سرانجام حاشیه‌های شکل گرفته هفته‌های اخیر پیرامون مسابقه «برنده باش» نتیجه داد و این برنامه پنج‌شنبه شب از کنداکتور شبکه سه حذف شد. چند ساعت قبل از پخش این برنامه اعلام شد که «برنده‌باش» روی آنتن نخواهد رفت و جای آن پشت صحنه مسابقه «عصر جدید» پخش می‌شود.

ماجرا از این قرار است که در هفته‌های اخیر انتقادات فراوانی نسبت به عملکرد صدا و سیما و رویکردش به درآمدزایی از اپلیکیشن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد و در روز‌های پایانی هفته گذشته آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در پاسخ به یک استفتا درباره برنامه «برنده باش»؛ این برنامه را مصداق قمار دانست و همین باعث شد تا موج جدیدی از انتقاد‌ها شکل بگیرد.

بعد از این اتفاق رهبری هم به این ماجرا حساسیت نشان دادند و به حذف چنین شیوه‌هایی برای درآمدزایی تذکر دادند. نتیجه این تذکر جدی، دستور عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صدا وسیما به اداره کل بازرگانی این سازمان بود. رئیس صدا و سیما در دستور خود نوشته است: «با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه‌ای اسپانسر‌هایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید.»

بیوگرافی هلیا حسینی نابغه ایرانی و همسرش و علت مهاجرت +اینستاگرام و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

24 نظر

  1. اگر نابغه ترین باشی
    اگر زیباترین باشی
    اگر پولدارترین باشی
    روزی زیر خاک خواهی رفت و باید پاسخگوی اعمالت باشی
    اصل آن دنیاست که باید جواب بده
    نابغه بودن برتری نیست ملاک تقواست و بس
    هر چند خدا به خاطر خدمت کردنش بی پاداشش نمیذاره

  2. هرچی گشتم چیزی که تایید کنه همچی چیزی اتفاق افتاده پیدانکردم فک کنم ملت باز رفتن سرکار

  3. میرزاخانی خدابیامرز که دیگه توهم نبود!
    فرزندان عزیزم شما هر کدومتون بی همتایید، هلیا هم یه فرشته ی مهربونه درست مثل مریم🌺
    سعی کنید خودتون رو نسبت به نظرات دیگران کلا بی نیاز کنید، چون هر نظری که میخواد باشه اعم از خوب و بدش، یقینا شما رو به آرامش نخواهد رساند و نیازی پس از نیازی دیگر را برایتان به ارمغان خواهد آورد. نیازی که با استعداد های بالقوه ی شما کاملا در تضاد است.

    • دوست عزیز موفقیت هر ایرانی موجب افتخاره بخصوص در سطح جهانی یادتان بیاورم چندین سال قبل جوانکی در مشهد ادعاکرده بود جراح مغز واعصابه و سیمای وقت بدون تحقیق کلی مصاحبه با طرف پخش کرد بعد چند روز متوجه شدن ادعا دروغ بوده خب در این زمانه که هر لحظه انواع گزارشات و ادعاهای غیر واقعی در فضای مجازی پخش میشه قبل از انتشار بایستی مطمئن شد . در سایتهای داخلی چند کلیپ کوتاه از موضوع بیشتر بدست نمیاد.متاسفانه با نرخ بالای مهاجرت تعداد دانشجویان ایرانی در خارج هم کم نیستند. برای هر کدام از اونا میشه ادعا کرد نابغه بودن و چند کلیپ درست کرد. ارزوی موفقیت و عاقبت بخیری برای هلیا و هلیاهای کشوردارم. نظرشما دوست عزیز هم خیلی فلسفی بود جوری بنویسید همه بهره ببرند

  4. تک تک ایرانیا نابغه ان بهتره به این دختر بگید سخت کوش نه نابغه چون نبوغ خاصی نداره فقط وظیفشو در قبال رفاهی که پدر مادرش بهش دادن و علاقش انجام داده ولاغیر نابغه دانش آموزای کپر نشین و عشایرن که الان بهترین پزشکا و موزیسین های داخل و خارج ایران شدن نابغه منم که درسامو باید ۸ بار بخونم تا بفهمم ولی آخرش هم میفهمم هم ۱۰۰ میزنم نابغه دانش آموزای مدارس دولتی هستن که رتبه های برتر کنکور میشن شماها تک تکتون یه نابغه اید این خانم کار خاصی نکرده کنکور داده و رفته کالیفرنیا حالا سودش واسه من و مدرسه من و کنکور و آینده من چیه نمیدونم والا زیاد بزرگش نکنین چیز خاصی نیست 👌😏🌹🌹🌹

    • محدثه خانوم مگه قراراه همه به شما سود برسونند؟ شما چه سودی برای این مملکت داری؟ خانم هلیا حسینی 15 سالگی دانشجوی سال دوم پژشکی بوده و پژوهشگاه دانشکده پزشکی در کالیفرنیا برای او دعوت نامه برای همکاری علمی فرستاده. حالا فکر کن ببین با شما که 8 بار باید یک درس رو بخونی تامتوجه بشی یک کمی فرق داره. نداره؟
      به جای تحقیر و کوچک کردن افراد باهوش ، آرزوی سلامتی روحی برای همگان داشته باشیم.

    • آفرین
      درست میگی

  5. امیدوارم هر کجا که هست شاد و موفق باشه و فراموش نکنیم که انسانیت بالاتر از هر هر چیزی در این دنیاست

  6. اره باید میرفت خانوم جلسه ای میشد …اسسسسکل

  7. سلام به همگی سوال دارم ؟
    هوش و نبوغ این خانم رو نمیشه انکار کرد
    ولی اگر کسی یک ایرانی اصیل باشد که حتی به کوروش و….افتخار میکند نمیرود در آمریکا لخت بشود میرود کار علمی کند.

    سوال بعد دوستمون نوشت این دنیا هر چه باشی روزی تمام میشود آیا دروغ گفت ؟یا شما آخرت رو انکار میکنید ؟ آیا نمیشود نابغه و دانشمندباشی و همزمان اصالت و حیا هم داشته باشی

    نابغه پزشکی جهان هنوز که هنوز است ابو علی سینا است
    آیا درباره روش و منش زندگی او چیزی میدانید

    • ارزش هر شخص به خدمات و دست آورد های مفید و افتخارات اون شخصه
      نه به پوشش و حجاب
      یه فرد بی حجاب مفید خیلی بهتر از نخاله های نظیر الهام چرخنده هست

  8. کسانی که به این فرد میگن نابغه بهتره برن بیشتر درباره زندگی آلبرت انیشتین و نیکلاس تسلا مطالعه بفرمایند

  9. وحیده بابایی

    آفرین دقیقا اینا نمیدونن همین استعداد رو خدا داده و خود در بوجود آوردن آن تاثیری نداشته پس احسنت آفرین نمیخواد به هر کسی میداد همین طور نابغه میشد

  10. مشکل ما فرار مغز ها نیست.
    مشکل ما مدیریت کس مغزهاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *