بیوگرافی همه بازیگران سریال شهید شهریاری

بیوگرافی همه بازیگران سریال شهید شهریاری

بیوگرافی همه بازیگران سریال شهید شهریاری را به همراه تصاویر بازیگران و زمان پخش این سریال را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال شهید شهریاری

سریال شهید شهریاری ساخته آقای تبریزی و مصطفی علمی فرد در ژانر کاملا سیاسی و اجتماعی در سال ۹۹ تهیه شده و قرار است به زودی از شبکه های سراسری صدا و سیما به روی آنتن رود به همین مناسبت ما به معرفی این سریال خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال شهید شهریاری

خلاصه داستان

سریال شهید شهریاری همانطور که از نام این سریال مشخص است اشاره دارد به زندگی نامه این شهید ماجرای ترور و تشییع جنازه وی را دنبال می‌کند که در قالب ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای مخاطبین در نظر گرفته شده است.

در این سریال ۵ بازیگر در نقش این شهید در نظر گرفته شده بودند که یکی از آنها کاوه خداشناس بود که نقش دوران جوانی و نوجوانی وی را ایفای نقش میکند.

معرفی بازیگران سریال شهید شهریاری

از بازیگران این سریال می توان به کاوه خداشناس فرحانه فرحناک مهران رجبی افسانه ناصری زهرا سعیدی شهرام‌عبدلی سیروس همتی حسن اسدی میرطاهر مظلومی رازی دهقان اردشیر رستمی افشین خرید مالک سراج را نام برد

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران سریال هفت سنگ

همه بازیگران سریال شهید شهریاری

دیگر عوامل

کارگردان: حسین تبریزی، نوینسدگان: حسن عطار‌ها و فاطمه حیدری، تهیه کننده: مصطفی علمی فرد.

بیوگرافی بازیگران سریا شهید شهریاری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *