بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی به همراه سوابق و فعالیت هایش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 بیوگرافی هوتن قلعه نوعی

نام اصلی او محمد هوتن میباشد که متولد 16 فروردین 1375 در تهران است او تنها پسر امیر قلعه نوعی سرمربی فوتبال بوده که به دلیل شهرت پدرش مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار میگیرد.

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +ازدواج و همسرش

او در اینستاگرام فعالیت های متعددی دارد و علاقه زیادی به ماشین دارد.

در سالهای اخیر به دلیل خرید و فروش خودروهای گرانقیمت توجه برخی از رسانه های کشورمان را به خود جلب کرده است و همچنین مخاطبان فوتبال پیج اینستاگرامش را دنبال میکنند.

خودروی پورشه هوتن قلعه نوعی چند سال پیش در روزنامه های ورزشی سر و صدای زیادی کرد و بیشتر عکاسان زندگی او را به تصویر میکشاندند.

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی (محمد قلعه نوعی)

شغل

او در مصاحبه اش گفته است که دارای رستوران است که پدرش تاسیس کرده است و در این رستوران مشغول به کار میباشد

از پژو 206 تا پورشه و مازاراتی

هوتن قلعه نوعی میگوید که زمانی گواهینامه گرفته پژو 206 خریده است و زمانی که کاملا رانندگی را مسلط شده پورشه و مازاراتی خریده است

پورشه ماشین هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر

تصادف با پورشه

من يك سال بود اين ماشين‌ را داشتم ولي ازش خسته نشده بودم. شايد يكي از دلايل فروش اين ماشين پدرم بود. مي‌گفت تو با اين سن كم وقتي با اين ماشين در خيابان رانندگي مي‌كني دل بچه‌هاي مردم آب مي‌شود و مي‌گويند كاش ما هم مي‌توانستيم چنين ماشيني سوار شويم.

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +ازدواج و همسرش

علاقه به فوتبال

او میگوید که دوست ندارم هيچ وقت زير سايه پدرم باشم. آن سالي كه جوانان استقلال بازي مي‌كردم حرف و حديث‌هايي به وجود آمد كه ترجيح دادم در تيم‌هاي پدرم نباشم.

دوست نداشتم مردم بگويند به خاطر پدرش بازي مي‌كند يا به خاطر پدرش به تيم‌هاي بزرگ راهش داده‌اند. من «پارسه» را انتخاب كردم چون آقاي عابديني يه تم پرسپوليسي دارد و كسي نمي‌تواند بگويد به خاطر پدرش او را به تيمش برده است.

ازدواج هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +همسر و ازدواج

زندگی مرفه هوتن قلعه نوعی

او در اینباره میگوید نه از بچگي در خانواده مرفهي نبودم درست است در جردن زندگي مي‌كردم ولي آن موقع جردن مثل الان اسم در نكرده بود. ما در برج‌هاي دوما زندگي مي‌كرديم. مي‌گويم برج فكر نكنيد يك برج خيلي خوبي بود. البته خدا را شكر مي‌كنم و خيلي‌ها آرزو داشتند آنجا زندگي كنند.

ماشين من خيلي بازتاب داشت مثلا در روزنامه‌ها مي‌نوشتند كه هوتن با ماشين گران‌قيمت سر تمرين مي‌آيد يا جلوي باشگاه استقلال با ماشين فلان ديده شده است. به نظر من خيلي ريز شدن در زندگي آدم‌ها كار درستي نيست. اگر بگويند هوتن قلعه‌نویي ماشين پورشه زرد دارد منطقي است ولي اينكه زيادي مانور بدهند درست نيست.

شش سال پيش وقتي به اصفهان رفتيم اكثر بچه‌های آنجا دوچرخه داشتند و من هم خيلي كوچك بودم و به پدرم گفتم برايم دوچرخه بخر گفت نمي‌شود ولي من دوست داشتم دوچرخه داشته باشم چون هر روز مي‌ديدم همه بچه‌هاي هم‌سن و سال من در پارك دوچرخه‌سواري مي‌كنند ولي قانعم كرد كه ما در هتل زندگي مي‌كنيم و اينجا را بلد نيستيم و غريب هستيم.

مكتب من هم نازي‌آباده. من خيلي آنجا مي‌رفتم هنوز هم خيلي نازي‌آباد مي‌روم. فاميل‌ها و دوستان خانوادگي زيادي داريم كه هنوز در نازي‌آباد زندگي مي‌كنند. دو سال در اين محل تمرين مي‌كردم. اكثر رفيق‌هاي من نازي‌آبادي هستند.

فضاي پايين شهر خيلي صميمي‌تر از بالا شهر است. من خودم بالا شهر بزرگ شدم و زندگي كردم ولي آن صميمیتي كه در محله‌هاي پايين تهران ديدم را هيچ جا نديدم نمي‌خواهم اداي پدرم را دربياورم و بگويم من بچه نازي‌آبادم ولي خيلي رفت و آمد دارم به نازي‌آباد و خودم را آنجايي مي‌دانم.

اتفاقا اگر از خيلي از كساني كه با من هم‌تيمي بودند، بپرسيد، مي‌گويند انگار تو بچه پايين‌شهري و اصلا خودت را نمي‌گيري يا مثلا با مربي ارتباط نزديك برقرار می‌کنم. حتي با افرادی كه از نظر فني ضعيف بودند ارتباط برقرار مي‌كردم.

 بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر

دوست ندارم زیر سایه پدر باشم

دوست ندارم هيچ وقت زير سايه پدرم باشم. آن سالي كه جوانان استقلال بازي مي‌كردم حرف و حديث‌هايي به وجود آمد كه ترجيح دادم در تيم‌هاي پدرم نباشم. دوست نداشتم مردم بگويند به خاطر پدرش بازي مي‌كند يا به خاطر پدرش به تيم‌هاي بزرگ راهش داده‌اند. من «پارسه» را انتخاب كردم چون آقاي عابديني يه تم پرسپوليسي دارد و كسي نمي‌تواند بگويد به خاطر پدرش او را به تيمش برده است.

بابام اين همه زحمت كشيده تا اسمي براي خودش درست كرده و اگر من بخواهم اينجوري فكر كنم خيلي نامردي است. حاشيه را دوست ندارم ولي متاسفانه تبليغات غلط و منفي مي‌كنند و اين قضيه خيلي مرا ناراحت مي‌كند. وقتي با پدرم صحبت كردم گفت هر كاري بالا و پايين دارد و ناراحت نشو. هر سال ما قهرمان نمي‌شويم و هر سال قرار نيست جام بياوريم. يك‌سري حاشيه‌ها خوب است و اشكالي ندارد باشد اما بعضي موقع‌ها حرف‌هايي درست مي‌شود كه ربطي به كسي ندارد و كاملا غلط است.

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر

دخالت مردم

اینکه چرا رفتيد مسافرت و بالا سر تيم نيستيد… ما بعد از سه سال مسافرت رفتيم و وقتي عكس مي‌گذاشتم تو فيس‌بوك يا اينستاگرام زير عكس‌ها، كامنت‌هاي توهين‌آميز مي‌گذاشتند كه به جاي سفر برگرديد استقلال را درست كنيد و بعد از آن جريان، من ديگر عكس نگذاشتم.

بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر بیوگرافی هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی +شغل و تصاویر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *