بیوگرافی وقار رسول مداح کیست و ماجرای ربوده شدن توسط اسرائیل

بیوگرافی وقار رسول مداح کیست و ماجرای ربوده شدن توسط اسرائیل

بیوگرافی وقار رسول مداح و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام و ماجرای ربوده شدن توسط اسرائیل و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی وقار رسول مداح

وقار رسول از مداحان اهل بیت بوده که چند سالی است در عرصه مداحی فعالیت حرفه‌ای دارد .

بیوگرافی وقار رسول مداح کیست و ماجرای ربوده شدن توسط اسرائیل

نام او زمانی بر سر زبان ها افتاد که در کشور آذربایجان سرود سلام فرمانده را اجرا کرد و بعد از گذشت چهار روز توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ربوده شد و تا به حال خبری از او نشده است .

ربوده شدن توسط اسرائیل

طبق گفته رسانه های آذربایجان وقار سول که به علت برنامه ریزی کردن برای اجرای سرود سلام فرمانده در کشور آذربایجان تلاش می کرد توسط نیروهای آدم ربای اسرائیل ربوده شده است و خبری از او نیست .

جالب اینجاست که نیرو های آذربایجانی نیز با نیروهای اسرائیلی همکاری کرده تا مانع اجرای سرود سلام فرمانده توسط ایشان شوند.

آقای وقار رسول از مداحان شناخته شده که سالهای زیادی در عرصه مداحی فعالیت دارد ارادت ویژه ای به رهبر انقلاب داشته و در شهرهای مختلف کشور آذربایجان اقدام به اجرای سرود کرده بود که گویا رژیم صهیونیستی خوش نیامد و او را رباییده اند.

سرود سلام فرمانده از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جمهوری آذربایجان در حال اجراست و این موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است.

‏برکات اندیشه مقاومت اسلامی در آذربایجان به سرعت درحال ظهور هست و این یعنی برهم خوردن معادلات ۳۰ ساله رژیم صهیونیستی در آذربایجان.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *