بیوگرافی حاج مهدی اکبری مداح

بیوگرافی حاج مهدی اکبری مداح + مداحی حاج مهدي اکبري

بیوگرافی آقای حاج مهدی اکبری مداح و نوحه خوان اهلبیت کشورمان را به همراه سوابق شخصی خانواده و آدرس اینستاگرام و ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی حاج مهدی اکبری

آقای حاج مهدی اکبری مداح و ذاکر اهل بیت و نوحه خوانی مذهبی کشورمان در سی امین  روز از تیرماه سال ۱۳۵۷ در شهر مشهد مصادف با ایام نیمه شعبان دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی حاج مهدی اکبری مداح

آغاز فعالیت در زمینه مداحی

حاج اکبری از همان سنین کودکی همراه با خانواده خود در جلسات و مراسم های مذهبی برای آنها شرکت می کرد اطلاعات توانست به طور رسمی با روخوانی قرآن کریم در جلسات مذهبی به طور رسمی وارد جاذبه‌های مذهبی بشه و بعد از آن توانست چند سال نوحه خوانی و مدیحه سرایی را در جلسات مذهبی بر عهده بگیرد نخستین فعالیت رسمی خود را از سال ۷۰ تا ۷۲ با خواندن گرونترین آغاز کرد و در سال ۷۲ به طور رسمی به مداحی پرداخت.

وی دوره های مداحی را زیر نظر استاد رضا تختی طی کند و به کمک ایشان در این زمینه موفق شود.

آغاز همکاری با شاعران اهل بیت(ع)

ایشان بیشتر با خوانی مهدی زارع حتی در ساری و مجید ساقی و محمد اسداللهی همکاری می‌کند از جمله آثار ایشان میتوان به مراسم محرم ۹۸ در هیئت علمدار که سبب شد که بازتاب گسترده ای در رسانه ها به همراه داشته باشد اشاره کرد مداحی که به هشق ارباب امام حسین  خوانده شد .

تشکیل هیت علمدار

تصاویر حاج مهدی اکبری

حاج مهدی اکبری درباره تأسیس هیئت علمدار در سال ۸۱ می‌گویند که این هیئت توسط آقای جواد جعفری ساخته شدکه به  کمک آقای سید محمد انجوی که تو شیراز زندگی می‌کند و مسئول موسسه وصال هستند و این شد که  در سال ۸۱ مصادف با رحلت حضرت امام النبین هیئت علمدار حسین تاسیس شد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی و عکس های حاج محمود کریمی 

ازدواج مهدی اکبری

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

تصاویر حاج مهدی اکبری مداح اهل بیت

تصاویر حاج مهدی اکبری

بیوگرافی حاج مهدی اکبری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *