بیوگرافی و عکس قاتل مهرسا دختر بچه 3 ساله مشهدی + اعتراف وحشتناک

بیوگرافی و عکس قاتل مهرسا دختر بچه 3 ساله مشهدی + اعتراف وحشتناک

بیوگرافی و عکس قاتل مهرسا دختر بچه 3 ساله اعتراف وحشتناک ایمان قاتل مهرسا مشهدی را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی و عکس قاتل مهرسا دختر بچه 3 ساله مشهدی + اعتراف وحشتناک

بیوگرافی و عکس قاتل مهرسا دختر بچه

این قاتل،  ایمان نام داشته و 25 سال سن دارد او به قتل مهرسا دختربچه 3 ساله اعتراف کرده و که تصمیم داشنته به او تجاوز کند اما جیغ و فریاد های این دختر سبب شده که نتواند کار شیطانی را انجام بدهد و در نهایت برای اینکه دختر را ساکت کند جلوی دهان و بینی او را با دست گرفته که منجر به مرگ این دختر بچه شده است.

ایمان این دختر را به پشت بام برده و سپس او را به قتل رسانده است او در یک کارگاه کولرسازی در مشهد کار میکرد که هنگام بازگشت به خانه در حال تماشا کرده فیلم های مستهجن در تلفن همراه خود بوده است که وقتی مهرسا را در کوچه دیده فکر شیطانی به سر او زده است.

اعترافات شیطانی قاتل مهرسا

این پسر جوان میگوید در یک کارگاه کولرسازی فعالیت میکرده است آن روز عصرزمانی برای خوردن ناهار به منزل می امده با گوشی تلفن همراهش فیلم های مستهجن  تماشا کردم. زمانی که به درب خانه شان رسیده است دختربچه ای را در کوچه دیده است و فکرهای پلید و شیطانی به سرش زده است. او را به قصد تعرض و به بهانه ای به داخل خانه بردم ولی همچنان سروصدا می کرد.

ماجرای کامل قتل مهرسا کودک مشهدی (دختر بچه مشهدی) +عکس

تصمیم گرفتم او را در کوچه رها کنم اما وقتی به داخل کوچه نگاه کردم، رهگذرانی حضور داشتند که می ترسیدم با سروصدای دختربچه متوجه ماجرا شوند، به همین دلیل دخترک را به پشت بام بردم. او هنوز جیغ می کشید و سروصدا به راه انداخته بود که ناچار شدم برای جلوگیری از فریادهایش گلویش را فشار بدهم. در این هنگام بود که فهمیدم او دیگر نفس نمی کشد. خیلی ترسیده بودم، برای آن که کسی متوجه این ماجرا نشود یکی از کیسه های سفید را از پشت بام برداشتم و جسد دختر خردسال را درون آن گذاشتم و سپس کیسه حاوی جسد را به داخل ساختمانی انداختم که همسایه در حال ساخت آن بود.

ماجرای کامل قتل مهرسا کودک مشهدی (دختر بچه مشهدی) +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *