بیوگرافی پورفسور اوگور شاهین

بیوگرافی پورفسور اوگورشاهین

بیوگرافی آقای پروفسور  اوگور شاهین به همراه تصاویر شخصی فعالیت سوابق و تحصیلات پزشکی وی را به همراه ماجرای دسترسی به واکسن کرونا جوایز و آدرس اینستاگرام اش را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی پورفسور اوگور شاهین

آقای اوگورشاهین در سال ۱۹۶۵ میلادی مصادف با ۱۳۴۴ شمسی در شهر ترکیه دیده به جهان گشوده است ایشان در زمینه توسعه و آزمایش های بالینی که در مورد واکسن های درمان بیماری سرطان توانست جهش های تحقیقاتی مختلفی را انجام بدهد و همچنین به عنوان استاد دانشگاه پزشکی آلمان توانسته جایزه علم و فناوری زیستی و پزشکی را با نام جایزه مصطفی از آن خود کند.

بیوگرافی پورفسور اوگور شاهین

همه چیز درباره کشف واکسن کرونا

آقای اوگورشاهین برنده جایزه مصطفی در روز پنجشنبه در نشست برنامه تداول تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی به صورت مجازی در خصوص واکسن ویروس کرونا صحبت کرد و گفت این واکسن برای مبارزه با کنید ۱۹ تهیه شده است تعداد افرادی که به این بیماری مبتلا شدند روز به روز در حال افزایش است و این بیماری قطعاً برای ما به عنوان یک چالش محسوب می شود و حداقل تا دوسال ما با این بیماری مواجه خواهیم بود تنها راه پیشگیری از شرق این بیماری کشف واکسن می باشد.

وی همچنین بیان کرد آنتی ژنی که از ویروس می‌آید را توانستیم کدگذاری و فرمول کنیم تا به بدن انسان تزریق کنید واکسن می‌تواند هم به صورت عضلانی باشد از ویژگی‌های این واکسن امکان تولید سریع می باشد.

برنده جایزه مصطفی (س) کیست؟

این استاد نمونه در دانشگاه ما نیز آلمان همچنین گفت ما در زمینه تولید واکسن برای مقابله با ویروس کرد ۱۹ تا اواسط مردادماه مصادف با پایان جولای به این واکسن دسترسی پیدا خواهیم کرد و کمک بسیار زیادی را به جهان خواهیم .

اخیراً در فضای مجازی ویدیو ها و کلیپ های از ایشان در خصوص تولید واکسن کرونا توسط دکتر اوگور شاهین دست‌به‌دست پخش میشود.

بیشتر ببینید: بیوگرافی پورفسور پرویز نوری سایها+ کشف دارو کرونا

افتخارات

ولی توانست در آبان ماه سال ۹۸ به دلیل پژوهش‌هایی که در رابطه با توسعه و آزمایش بالینی در خصوص بیماری های سرطان زا کشف کرده بود جایزه علم و فناوری مصطفی (س )را از آن خود کند.

اوگورو شاهین کیست ؟

اوگورشاهین کیست ؟ بیوگرافی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *