بیوگرافی پوریا احمدی بسیجی کیست و ماجرای فوت و درگیری

بیوگرافی پوریا احمدی بسیجی کیست و ماجرای فوت و درگیری

بیوگرافی پوریا احمدی بسیجی کیست و ماجرای فوت و درگیری

پوریا احمدی بسیجی کیست بیوگرافی و ماجرای فوت و درگیری و جزئیات کشته شدن در پیروزی تهران را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی پوریا احمدی بسیجی

پوریا احمدی ۴۴ ساله و دارای دو فرزند دختر بود. او جزو بسیجیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و دومین شهید اغتشاشات شهر تهران است.

پوریا احمدی بسیجی اهل تهران بود که در منطقه نیرو هوایی پیروزی تهران بر اثر اصابت ضربات چاقو آشوبگران به شدت مجروح شد و متاسفانه بعد از گذشت چند روز درگذشت.

ماجرای درگیری

او که برای مبارزه با اغتشاشگران به محله پیروزی تهران آمده بود با یکی از معترضان درگیر شد و بر اثر ضربات چاقو متعدد جان خود را از دست داد بعد از ضربات چاقو بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما شدت جراحت به گونه ای بوده که بعد از گذشت دو هفته فوت کرد .

مراسم تشییع ایشان روز پنجشنبه در معراج شهدای تهران برگزار شد.

گفتنی است مراسم وداع با این شهید مدافع امنیت ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۴ مهرماه با حضور جمعی از همرزمان وی در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود. همچنین، مراسم تشییع وی نیز ساعت ۱۰ صبح جمعه با حضور مردم از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان شهدا برگزار و سپس پیکر این شهید در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده خواهد شد.

لازم به ذکر است در چند روز اخیر در شهرهای مختلف کشورمان اطلاعاتی برگزار شد که متاسفانه به خشونت کشیده شد و برخی از معترضان و نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. یه سئوال ذهنم را درگیر کرده چرا برای مرگ این بسیجی و امثال ایشون هیچ کدوم از سلبریتی ها واکنشی نشان ندادن ؟ اما برای مرگ مهسا امینی هم سو با رسانه های بیگانه و دشمنان داخل و خارج مردم را ترغیب ب اختشاشات و تجمع کردن ؟

    • پاسخ شما روشنه برای اینکه این قبیل سلبریتیها پادوها و پیاده نظام همون طراحان این فتنه ها هستند و اسمشون مزدوران وطنی هست

    • سلبریتی ها همزاد پنداری می کنند. آن ها همزمان مرگ بر دیکتاتور می گویند ولی از دیکتاتوری چون رضاشاه حمایت می کنند. آن ها از اسرائیل کودک کش حمایت می کنند ولی از غزه و لبنان خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *