بیوگرافی پویا قاسمی طاری همسر آمریکایی لاله صبوری +ماجرای جدایی

همسر آمریکایی لاله صبوری بازیگر کیست؟

بیوگرافی پویا قاسمی طاری همسر آمریکایی لاله صبوری بازیگر +ماجرای جدایی از هم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

لاله صبوری از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که سالها در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته است او تا به حال دو بار ازدواج کرده است که ازدواج اولش در زمان 17 سالگی اش بوده است ! او میگوید که همسر اولم 17 سال از من بزرگتر بود و بسیار با خشونت با من برخورد میکرد و حتی اجازه رفتن به دانشگاه را به من نمیداد اما بسیار پولدار بود . او میگوید که یک بار همسرم به دانشگاه آمد و من را با خشونت از دانشگاه برد!!! این بازیگر از همسر اولش دو فرزند دارد.

بیوگرافی پویا قاسمی طاری

ایشان همسر خانم لاله صبوری بازیگر بوده که در آمریکا متولد شده است و در حال حاضر به دلیل شغلی که دارد از یکدیگر جدا زندگی میکنند

بیوگرافی پویا قاسمی طاری همسر آمریکایی لاله صبوری بازیگر +ماجرای جدایی

این خانم هنرمند بعد از اینکه مهمان برنامه جی پلاس بود مصاحبه جالبی انجام داد که مورد توجه هوادارانش قرار گرفت

پویا قاسمی طاری در آمریکا به دنیا آمده و شغل صنعتی و تجارتی دارد

بر خلاف همسرش لاله صبوری در زمینه بازیگری و هنر فعالیت ندارد

همسر آمریکایی لاله صبوری کیست؟

خانم صابری بعد از حضور در برنامه جی پلاس گفت که به دلیل وضعیت شغلی همسرم ما مجبور هستیم که از یکدیگر جدا زندگی کنیم و البته هر وقت که بخواهم می توانم به آمریکا بروم و همسرم را ببینم اما من نمی توانم در آنجا زندگی کنم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی لاله صبوری و همسر اول و دومشبیوگرافی کامل لاله صبوری

همسرم در آمریکا رستوران داری میکند و من دوست نداشتم که در آمریکا به کار در رستوران بپردازم چرا که حرفه مورد علاقه من بازیگری بوده و دوست دارم که در کشور خودم کار داشته باشم حتی اگر بخواهم در یک ساندویچی کار کنم و کتلت دست مردم بدهم این کار را در ایران برای مردم انجام بدهم.

بیوگرافی پویا قاسمی طاری همسر آمریکایی لاله صبوری بازیگر +ماجرای جدایی

همسر امریکایی لاله صبوری کیست

خانم لاله صبوری همچنین در این باره می‌گوید که من در ایران هر کاری که انجام می دهم حداقل ۵ آشنا دارم که من را کمک می دهند بعد از سال ۷۷ که جنگ تمام شد فعالیت هنری انجام می دادک که بسیاری از دوستانم در کنارم بودند و من نمی‌توانم این خاطرات و این دوستان را رها کنم و بروم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *