بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق
پیام احمدی‌ نیا بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۴ آبان ۱۳۵۹ بوده و سالها به عنوان دستیار کارگردان فعاالیت داشته است

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

پیام احمدی نیا کیست و اهل کجاست

پیام احمدی‌ نیا بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۴ آبان ۱۳۵۹ بوده و سالها به عنوان دستیار کارگردان فعاالیت داشته است و در سال ۱۳۹۲ اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم سینمایی پایان خدمت کسب کرد و سپس با نقش بشیر در سریال وارش و در سریال حکم رشد در نقش غلام به شهرت رسید او برای بازی در فیم ملاقات خصوص نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی پیام احمدی نیا

پیام احمدی نیا در ۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا امد است و در عرصه بازیگری سینما، تلویزیون و تئاتر فعالتی میکند.

او با ایفای نقش در مجموعه‌هایی از جمله:

«وارش» که نقش «بشیر» را بر عهده داشت و همچنین مجموعه «بیگانه ای با من است» در نقش «سلیم» و مجموعه «سرجوخه» به مخاطبین معرفی و مشهور شد.

سابقه‌ی هنرپیشگی پیام احمدی نیا

آقای احمدی نیا فعالیت هنری خودش را در زمینه هنر از پشت صحنه و همچنین به عنوان دستیار کارگردان شروع نموده است.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

ایشان در سال ۹۲ با فیلم سینمایی «پایان خدمت» که توسط حمید زرگر نژاد کارگردانی شده است برای نخستین بار در مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت.

ایشان با ایفای نقش در مجموعه «وارش» پا به تلویزیون نهاد.

وی در نقش یک مرد ماهیگیر به اسم «بشیر» را ایفا نموده است.

همسر پیام احمدی نیا کیست

از زندگی شخصی و ازدواج وی اطلاعی در دست نیست و تاکنون خبری منتشر نشده است

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر +عکس و پیج اینستاگرام

بازی در سریال بیگانه ای با من است

احمدی نیا در مجموعه «بیگانه ای با من است» که در سال ۹۸ ساخته شد، نقش «سلیم» بایک لهجه ای بوشهری را بر عهده داشت و پس از آن در مجموعه «افسر نمونه» ساخته‌ی مسعود آب‌پرور نقش بوکسوری به اسم «جابر» معروف به «جابر تراکتور» را بازی می نمود.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

تازه‌ترین ایفای نقش پیام احمدی نیا در فیلم «حمال طلا» می باشد، که در این فیلم نقش یک مردی که شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه می باشد را ایفا می کند.

میتوان از آثار فیلم‌ها و مجموعه‌های ایشان تله فیلم «شیر کوهستان» که توسط حمیدرضا بنایی کارگردانی شده است و مجموعه‌ای از جمله:

«آسپرین» که توسط نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی در سال ۹۴ تولید شده و فیلم «هیولا» که توسط مهران مدیری در سال ۹۷ ساخته شده و همچنین فیلم «صحنه زنی» که در سال ۹۹ ساخته شده است.
را نیز نام برد.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر +عکس و پیج اینستاگرام

پیام احمدی نیا در نقش صفر قهوه چی

وی با هنرپیشگانی از جمله:
حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، احمدپور خوش، مهدی علیپور، صالح صارمی، آرش آصفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، عبدالرضا نصاری، هژیر سام احمدی، قربان نجفی، حبیب دهقان نسب، علی اوسیوند، سیاوش اسدی، نیلوفر شهیدی، حمیدرضا هدایتی، علی غلامی، مریم وحیدزاده، پارسیا شکوری، سوتلا سوپیلنیاک، افسانه کمالی و….. نیز بازی کرده است.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر +عکس و پیج اینستاگرام

سریال «سرجوخه» جدیدترین سریال احمد معظمی پس از مجموعه «خانه امن» از تولید های سیما فیلم می باشد، که موضوع اصلی مجموعه، داستان اجتماعی، امنیتی می باشد.

می توان گفت این سریال مثل دیگر تولیدات مشترک ابوالفضل صفری در زمینه‌ی تهیه کننده و احمد معظمی در زمینه‌ی کارگردان بسیار پرلوکیشن وپر هنرپیشه می باشد.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر +عکس و پیج اینستاگرام

اینستاگرام و پیج شخصی

در اینستاگرام میتوانید با آیدی payamahmadinia این هنرمند را دنبال کنید

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر +عکس و پیج اینستاگرام

فیلم شناسی پیام احمدی نیا

  • فیلم نجیبه (۱۳۹۹)
  • فیلم گربه سیاه (۱۳۹۸)
  • فیلم دشنه (۱۳۹۸)
  • فیلم صحنه زنی (۱۳۹۸)
  • فیلم گرمابه (۱۳۹۷)
  • فیلم حمال طلا (۱۳۹۷)
  • فیلم زونا (۱۳۹۶)
  • فیلم لونه زنبور (۱۳۹۶)
  • فیلم کار کثیف (۱۳۹۶)
  • فیلم پایان خدمت
  • ناهید ۱۳۹۴

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر +عکس و پیج اینستاگرام

سریال های تلویزیونی

  • سریال روزگار (۱۳۹۷)
  • سریال آسپرین در نقش سینا (۱۳۹۴)
  • سریال خانواده دکتر ماهان (۱۳۹۶)
  • لژیونر ۱۳۹۵
  • سریال افسر نمونه در نقش جابر بوکسور
  • سریال هیولا در نقش کمالی مامور تحفص پرونده
  • سریال بیگانه ای با من است
  • سریال تلویزیونی دنیای گمشده

در سال ۱۳۹۸، پیام احمدی‌نیا در سریال «بیگانه‌ای با من است» در نقش “سلیم” که کاراکتری منفی دارد و با لهجه بوشهری صحبت می‌کرد، به ایفای نقش پرداخت.

اما بهروز مفید، تهیه‌کننده سریال تصمیم بر تغییر لهجه این کاراکتر گرفت و از شخص دیگری استفاده کرد تا نقش احمدی‌نیا را این بار بدون هیچ لهجه‌ای صداگذاری کند، زیرا نگران بود تا استفاده از گویش بوشهری برای یک شخصیت منفی باعث ناراحتی مردم شود. او همچنین افزود دلیل استفاده نکردن از احمدی‌نیا برای صداگذاری مبتلا شدنش به بیماری کرونا بود. پیام احمدی‌نیا که از این اتفاق بسیار ناراحت بود، نوشت: “بعد از کلی تمرین لهجه بوشهری، وسط کرونا، این همه زحمت بکشی، آخرشم یه عده بی‌سواد بگن چون نقش منفیه، مردم بوشهر اعتراض می‌کنن؛ پس دوبله بشه اونم به بدترین شکل. ” او در سریال «افسر نمونه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور، نقش بوکسوری بنام “جابر” ملقب به “جابر تراکتور” را ایفا می‌کرد و چون هیچ تجربه‌ای در ورزش بوکس ندارد، هفته‌ای دوبار تمرین داشت.

بازیگر نقش سلیم در این سریال لهجه جنوبی داشته و در نقش منفی ظاهر شده است اما دوبله صدایی که در سریال دیده می شود، بدون لهجه است.

سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و بازی شبنم قلی خانی، زنده یاد پرویز پورحسینی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، سامرند معروفی، ایوب آقاخانی، مهران رجبی، میلاد میرزایی، نگار عابدی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه و … این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود.

بخشی از قصه این سریال در دهه 60 می گذرد و بخشی از آن در دهه 70 و 90. بیگانه ای با من است در سه فصل داستانی و البته به هم پیوسته تهیه و تولید شده است. فصل اول در 30 قسمت و فصل دوم در دو بخش در دهه 70 و دهه 90 و در 16 قسمت تهیه شده است.

تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است»، گفت: ترجیح دادیم که در آستانه پخش لهجه سلیم را حذف کرده و صدایش را دوبله کنیم.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

به گزارش استاک به نقل ازسینماپرس، «بهروز مفید» تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» در گفت و گو با فارس درباره حواشی بوجود آمده درباره دوبله صدای بازیگر نقش «سلیم» در این سریال گفت: به دلایلی تشخیص داده شد صدای این بازیگر در آستانه پخش تغییر کرده و لهجه او حذف شود.

وی ادامه داد: منتهی بازیگر این نقش آقای «پیام احمدی نیا» دقیقا در زمانی که می خواستیم صدایشان را بدون لهجه دوبله کنیم مشکوک به کرونا بود و نتوانست این کار را خودش انجام دهد.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل مجبور شدیم از دوبلور دیگری برای صدای جایگزین این نقش استفاده کنیم.

بنابر این گزارش، بازیگر نقش سلیم در این سریال لهجه جنوبی داشته و در نقش منفی ظاهر شده است اما دوبله صدایی که در سریال دیده می شود، بدون لهجه است.

بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *