بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسر یونانی اش و دخترش +آشنایی و عکس

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسر یونانی اش و دخترش +آشنایی و عکس

 بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسرش کیست

کریم انصاری فرد (Karim Ansarifard) فوتبالیست ایرانی در ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیل به دنیا آمده و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه اومانیا در لیگ قبرس میباشد فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی بوده و دارای سه خواهر و سه برادر می باشد.

  • نام کامل : کریم انصاری فرد
  • تاریخ تولد و سن : ۱۴ فروردین ۱۳۶۹
  • محل تولد : اردبیل
  • اهل کجاست : اردبیل
  • حرفه و شغل : فوتبالیست
  • پست : مهاجم
  • قد : 186 سانتیمتر
  • شروع فوتبال : از سال 1378
  • همسر : الکساندرا صوفی
  • فرزندان : یک دختر به نام سرینا

کرمی انصاری فرد در سال 2018 با الکساندرا صوفیا ازدواج کرد همسرش رئیس یک شرکت حمل‌ونقل و دختر یکی از بزرگ‌ترین تجار یونان است حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر میباشد.

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسر یونانی اش و دخترش +آشنایی و عکس

کریم انصاری ‌فرد کیست و زندگی شخصی

بیوگرافی کریم انصاری فرد در چهاردهمین روز از فروردین ماه 369 در شهرستان اردبیل به دنیا امده است

در زمستان 1396 تصاویر جنجالی از کریم انصاری فرد و یک دختر یونانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که خبر از رابطه عاشقانه آنها میداد.

بعد از پیگیری های خبرنگاران یونانی مشخص شد که این فوتبالیست کشورمان از این دختر یونانی خواستگاری کرده و به وزدی میخواهند ازدواج کنند. بیوگرافی ورزشکاران این دختر “الکساندر سوفیا کالولی” نام دارد و یکی از دختران میلیاردر یونان است که صاحب چندین شرکت و کمپانی در اروپا میباشد.

کریم سابقه حضور در باشگاه های المپیاکوس یونان که تیم فعلی او در سال ۲۰۱۸ است و همچنین
و آکادمی اینتر اردبیل ، ذوب آهن اردبیل تراکتورسازی تبریز، سایپای البرز و پرسپولیس تهران ، اوساسونا ، پانیونیوس و تیم ملی ایران از رده سنی ۱۷ تا بزرگسال را در کارنامه ورزشی خود دارد .

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد + تصاویر و عکس بوفون

شروع فوتبال

انصاری ‌فرد فوتبال را از هشت سالگی در آکادمی اینتر اردبیل شروع کرده و اولین حضور رسمی خود را در رده نونهالان شروع کرده و سپس به عضویت تیم راه آهن اردبیل تراکتورسازی سایپای البرز پیوسته است.

بیوگرافی و عکس قدیمی کریم انصاری ‌فرد

درخسس در لیگ برتر ایران

علی دایی در معروف شدن و موفقیت وی نقش بسزایی داشته و معرفی او به تیم های برتر می باشند .

این بازیکن به دلیل درخشش و بازی خوب در پست مهاجم تجربه بازی در رده های مختلف تیم ملی فوتبال ایران را دارد و از رده سنی ۱۷ تا بزرگسال را تجربه کرده است .

اولین تجربه بازی در تیم ملی فوتبال را در برابر تیم ایسلند انجام داد که یک گل نیز به ثمر رساند .

وی همچنین و مسابقات جام قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ در بازی با کره شمالی تک گل پیروزی را به ثمر رساند .

بیوگرافی و عکس قدیمی کریم انصاری ‌فرد

بعد از حضور در تیم سایپا و درخشش او در این تیم ، مربیان باشگاه پرسپولیس در سال ۲۰۱۲ برای عقد قرارداد با وی توافق رسیدند.

حضور در یونان

لژیونر ایرانی بعد از پرسپولیس به تیم تراکتورسازی تبریز رفت و بعدا از جدایی از این تیم نیز به پ یشنهاد تیم های خارجی پاسخ مثبت داده و به تیم اوساسونا پیوست ، بعد از پایان قرارداد دو ساله خود از این تیم جدا شد و در سال ۲۰۱۵ به پانیونیوس در سوپر لیگ یونان پیوست .

انصاری‌فرد به مدت سه فصل با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو به تیم فوتبال المپیاکوس یونان پیوست که در فصل ۲۰۱۷ با زدن ۱۷ گل عنوان بهترین گلزن المپیاکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان را کسب کرد .

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و عکس

بازی در جام جهانی 2018 و 2022

کریم انصاری فرد تجربه بازی در جام جهانی  2014 برزیل ، 2018 روسیه و 2022 قطر را در کارنامه اش دارد.

کریم انصاری فرد در حالی برای سومین بار حضور در جام جهانی را تجربه می کند که در تیم ملی فعلی ایران تنها بازیکنی است که طعم گلزنی در این رویداد بین المللی فوتبال دنیا را چشیده و با خاطره ای جذاب پای به دوحه گذاشته است.

انصاری ‌فرد و مسعود شجاعی

انصاری ‌فرد و مسعود شجاعی

گلزنی از روی نقطه پنالتی در دیدار برابر پرتغال خاطره ای شیرین برای کریم است و حالا او در تلاش است در هت تریکش در جام جهانی بار دیگر در فستیوال بزرگ فوتبال در قطر هم که شاید آخرین تجربه و شانس او برای حضور در جام جهانی است، بتواند تاریخ را برای خود و فوتبال ایران تکرار کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی مهدی قائدی فوتبالیست و همسرش ستاره معصومی + عکس

بیوگرافی شهریار مغانلو فوتبالیست اهل کجاست و همسرش کیست

هرچند شاید با حضور هم پستی های قدر، شانس کریم برای حضور در ترکیب اصلی ایران در جام جهانی کم باشد اما علاقه کارلوس کی روش به مهاجم اردبیلی تیم ملی می تواند او را برای کسب فرصت خوب در ترکیب ایران امیدوار کند.

تجارت و کسب و کار

انصاری فرد درباره کسب و کار و شغل دوم خود گفت :من همه سرمایه ام را به برادر و پدرم می دهم تا آنها برایم فعالیت اقتصادی داشته باشند . الان نیز در کار ساخت و ساز هستند و مناطق تهران و ساخت و ساز بسیار شغل خوب و پر منفعتی است .

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسر یونانی اش و دخترش +آشنایی و عکس

ازدواج با صوفیا دختر میلیادر دورگه

کریم انصاری فرد الکساندر سوفیا دختر دورگه یونانی آمریکایی میلیاردر به تازگی نامزد کرده و قرار است به همین زودی مراسم ازدواج خود را برگزار کنند او در جشن سال نو میلادی با انگشتر گرانقیمت زمردی از سوفیا خواستگاری کرد که پدر مادر وی نیز حضور داشتند .

دختر کریم انصاری فرد

حصر ازدواج کریم انصاری فرد و الکساندر سوفیا یک فرزند دختر میباشد.

عکس صوفیا همسر کریم انصاری ‌فردعکس صوفیا همسر کریم انصاری ‌فرد

به گفته رسانه های مطرح یونانی دارای خانواده بسیار ثروتمند بوده و خودش نیز از جمله دختران پولدار و سرمایه دار یونان محسوب می شود.

شغل همسرش مدیریت شرکت IMEQ – CENTE را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی را دارد.

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد + تصاویر و عکس

الکساندر صوفیا دارای مدرک روانشناسی از یکی از دانشگاههای آمریکا می باشد و در این رشته فارغ التحصیل شده است و در حال حاضر در پست مدیریت شرکتی فعالیت می کند

اعتقادات سخت مذهبی

کریم درباره اعتقادات خود گفت :من آدم معتقد و بسیار سفت در اعتقاداتم هستم و اهل نماز و روزه
هستم و فقط با نماز و دعا به درگاه خدا آرامش می گیرم .

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *