بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست

کریم بنزما متولد 28 آذر 1366 در شهر لیون فرانسه میباشد اما اصالتا اهل الجزایر میباشد و مسلمان است.

کریم بنزما در پست مهاجم بازی میکند و در حال حاضر عضو باشگاه الاتحاد عربستان است او دارنده توپ طلای 2022 میباشد.

او سابقه بازی در تیم رئال مادرید را دارد و ۶۴۸ بازی برای رئال انجام داده و 354 گل به ثمر رسانده است.

پدر بزرگ او دالاکهال بنزما در سال 1950 از الجزایر به فرانسه مهاجرت کرد. ، سه برادر و پنج خواهر دارد و خودش فرزند ششم خانواده است ، پدرش کارمند مجلس و مادرش خانه دار است. فوتبال را از 8 سالگی از باشگاه محل تولدش Terraillon SC شروع کرد.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان و طلاق و عکس و زندگی شخصی و حواشی و جنجال های کریم بنزما را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

بیوگرافی کریم بنزما

نام کامل کریم مصطفی بنزما
محل تولد روستای تیگزیرت شهر لیون فرانسه
اصالتا اهل کجاست الجزایر
سن و تاریخ تولد 28 آذر 1366 
حرفه فوتبالیست
شروع فعالیت 2004
پست مهاجم
تیم کنونی رئال مادرید
سوابق لیون و رئال مادید
افتخارات توپ طلای 2022
همسر کورا گاسیر ، کلوئی دلونای و آنالیسیا چاوز
فرزندان ملیا و ابراهیم

کریم مصطفی بنزما متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ میباشد او ازفوتبالیست های حرفه‌ای اهل فرانسه بوده که اصالتا الجزایری میباشد.

او در حال حاضر برای رئال مادرید به عنوان کاپیتان بازی میکند و کاپیتان تیم ملی فرانسه نیز میباشد.

بنزما یک مهاجم خلاق و پرکار بوده که به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تمام دوران در نظر گرفته می شود و در سال 2022 جایزه توپ طلا را به دست آورد.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست عکس دوران کودکی و بچگی

او دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید و بهترین ارائه دهنده پاس گل است.

بنزما با رئال مادرید 23 جام از جمله چهار قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری و پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

از کودکی تا رئال مادرید

کریم بنزما در روستای تیگزیرت شهر لیون فرانسه از پدر و مادری الجزایری متولد شد کار خود را در سال 2005 با باشگاه المپیک لیون آغاز کرد و  در سه قهرمانی لیگ 1 سهیم شد.

در سال 2008، او به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و در تیم منتخب سال به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رسید و چهارمین عنوان لیگ و اولین کوپه دو فرانس را به دست آورد.

در سال 2009، بنزما با پیوستن به رئال مادرید با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو رکورد نقل و انتقال فوتبال در آن زمان فرانسه را شکست او پس از تلاش برای تثبیت خود در اولین فصل خود، در نهایت به میزان گلزنی ثابتی در باشگاه دست یافت، به ویژه اینکه در کنار کریستیانو رونالدو و گرت بیل عضوی از مثلث با رتبه بالا بود که در چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از سال 2014 تا 2018 نقش مهمی داشت.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

پس از جدایی رونالدو در سال 2018، بنزما در موقعیت و شرایط بسیار خوبی قرار گرفت. او به مدت چهار سال متوالی از سال 2018 تا 2022 در تیم منتخب لالیگا قرار گرفت، دو بار بهترین بازیکن لالیگا و برای اولین بار در سال 2022 جام پیچیچی را از آن خود کرد.

بنزما با کسب پنجمین عنوان خود به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

دریافت توپ طلا 2022

در سال 2022. بنزما برای عملکرد خود، بازیکن سال یوفا و توپ طلا را دریافت کرد، و تبدیل به پنجمین بازیکن فرانسوی و دومین بازیکن عرب تبار (پس از زین الدین زیدان) شد که برنده توپ طلا شده است.

بنزما با 34 سال و 302 روز سن، سن مسن ترین برنده توپ طلا از زمان استنلی متیوس 41 ساله در سال 1956 است.

سوابق کریم بنزما در تیم ملی فرانسه

بنزما در سال 2004 به همراه تیم ملی فرانسه قهرمان زیر 17 سال اروپا شد و اولین بازی خود را در سال 2007 در سن 19 سالگی برای تیم بزرگسالان فرانسه انجام داد.

او در حال حاضر پنجمین گلزن برتر تاریخ فرانسه میباشد.

بنزما در جام جهانی 2010 به طور بحث برانگیزی از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شد و پس از دست داشتن در یک رسوایی باج خواهی در سال 2015، بیش از پنج سال برای فرانسه بازی نکرد. او چهار بار توسط فرانس فوتبال به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شده است.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

روابط غیر اخلاقی

در سال 2012 بنزما به همراه فرانک ریبری هم تیم فرانسوی اش به اتهام ارتباط نامشروع با یک دختری که به سن قانونی نرسیده بود دستگیر و حتی یک شب به زندان رفت اما دادگاه به علت عدم اطلاع آنها از سن دختر ، شکایت را رد کرد.

همسر اول و دوم کریم بنزما

کریم بنزما از دو نامزد سابق خود کورا گاسییِر و کلوئی دلونای صاحب دو فرزند است.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

دخترش ملیا در سال 2014 و پسرش ابراهیم در سال 2017 بدنیا آمده است ، او در حال حاضر با دختری بنام آنالیسیا چاوز در رابطه است.

همچنین ببینید

بیوگرافی سرخیو آگوئرو و همسرش
بیوگرافی الساندرو دل پیرو و همسرش
بیوگرافی تیبو کورتوا دروازه بان و همسر اول و دوم
بیوگرافی سرخیو آگوئرو و همسرش

ملیا بنزما دختر کریم بنزما و کلوئی دلونای(مدل) است. اگرچه والدین او راه های جداگانه ای را طی کردند ، اما آنها در روابط دوستانه باقی می مانند تا والدین خوبی برای فرزندشان باشند.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

کورا گوتیر، خانمی خوش شانس است که پس از وصلت با کوکو به شهرت رسیده و حالا در اینستاگرام خود 120 هزار فالوئر دارد. این زوج اولین بار یکدیگر را در سال 2015 و در دوبی ملاقات کردند و از آن زمان به بعد با هم قرار می گذاشتند. پس از این کورا به مادرید نقل مکان کرد تا در کنار بنزما باشد. گزارش ها حاکی از آنست که کورا یکی از بهترین حامیان بنزما در طول دوران فعالیت حرفه ای اش بوده است.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

این زوج نهایتا در سال 2016 با یکدیگر ازدواج کرده و در سال 2017 هم صاحب اولین فرزندشان شدند. باید اشاره کرد که کورا در حال حاضر یکی از بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام بوده و برای برندهای مطرحی از جمله زارا و دیور تبلیغ می کند. این خانم موفق کارش را با مدل لباس های شنا بودن برای کمپانی های بزرگ شروع کرد و حالا هم برای خودش در رسانه های اجتماعی نامی دست و پا کرده است. کریم بنزما تا به حال عکس از همسرش منتشر نکرده است! این می تواند به خاطر اعتقادات مذهبی او باشد.

ماشین کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

میزان درآمد کریم بنزما

در سال ۲۰۱۲ به کریم بنزما این مهاجم تیم رئال مادرید لقب پردرآمدترین ورزشکار فرانسوی داده شد. او در مجموع از تیم رئال مادرید و قرارداد با برند آدیداس ۱۳ میلیون یورو دستمزد دریافت کرده است. بنزما سالیانه حدود ۸.۵ میلیون یورو از باشگاه رئال مادرید دستمزد دریافت می کند.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

آسیب های کریم بنزما

برخی از طرفداران رئال مادرید فکر می کنند داستان آسیب بنزما در ژانویه 2019 و در بازی برای رئال بتیس شایعه است. اما این داستان واقعی است و از آن آسیب دیدگی به بعد بنزما همیشه دست خود را در تمام بازی ها می بندد. داستان این آسیب دیدگی هم از این قرار است که کوکو در طول بازی با دفاع بتیس، مارک بارتا برخورد کرد و انگشتش شکست. حالا باید برای مراقبت از این انگشت در تمام بازی ها دستش را ببندد.

بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و همسرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست و مادرش از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس بیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکسبیوگرافی کریم بنزما فوتبالیست از تجاوز تا زندان +طلاق و عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *