بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی + درگذشت با سقوط هلیکوپتر

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی و همسرش و دخترانش + درگذشت

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی + درگذشت با سقوط هلیکوپتر و جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست

یکی از بسکتبالیست های حرفه ای آمریکایی بوده که به عنوان پرافتخارترین بسکتبالیست دنیا شناخته میشود که تا کنون توانسته 5 بار قهرمانی در ان بی ای را تجربه کند .

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی و همسرش + درگذشت با سقوط هلیکوپتر

کوبی برایانت را به عنوان اسطوره سکتبال جهان میشناسند که هنوز هیچکسی نتوانسته رکورد او را بکشند

وی در 23 اوت 1978 در فیلادلفیا به دنیا امد و متاسفانه در 26 ژانویه 2020 به دلیل سقوط هلیکوپتر شخصی اش در سن 41 سالگی درگذشت.

سوابق و فعالیت ها

کوبی برایانت 20 سال کامل در تیم لس انجلس لیکرز بازی کرد و از ابتدای فعالیت های ورزشی اش در این تیم بود و تا خداحافظی از ورزش در تیم ماند و موفق شد که افتخاررات بسیار زیادی را به دست آورد

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی و دخترش جیانا ماریا

او با کسب ۳۳۶۴۳ امتیاز پس از کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ امتیاز و کارل مالون ۳۶۹۲۸ امتیاز؛ نفر سوم بیشترین امتیازآوران تاریخ ان‌بی‌ای است. لبران جیمز همیشه برایانت را ستوده و از او به عنوان الگوی خود در دوران دبیرستان نام برده‌است.

کوبی برایانت اولین بار ونسا لین را در سال ۱۹۹۹، هنگامی که ۲۱ سال داشت ملاقات کرد. کوبی برای تکمیل آلبوم موسیقیش که هیچ وقت به بازار عرضه نشد، وارد ساختمانی شد که در آن ونسا، ۱۷ ساله در حال رقص برای یک موزیک ویدئو بود. آن‌ها در مه سال ۲۰۰۰ نامزد کردند. چون ونسا هنوز در دبیرستان تحصیل می‌کرد، برای اینکه زیر ذره بین رسانه‌های گروهی نباشد، تحصیل در دبیرستان را رها کرد و خود در خانه تحصیلش را ادامه داد. آن‌ها در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند. پدر و مادر کوبی، ۲ خواهر او و وکیلش در مراسم ازدواج او شرکت نداشتند.

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی و همسرش + درگذشت سقوط هلیکوپتر

دلایل پدر و مادر کوبی برای شرکت نکردن در مراسم ازدواج او، پایین بودن سن او برای ازدواج و نیز آفریقایی – آمریکایی نبودن همسر او بود. کوبی به مدت دو سال ارتباط خود را با پدر و مادرش قطع کرد.

اولین دختر کوبی و ونسا، ناتالیا دایامینت برایانت، در ۱۹ ژانویه ۲۰۰۳ به دنیا آمد. به دنیا آمدن او، بهانه‌ای برای آشتی کردن کوبی و پدر و مادرش شد. جیانا ماریا – اونور، دختر دوم کوبی و ونسا در اول می۲۰۰۶، شش دقیقه زودتر از دختر شکیل اونیل، مِآرا سنا، به دنیا آمد.

بیوگرافی کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی + درگذشت با سقوط هلیکوپتر

درگذشت کوبی برایانت با سقوط هواپیما

خبرگزاری‌های بین المللی دقایقی پیش خبر سانحه هوایی و مرگ ستاره بسکتبال آمریکا را منتشر کردند. اطلاعات دیگری در خصوص علت این سانحه و نیز هویت دیگر قربانیان احتمالی آن هنوز منتشر نشده است.

لس آنجلس تایمز نیز این خبر را مورد تایید قرار داده است. برخی منابع اعلام کرده‌اند که همسر و فرزندان کوبی برایانت در هلی‌کوپتر حضور نداشته و وی به همراه دیگر سرنشینان جان خود را از دست داده‌اند.

آقای برایانت که در سال ۲۰۰۸ گران ترین بازیکن بسکتبال در آمریکا بود، در آوریل ۲۰۱۶ از مسابقات حرفه ای کناره گیری کرد.

کوبی برایانت دو سال پیش به خاطر فیلم کوتاه “بستکبال عزیز” جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کرد.

کوبی برایانت و همسرش ونسا، چهار دختر به نام های جیانا، ناتالیا، بیانکا و کاپری دارند.

کریم عبدالجبار، از بازیکنان به نام بسکتبال در آمریکا در یک پیام ویدیویی که در توییتر منتشر کرده، از کوبی برایانت به عنوان فردی نام برده که شخصیتش ورای یک ورزشکار بود.

شکیل اونیل، از دیگر بازیکنان به نام بسکتبال آمریکا نیز در پیامی در توییتر کوبی برایان را برادر خود نامید و نوشت: “کلمات نمی توانند دردی را که می کشم بازگو کنند.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *