بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش اهل کجاست +عکس پدر و مادر
او خواننده جوان ایرانی است که در سال ۱۳۶۳ روز ۲۲ در ماه اردیبهشت به دنیا آمده است در استان لرستان شهر ازنا زاده شده اصلیتش لر است

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش اهل کجاست +عکس پدر و مادر

گرشا رضایی کیست و اهل کجاست

گرشا رضایی خواننده پاپ، نوازنده و آهنگساز متولد 22 اردیبهشت سال 1363 در شهر ازنا در استان لرستان است و اصلاتا لر است او میگوید از 13 سالگی بصورت جدی موسیقی را با حضور در کلاس های گیتار و در سبک فلامنکو کلاسیک شروع کردم سپس شروع به یادگیری گیتار الکترونیک سبک رام کردم. گرشا رضایی مجرد است در ادامه بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش + پدر و مادر و سوابق هنری او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی گرشا رضایی

او خواننده جوان ایرانی است که در سال ۱۳۶۳ روز ۲۲ در ماه اردیبهشت به دنیا آمده است در استان لرستان شهر ازنا زاده شده اصلیتش لر است.

  • نام اصلی : گرشا رضایی
  • سن و تاریخ متولد : 22 اردیبهشت 1363
  • محل تولد : ازنا – لرستان
  • حرفه : خواننده ، آهنگساز و نوازنده
  • سالهای فعالیت : 1391 تاکنون
  • ساز تخصصی : گیتار الکترونیک
  • قد : 190 سانتیمتر

او بیشتر ساز می‌زند و چند وقتی هم موسیقی آموزش می‌داده است.

از کودکی تا خوانندگی

موسیقی را در کودکی آغاز کرد و خوانندگی را از طرف خانواده مادری به ارث برد او در ۱۳ سالگی در عرصه موسیقی فعالیتش راجدی آغاز کرد

وی گیتار الکتریک می‌زند و گیتار به سبک فلامنکو و کلاسیک هم می نوازد و در سازهای دیگر هم مهارت دارد مثلا پیانو کمانچه، بریط و سه تار و ….

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش + پدر و مادر و سوابق

فوت مادرش

گرشا رضایی در 4 فروردین 1400 در اینستاگرامش خبر از فوت مادرش داد

او با انتشار تصویری سیاه در صفحه اینستاگرام خود در ادامه نوشت؛

مادرم رفت و پایان من شروع شد…. در این میان بسیاری از طرفداران و دوستان نزدیک گرشا رضایی درگذشت مادر گرامی ایشان را تسلیت گفتند

همسر و وضعیت تاهل

گرشا رضایی هنوز ازدواج نکرده و هنوز هیچ عکس دونفری ازاو در فضای مجازی انتشار نشده است

خیلی دیر خوانندگی را آغاز کرد و بیشتر می نواخت وی چندین سال در عرصه موسیقی بود اما خوانندگی را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد. بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش

 

سوابق هنری گرشا رضایی

اولین آهنگش را در سال ۹۲ برای تیتراژ سریال دولت مخفی تولید کرد و بعد از آن در شبکه سلامت دربرنامه لوتوس بود به غیر از خوانندگی چندین هم رهبر ارکستر بود صدابرداری هم می کرده او در موسیقی به صورت تخصصی تدریس کرد

این خواننده پاپ بعد از خواندن چند آهنگ آلبومی به نام آبی گرشا بخاطر عشقی که به مادرش داشت یک قطعه از آلبوم را برای مادرش خواند وی اهنگهای خیلی زیادی خوانده است او در دو موزیک به نام مجرم و دریا نمیرم بسیار در میان مردم مورد استقبال قرار گرفت.

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ

بهترین خواننده از نظر گرشا رضایی

او مگوید “یه بار یه خبرنگار ازم پرسید به نظر شما بهترین خواننده کیه و جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های خوبی هم وجود دارند …”

“بدون پرده بگوییم از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند متنفر هستم، عقیده شخصی من این است یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند.”

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ

ماجرای اولین تیتراژ

یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال 92 کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم.

برای همه خوانندگان عزیز کشورمان آرزوی موفقیت های روز افزون داریم شخصیت های محبوبی که با صدای دلنشین و زیبا آرامش را به تک تک ما هدیه می دهند.

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ
حواشی اولین آلبوم

سخت‌افزار پخش و توزیع آلبوم همه‌اش بازی و قصه است و اصل و ذات هنر، همان زیبایی و لذتی است که فکر می‌کنم مردم از کار من بردند. اینکه مخاطبان از کار من لذت بردند، برایم کافی است و اینکه فلان شرکت من را بکوبد یا نکوبد خیلی برایم مهم نیست. این مسائل شاید در کوتاه‌مدت یک اتفاق باشد، اما در بلندمدت اثر آن از بین می‌رود.

از کودکی میخواندم

گرشا رضایی میگوید من در بچگی می‌خواندم و از همان زمان خوانندگی را دوست داشتم. پس از آن در دوران جوانی چندین سال تدریس کردم ولی رمقی برای خواندن نداشتم. وقتی در این سال‌ها به عنوان آهنگساز با خوانندگان مختلف کار می‌کردم و می‌دیدم که خوانندگانی با نرم‌افزارها در دل مردم جای باز می‌کردند و خوانندگانی که واقعاً صدای خوبی دارند، محبوبیت آنچنانی نداشتند، با خودم می‌گفتم که چه فرقی می‌کند که کسی صدای خوبی داشته باشد یا نداشته باشد.

شاید مهم مدل موی خوانندگان یا کلیپ‌های ماهواره‌ای است! شاید خیلی وقت است که محتوای موسیقی در این مملکت مورد توجه قرار نمی‌گیرد. آن‌قدر در این سال‌ها تولید موسیقی زیاد بوده است، واقعاً دیگر رمقی برای کار کردن من وجود نداشت. این تولیدات زیاد، مخاطب را هم خسته می‌کند و آن‌ها هم دیگر وقتشان را برای پیدا کردن آثار خوب موسیقی صرف نخواهند کرد.

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش + پدر و مادر و سوابق

آهنگسازی برای خواننده های سرشناس

در ادامه و پس از آثاری که برای خوانندگان مختلف در ژانرهای متفاوت ساختم، تصمیم گرفتم که از این نعمتی که خدا به من داده است استفاده کنم و بخوانم. در گیرودار این مسائل بودم که تیتراژ سریال “دولت مخفی” به من پیشنهاد شد.

گرشا رضایی میگوید خیلی برایم جالب بود که یک تهیه‌کننده و کارگردان به من پیشنهاد یک تیتراژ دادند، اما در ادامه چند قطعه برای این سریال خواندم. سریال “دولت مخفی” یک سریال دفاع مقدسی بود که به یکباره به یک سریال موزیکال تبدیل شد و مخاطب هر لحظه منتظر بود تا گرشا رضایی قطعه‌ای در این سریال بخواند که این لطف را مدیون آقایان علیرضا جباری تهیه‌کننده، راما قویدل کارگردان و علی توسلی آهنگساز سریال هستم. پس از آن به خودم آمدم که این دو قطعه خیلی مورد استقبال قرار گرفته و باید در ادامه خواننده را جدی‌تر دنبال کنم.

از وسیله تبلیغاتی شدن متنفرم

گرشا رضایی میگوید این را همین‌جا بدون پرده بگویم که از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند، متنفر هستم. مثلاً هیچ‌گاه به روزنامه‌ها پول نخواهم داد که مرا تبلیغ کنند. شاید این نوع تبلیغات بخشی از صنعت موسیقی باشد، اما عقیده شخصی من این است که یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، ماکارونی یا سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند. در سابق رسانه‌ها به عنوان وظیفه خودشان از هنرمندان حمایت می‌کردند، مثلاً شما تصور کنید که اگر در دهه‌های شصت یا هفتاد قرار بود شهرام ناظری در سالنی روی صحنه برود، خود رسانه‌ها او را تبلیغ می‌کردند.

الآن شرایط به گونه‌ای است که خیلی از مردم خوانندگانی را به لطف تبلیغات به اسم و تصویر می‌شناسند که تا به حال صدای آن‌ها را اصلاً نشنیده‌اند. رسانه‌ها باید به اقتضای شغلی‌شان به حرکت کردن این جریان کمک و از آثار استاندارد حمایت کنند. متأسفانه خیلی از اصحاب رسانه هم به این سمت رفته‌اند که این قضیه را به عنوان تجارت نگاه می‌کنند. مخلص کلامم این است که اصحاب فرهنگ و رسانه که اسمش رویش است و عنوان آن اصحاب معاملات نیست، باید به وظیفه خودشان عمل کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. با سلام خدمت خواننده محبوب دل ها خیلی خوشحالم که این هنرمند دل مردم ایران زمین من را شاد می کنه من همین امروز فوت مادر شما را دیدم خدا رحمت کنه که فرزندی مثل شما را تربیت کرده بسیار کارهای خوب شما را دنبال می کنم و واقعا خیلی خیلی می تونین پیشرفت کنین و یک خواننده به اوج مثل معین برسین موفق باشین دلتون شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *