علت فوت مادر گرشا رضایی خواننده پاپ چه بود؟ +جزئیات

علت فوت مادر گرشا رضایی خواننده پاپ چه بود؟ +عکس

علت فوت مادر گرشا رضایی خواننده پاپ چه بود؟ +جزئیات علت درگذشت مادر این خواننده را در این صفحه مشاهده نمایید.

علت فوت مادر گرشا رضایی خواننده پاپ چه بود؟

گرشا رضایی خواننده سرشناس پاپ کشورمان در صفحه اینستاگرامش خبر از فوت مادرش داد و نوشت که مادرم رفت و پایان من شروع شد!

علت فوت مادر گرشا رضایی خواننده پاپ چه بود؟ +عکس

این خواننده که به گفته های خودش وابستگی بسیاری به مادرش دارد حالا باید روزهای بسیار سختی را پشت سر بگذارد خواننده ای که همین چندروز پیش به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در برنامه خندوانه حضور پیدا کرد و درباره زندگی خود صحبت کرد او بارها گفته بود که مشوق اصلی اش در خوانندگی مادرش بوده است که از زمان کودکی تا حالا توسط مادرش حمایت میشده است.

هنوز درباره علت فوت ایشان خبری در رسانه های کشورمان منتشر نشده است اما با توجه به محبوبیت این خواننده به سرعت علت خبر فوت مادرش مشخص خواهد شد.

علت فوت مادر گرشا رضایی خواننده پاپ چه بود؟ +عکس

لازم به ذکر است که گرشا رضایی خواننده و اهنگ ساز محبوب می باشد که تسلط بسیار برای نواختن اکثر سازهای موسیقی دارد و مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و اکنون از خواننده های کاربلد می باشد. وی در 22 اردیبهشت سال 1363 متولد شده است و اصلیتی لر دارد.با گزارشی از مدیاک همراه باشید.

گرشا رضایی در خصوص علاقه و شروع به فعالیتش در این زمینه می گوید :

” علاقه ام به موسیقی از کودکی بود و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی بود، از 6 – 7 سالگی می خوندم، ولی از 13 سالگی بود که شروع به کار جدی کردم ”

“از سزده سالگی شروع کردم به رفتن کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک، بعد هم علاقمند ساز گیتار الکترونیک به سبک راک شدم که تبدیل به ساز تخصصی من شد. سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. واقعا متاثر شدم من هم پدرمو از دست دادم واقعا غم بزرگ و سنگینیه که عزیزترینامون جلو چشمای خودمون از دست میدیم و کسی نمیتونه جاشونو پر کنه من خودم طعم بی پدری رو دارم میکشم و کاملن درک میکنم که شما هم غم بی مادری رو دارید میکشید فقط میتونم بگم خدا به همه ما که عزیزمانو از دست میدهیم صبر بدهد که بتونیم غم دوریشونو تحمل کنیم اون هم بسختی و از درگاه خدا براشون علو درجات را بخواهیم که روحشون قرین آرامش باشه انشالله ….
    و خداوند انشالله روح همه مادران و پدران آسمانی را شاد کند باز هم تسلیت میگم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *