بیوگرافی گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی +اینستاگرام

بیوگرافی گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی +پیج اینستاگرام

بیوگرافی جومانوف آلمات باخیتوویچ گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی و همسرش +اینستاگرام و فیلم های مبارزه و عکس و سوابق و زندگینامه تایتان قزاق معروف به گوریل قزاقستانی همراه تصاویر و زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی +اینستاگرام

بیوگرافی گوریل قزاقستانی

جومانوف آلمات باخیتوویچگوریل بلاگر ورزشکار قزاقستانی یکی از مبارزان مبتدی در رشته بوکس بوده که سجاد غریبی برای مبارزه طلبیده است بعد از انصراف مارتین فورد از مبارزه با سجاد غریبی در نهایت تایتان قزاق برای مبارزه با سجاد غریبی اعلام آمادگی کرده است و هنوز معلوم نیست سجاد غریبی او را برای مبارزه قبول کند یا خیر.

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به ۲۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه‌ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئو‌هایی از حضورش در برنامه‌های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرده است. تعداد دنبال کنندگان او در برابر یک میلیون دنبال کننده‌ی غریبی و ۳/۹ میلیون دنبال کننده‌ی فورد اندک به نظر می‌رسد.

بیوگرافی گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی +اینستاگرام

او اهل قزاقستان بوده و چند سالی است به صورت حرفه ای در زمینه ورزش فعالیت دارد البته او تا به حال مسابقه رسمی در میادین حرفه‌ای بوکس برگزار نکرده است و صرفاً در فضای مجازی همچون سجاد غریبی فعالیت داشته است .

همچنین ببینید

بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی و همسرش (هرکول ایران) +ازدواج و عکسبیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی

بعد از انصراف مارتین فورد برای مبارزه با سجاد غریبی حالا او اقئدا به رجز خوانی برای هالک ایرانی کرده و به احتمال زیاد مبارزه خواهد کرد.

بیوگرافی گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی +اینستاگرام

این ورزشکار قزاق در ویدئویی خطاب سجاد غریبی و مارتین فورد می گوید که شما هر دو بزدل هستید و اگر می توانید با من به رقابت بپردازید.

مدیر برنامه های سجاد غریبی، مصطفی هاشم زهی، دیروز در اینستاگرام خود ویدئویی از رجزخوانی های تایتان قزاق منتشر و اعلام کرد او به زودی به طور رسمی به عنوان حریف جدید سجاد غریبی معرفی خواهد شد. گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

بیوگرافی گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی +اینستاگرام

بعد از لغو مبارزه ی سجاد غریبی و مارتین فورد، آن هم تنها چند هفته پیش از تاریخ تعیین شده برای مسابقه، به نظر می رسد هالک ایرانی  حریف جدیدی پیدا کرده است.

غریبی قرار بود در مبارزه ای بزرگ در سالن O2 لندن به مصاف فورد رود، اما این مسابقه به شکل بحث برانگیزی لغو شد. حالا به نظر می رسد راه غریبی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است.

جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه ی غریبی یا فورد طرفدار ندارد اما این مانع از آن نشده که خواستار مبارزه با هالک ایرانی نشود. او در فضای مجازی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و هم غریبی و هم فورد را بزدل خوانده است.

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به ۲۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئوهایی از حضورش در برنامه های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرده است. تعداد دنبال کنندگان او در برابر یک میلیون دنبال کننده ی غریبی و ۳/۹ میلیون دنبال کننده ی فورد اندک به نظر می رسد.

به عقیده ی فورد مبارزه ی او و غریبی به دلیل نگرانی هایی که به دنبال مصاحبه ی غریبی در ایران در خصوص وضعیت روانی هالک ایرانی به وجود آمد، لغو شد. غریبی در میانه ی این مصاحبه شروع به اشک به ریختن کرده بود. به علاوه این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد چرا که برتری فورد از همان اندک ویدئوهای منتشر شده از تمرینات هر دو حریف روشن بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *