بیوگرافی یلدا اقا فضلی کیست آیا خودکشی کرده؟ +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی یلدا آقافضلی کیست آیا خودکشی کرده؟ +اینستاگرام و عکس

یلدا آقافضلی همچنان تیتر اول رسانه های معاند بوده و در شبکه های اجتماعی درباره او گزارشات زیادی را منتشر کرده اند یکی از این رسانه ها ایران اینترنشنال بوده که وویسی منتسب به این دختر را منتشر کرد البته درباره راستی آزمایی این وویس منبعی وجود ندارد و صرفا به انتشار این وویس منتسب به یلدا آقافضلی پرداخته است.

پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش‌  سم شناسی  اخذ نموده که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد  یلدا آقافضلی  به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اُوِردوز کرده و از دنیا رفته است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در رابطه با فوت یلدا آقافضلی گفت:  تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص  فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست و این فرد به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر از نوع شیشه جان خود را از دست داده است.

بیوگرافی یلدا اقا فضلی کیست آیا خودکشی کرده؟ +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی یلدا اقا فضلی کیست

رسانه های معاند خبری را منتشر کرده اند مبنی بر مرگ یلدا آقافضلی که گفته میشود 19 سال سن داشته و در بیست آبان ماه فوت کرده است البته خبرهای ضدو نقیضی درباره مرگ او وجود دارد و برخی از کاربران در تویتر میگویند که خودکشی کرده است اما رسانه های بیگانه مرگ او را به اغتشاشات نسبت میدهند.

درباره علت دقیق مرگ او هنوز گزارشی توسط رسانه های رسمی کشورمان منتشر نشده است و در حال حاضر این خبر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

خبر مرگ این دختر زمانی مورد توجه قرار گرفت که علی کریمی در اینستاگرامش به آن واکنش نشان داد و همین سبب شد که کاربران شبکه های اجتماعی به آن توجه کنند.

علی کریمی با شروع اعتراضات در کشورمان از ایران خارج شد و به عنوان لیدر فعالیت میکند.

ایسنا: علت مرگ مصرف شیشه بود!

سرپرست دادسرای جنایی تهران در رابطه با فوت یلدا آقافضلی گفت: بررسی های ما و گزارشات پزشکی قانونی نشان می‌دهد که این دختر شیشه مصرف کرده و اوردوز کرده است.

او همچنین افزود که رسانه های ضدانقلاب مرگ این دختر جوان را به اغتشاشات نسبت داده بودند و گفته بودند او در 20 ابان به علت فشار روانی ناشی از بازداشت اقدام به خودکشی کرده است اما بررسی ها نشان میدهد که او به دلیل مصرف بسیار زیاد شیشه جانش را از دست داده است و خودکشی کرده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران میگوید که خانواده او زمانی متوجه میشوند که این دختر مسموم شده است به سرعت او را به بیمارستان منتقل میکنند اما متاسفانه فوت میکند.

با حضور اورژانس جسد متوفی برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نگردیده.

پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش‌ سم شناسی اخذ نموده که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اُوِردوز کرده و از دنیا رفته است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در رابطه با فوت یلدا آقافضلی گفت:  تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص  فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست و این فرد به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر از نوع شیشه جان خود را از دست داده است.

قوه قضاییه شهریاری: دلیل فوت یلدا آقا فضلی استفاده زیاد از مواد مخدر از نوع «شیشه» بوده است.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره مرگ یلدا آقا فضلی افزود :
تحقیق های انجام شده قضایی و همچنین گزارش پزشکی قانونی نشانگر این می‌باشد، که درباره مرگ یلدا آقا فضلی فرضیه خودکشی بیان نشده است و این شخص به خاطر استفاده زیاد مواد مخدر شیشه فوت نموده است.

در ایام قبل‌تر در رسانه های معاند و ضد انقلاب اخباری درباره خودکشی یک دختر ۱٩ ساله به اسم یلدا آقافضلی انتشار شد.

این رسانه ها فوت یلدا آقا فضلی را به اغتشاشات گذشته مرتبط داده بودند و بیان نمودند، یلدا در روز ۲۰ آبان ماه به خاطر فشار روانی در بازداشتگاه دست به خودکشی زده است.

پیگیری‌های انجام شده نمایانگر این می‌باشد، که خانواده یلدا آقا فضلی در ساعت ٣ صبح در تاریخ ۲۰ آبان ماه فهمیدند که یلدا در گذشته است و با کلانتری و اورژانس زنگ زده اند و این امر را خبر رسانی می کنند.

با حاضر شدن اورژانس برای پیگیری دلیل مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.

بر اساس خبر پزشکی قانونی در معاینه های انجام شده از پیکر وی، اصلاً اثری از کبودی و ضرب و شتم و شکستگی از وی دیده نشده است.

پزشکی قانونی برای فهمیدن دلیل مرگ آزمایش سم شناسی نوشته است، که نتیجه آزمایش نمایانگر این می باشد که، یلدا به دلیل استفاده زیاد از مواد مخدر صنعتی آنهم شیشه سنگ کوب نموده و فوت کرده است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره مرگ یلدا آقا فضلی افزود:
تحقیق هایی انجام شده قضایی و همچنین گزارش پزشکی قانونی نمایانگر این است، که درباره مرگ یلدا خودکشی بیان نشده و این شخص به خاطر استفاده زیاد از مواد مخدر صنعتی از دنیا رفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. مینا رئوفی زاده

    اینهایی که به دولت و مأموران امنیتی تهمت میزنند باید اون دنیا جوابگو باشند در همین دنیا و اون دنیا جوابگو باشند

  2. سلام
    به نظر شما جالب نیست یه نفر به اسم یلدا که تو فضای مجازی فعالیت داره بازداشت میشه بعدش آزاد میشه و روزی فوت می کنه که چهلمش بیفته شب یلد
    به نظرتون اینا اتفاقی یا کار افرادی که اغتشاشاتو مدیریت میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *