بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و همسرش +سوابق و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس و همسرش با عکس و سوابق و پیج اینستاگرام یورگن لوکادیا فوتبالیست معروف را در این صفحه ببینید.

  • نام کامل : یورگن لوکادیا
  • سن : ۷ نوامبر ۱۹۹۳ ‏(۲۸ سال)
  • حرفه : فوتبالیست
  • پست :  وینگر مهاجم
  • سوابق : تیم های پی‌اس‌وی آیندهوون ، برایتون و بوخوم
  • باشگاه کنونی : پرسپولیس
  • پیج اینستاگرام : jurgenlocadia

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و همسرش +سوابق و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا از فوتبالیست های هلندی تیم پرسپولیس بوده که به تازگی به این تیم پیوسته او در خط حمله بازی می کند .

وی متولد ۷ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر امن واقع در هلند میباشد .

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و دوست دختر و عکس منشوری و همسرش +سوابق و پیج اینستاگرام

همسر و فرزندان

لوکادیا متاهل بوده و نام همسرش رایا مجتن میباشد او دارای دو فرزند پسر میباشد که آنها نیز در تیم پایه بوخوم بازی میکنند که البته به توجه به حضور این فوتبالیست در پرسپولیس فرزندان او در تیم پایه پرسپولیس کار خود را دنبال خواهند کرد.

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و همسرش +سوابق و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و همسرش و فرزندان و خانواده +سوابق و اینستاگرام و عکس

شروع فوتبال و سوابق

یورگن لوکادیا فوتبال خود را با تیم جوانان بارگرس یکی از باشگاههای معروف هلند آغاز کرد در سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۰۱ در این تیم بازی کرد.

در سال ۲۰۰۱ به تیم شهر تولد خود یعنی امن آمد و تا سال ۲۰۱۰ در این تیم بازی کرد .

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و همسرش +سوابق و پیج اینستاگرام

پشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی علی کریمی و همسرش و حواشی
بیوگرافی شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس
بیوگرافی رضا اسدی بازیکن پرسپولیس

در سال ۲۰۱۰ به تیم پی اس وی آیندهوون هلند پیوست و در سال ۲۰۱۱ موفق شد به عنوان بازیکن حرفه ای در تیم بزرگسالان و لیگ اصلی هلند بازی کند.

او ۱۲۷ بازی برای آیندهون هلند انجام داد و ۴۵ گل هم به ثمر رساند.

بیوگرافی یورگن لوکادیا

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست هلندی + سوابق و پیج اینستاگرام

بازی در برایتون

یورگن لوکادیا  در سال ۲۰۱۸ به تیم برایتون انگلیس پیوست تیمی که جهانبخش نیز در آن بازی می کرد ۳۵ با برای این تیم به میدان رفت و 3 گل به ثمر رساند.

عملکرد ضعیف او باعث شد به صورت قرضی به تیم هوفنهایم انگلیس رفت یک سال در این تیم بازی کرد و باز هم به صورت قرضی به تیم سینسیناتی پیوست.

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست هلندی + سوابق و پیج اینستاگرام

حضور یورگن لوکادیا در بوخوم آلمان

او در سال ۲۰۲۲ به تیم بوخوم آلمان رفت و ۱۱ بازی برای این تیم انجام با دو گل به ثمر رساند در گل لوکاس یا عملکرد قابل قبولی به عنوان یک مهاجم در کارنامه نداشته است .

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست هلندی + سوابق و پیج اینستاگرام

حضور یورگن لوکادیا در پرسولیس

این فوتبالیست که سالها در لیگ های معتبر اروپایی بازی کرده است در سال ۲۰۲۲ به تیم پرسپولیس پیوست و در این تیم بازی خواهد کرد با توجه به عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس انتظار می‌رود که این فوتبالیست بتواند گره‌ای از گره‌های پرسپولیس را باز کند.

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست هلندی + سوابق و پیج اینستاگرام

بازی های ملی یورگن لوکادیا

این فوتبالیست سابقه بازی در رده های مختلف تیم های ملی هلند را هم در کارنامه دارد در سال ۲۰۰۹ به تیم زیر ۱۷ سال هلند دعوت شد و ۱۱ بازی برای این تیم انجام داده و ۸ گل به ثمر رساند در سال ۲۰۱۰ به تیم زیر ۱۸ سال درد و یک بازی انجام داد که در این بازی گل هم به ثمر رساند هرجایی در تیم های زیر ۱۹ سال و زیر ۲۰ سال و زیر ۲۱ سال هلند بازی کرده است.

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست هلندی + سوابق و پیج اینستاگرام

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز گذشته وارد تهران شد.

این بازیکن شب گذشته و برای انجام تست‌های پزشکی ام آر آی داد. او همچنین صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شد تا تست‌های پزشکی مرتبط را انجام دهد.

این بازیکن قرار است امروز دیداری با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس داشته باشد تا عکس یادگاری با مدیرعامل و پیراهن تیم جدیدش بگیرد.

در صورت فراهم بودن شرایط، لوکادیا از فردا در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد.

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست هلندی + سوابق و پیج اینستاگرام
استقبال هواداران پرسپولیس

لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس که تنها یک جلسه تمرینی را با این تیم سپری کرده، در عرض چند روز پس از مطرح شدن نامش به‌عنوان گزینه پرسپولیس و سپس اخبار مذاکره‌اش با سرخ‌پوشان و در نهایت امضای قرارداد، توانسته تعداد دنبال‌کننده خود را از حدود صدهزار به بیشتر از ۵۰۰ هزار برساند.

نکته جالب اینکه آخرین پست لوکادیا پیش از انتقال به پرسپولیس در فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد و او حدود ۸ ماه هیچ پستی را در صفحه‌اش قرار نداد اما در این چند روز، استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس باعث شده تا 6 پست در اینستاگرام منتشر کند.

بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس سالها پیش با دختری به نام “رایا” ازدواج کرد و در حال حاضر متاهل است. حاصل این ازدواج دو فرزند است. همسر یورگن لوکادیا هنگام ورود به ایران به قانون حجاب ایران احترام گذاشت و با شال و روسری عکسی از لحظه ورودش به ایران در استوری پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

ترک پرسپولیس به صورت خودسرانه

بعد فیلتر شدن اینستاگرام در ایران لوکادیا تصمیم گرفت به صورت خودسر ایران را ترک کند.

یورگن لوکادیا پس از جدایی از پرسپولیس جواب ایمیل مدیران این باشگاه را نداد تا علیه خودش سندی دست قرمزها نداده باشد.

باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه پرونده لوکادیا را به فیفا برده و در واقع با ارسال نامه‌ای به فیفا به تصمیم لوکادیا اعتراض کند به خود این بازیکن نامه‌ای ایمیل کرده و خواستار بازگشتش به ایران شد. این اتفاق ۴۸ ساعت بعد از فسخ قرارداد لوکادیا با باشگاه پرسپولیس رخ داد. همان‌طور که انتظار می‌رفت لوکادیا و وکلایش باهوش‌تر از این هستند که بخواهند جوابی به نامه پرسپولیس دهند تا این باشگاه آن را سند کرده و به فیفا ارسال کند.

مهاجم هلندی در فسخ قراردادش از بند فورس‌ماژور (بندی که در آن اتفاقات غیرمنتظره از جمله زلزله، سیل، ناامنی کشور و…) لحاظ شده استفاده کرده است. بر اساس این بند بازیکنی اگر قراردادش را یکطرفه فسخ کند عملا نمی‌تواند مابقی قراردادش را از باشگاه تحت قراردادش دریافت کند.

در واقع لوکادیا که تا اینجای فصل حدود ۴۰ درصد قراردادش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده نمی‌تواند برای دریافت مابقی پولش اقدامی انجام دهد. از این‌رو باشگاه پرسپولیس خیالش راحت است که دیگر پولی قرار نیست به مهاجم هلندی بدهد. در این شرایط باشگاه اگر به دنبال شکایت از لوکادیا باشد باید برای محکوم کردن این بازیکن و گرفتن خسارت اقدام کند که آن هم برای این باشگاه هزینه‌بر خواهد بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *