بی بی رکسا و کیان صفیاری وارد رابطه شدند +عکس و فیلم

بی بی رکسا و کیان صفیاری وارد رابطه شدند +عکس و فیلم

بی بی رکسا و کیان صفیاری وارد رابطه شدند +عکس و فیلم جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بی بی رکسا و کیان صفیاری وارد رابطه شدند

بعد از علیرضا حقیقی حالا بی‌ بی رکسا وارد رابطه شدن با کیان صفیاری «کارگردان ایرانی مقیم آمریکا» رو رسماً تایید کرد

بی‌ بی رکسا خواننده آمریکایی قبلا با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی ایران وارد رابطه شد که گویا کات کرده و حالا با کارگردان ایرانی آمریکایی وارد رابطه شده است.

بی بی رکسا و کیان صفیاری وارد رابطه شدند +عکس و فیلم

بی‌بی رکسا (Bebe Rexha)، ترانه‌سرا، موزیسین، خواننده و تولیدکننده آمریکایی است که برای اشخاص معروفی چون تیناش، پیت بال، نیک جوناس و سلنا گومز ترانه نوشته است. آهنگ معروف The Monster را به همراه ریحانا و امینم نوشته است و No Broken Hearts را هم به همراه نیکی میناج تولید نموده است. او از کودکی می‌خواست یک هنرمند شود و والدین اش هم از او حمایت کردند. او با ترانه‌سرایی فعالیت خود را آغاز کرد و در این صنعت پیشرفت کرد. موفقیت او در ترانه‌سرایی جای پای او را تثبیت کرد و او را به سمت خوانندگی سوق داد. او با سلبریتی هایی چون چین ماکرز، پیت بال، لیلی واین و غیره همکاری داشته است و آلبوم و آهنگ‌های تکی تولید نموده است.

کیان صفیاری کارگردان / تهیه کننده ایرانی آمریکایی می باشد.
کیان صفیاری تهیه کننده ، کارگردان و یک فیلمبردار محلی برای فیلم های سینمایی ، نمایش های تلویزیونی ، تبلیغات و موزیک ویدیوها است.

وی دارای مدرک لیسانس و فارغ التحصیل رشته تولید فیلم از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج است. او شرکت Moving Images Entertainment Inc را که در زمینه تولید صفر تا صد فیلم ، ویدیو موزیک و فیلم های تبلیغاتی فعالیت دارد را تشکیل داد. او در زمینه کاری خود بسیار فعال و موفق بوده است و با استفاده از مجموعه مهارت های خود توانست یک مدل تجاری کارآمد ، سودآور و معقول ارائه دهد ، در عین حال کار با کیفیت بالا برای مشتریان خود و فیلم های منتشر شده با تئاتر ارائه می دهد.

وی دارای مدرک لیسانس و فارغ التحصیل رشته تولید فیلم از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج است.
او شرکت Moving Images Entertainment Inc را که در زمینه تولید صفر تا صد فیلم ، ویدیو موزیک و فیلم های تبلیغاتی فعالیت دارد را تشکیل داد.
او در زمینه کاری خود بسیار فعال و موفق بوده است و با استفاده از مجموعه مهارت های خود توانست یک مدل تجاری کارآمد ، سودآور و معقول ارائه دهد ، در عین حال کار با کیفیت بالا برای مشتریان خود و فیلم های منتشر شده با تئاتر ارائه می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *