(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد

بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد جزئیات را در ایم صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

افتتاحیه جام جهانی همیشه مراسم ویژه ای را برگزار می کند که یکی از آیتم های افتتاحیه اجرای یک خواننده پرطرفدار و بین المللی در مراسممی باشد گروه بی تی اس برای افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار می‌شود از طرف فیفا انتخاب شده است.

این گروه باید یک آهنگ را برای این مراسم انتخاب و اجرا کند بدون شک گروه بی تی اس یکی از گروه‌های پرطرفدار در جهان می باشد این گروه اهل کره جنوبی بوده و در چند سال اخیر توانسته در سراسر جهان طرفداران زیادی به دست آورد در ایران نیز تعداد طرفداران آنها بسیار زیاد می باشد

لازم به ذکر است تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته که با تیم‌های آمریکا و انگلیس همگروه شده است و چند ماه دیگر به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ مانده که نزدیک می شویم.

گروه BTS (به کره ای 방탄소년단 و مخفف Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضد گلوله) در سال 2010 کار آموزی خود را در کمپانی بیگ هیت (BigHit) شروع کرده و در سال 2013 با انتشار آلبوم 2 Cool 4 Skool فعالیت خود را آغاز کردند. متن آهنگ های BTS غالبا در رابطه با سلامت روح، اعتماد به نفس و علاقه و توجه به خود است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *