پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ کلیپ کوتاهی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که درباره آن نوشته شده مربوط به یک گردشگر خارجی در مرکز خرید اپال تهران است که توسط این گردشگر فیلم برداری شده و خانم های بدون حجاب در این مرکز دیده میشوند ویدیویی که جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند.

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران

درباره اینکه این ویدیو مربوط به ایران است یا خیر هنوز چیزی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد ویدیویی منتشر شده مربوط به کشور ترکیه و یا کشورهای اطراف ایران باشد به هر حال با توجه به اینکه در چند ماه اخیر حجاب به یکی از بحث های مهم در فضای مجازی تبدیل شده است برخی از رسانه ها و کاربران ویدیوهای ضد و نقیضی را در این باره منتشر می‌کنند و آن‌ها مربوط به ایران عنوان می کنند که همین سبب شده مورد توجه قرار بگیرد.

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

ویدیو منتشر شده که از خانم های جوان بدون حجاب فیلمبرداری شده است فضای جنجالی را در شبکه های اجتماعی به وجود آورده است و هنوز مسئولان این مرکز خرید به آن واکنش نشان ندادند و باید ببینیم چه توضیحاتی در این باره ارائه خواهد شد

فیلمی که به مرکز خرید آپال تهران بوده و جنجال زیادی را به وجود آورده است در این مرکز خرید خانم هایی دیده میشوند که با پوشش نامناسب حضور پیدا کرده اند و واکنش های زیادی را در پی داشته است.

ویدیویی از خانم های بدون حجاب در یک پاساژ منتشر شده که درباره آن نوشته اند اینجا مرکز خرید اپال تهران میباشد در این ویدیو خانم های بی حجاب با ظاهر زننده دیده می شود که در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود آورده است.

مرکز خرید اپال هنوز واکنشی نشان داده است

برخی از کاربران معتقد هستند که این ویدیو مربوط به ایران نیست و صرفاً برای خبرسازی منتشر شده است هنوز هیچ کدام از مسئولان این مرکز خرید واکنشی به این ویدیو نشان نداده اند.

اما با توجه به تصاویری که در ویدیو مشاهده می شود همه خانم هایی که در مرکز خرید اپال تهران حضور دارند بدون حجاب هستند که اگر اینگونه باشد تبعیض بسیار بزرگی بین مراکز خرید بالای شهر با پایین شهر خواهد بود چراکه در بازار های پایین شهر و مراکز شهر محدودیت ها و سختگیری‌های زیادی برای حجاب وجود دارد اما اینکه در مراکز خرید بالا شهر تهران چنین وضعیتی وجود دارد از نکاتی است که بسیار قابل تامل می باشد.

با اینکه نیروی انتظامی اعلام کرده با مسئولان مراکز خریدی که به حجاب فروشنده ها و یا مشتریان بی توجهی می کنند برخورد خواهد شد اما حالا در مرکز خرید آپال تهران شرایط به شکل بسیار باورنکردنی است و ویدیویی که توسط یک خانم گردشگر خارجی از این پاساژ منتشر شده همه خانم ها با ظاهری بسیار زننده در حال عبور و مرور هستند.

مرکز خرید اپال کجاست

این مرکز خرید در سعادت آباد و در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد و از شمال و غرب به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) و از شرق به بلوار شهید فرحزادی منتهی می‌شود.

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

ساخت مرکز خرید اپال از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مساحت این مرکز ۷,۲۱۶ مترمربع است که با ۹ طبقه‏ در زیرزمین و ۱۴ طبقه در ارتفاع، مساحت کل آن به بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع می‌رسد و حدود ۵۵۰ واحد تجاری دارد. طراح سازه مرکز تجاری اپال مهندس امید غلامپور است و ساخت آن توسط مهندسان دو شرکت‌ سازه‌های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس انجام شده است. در ساخت این مرکز اسکلت تمام فلزی با مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله به کار رفته است.

طرح جریمه بی حجابان

بیش از چهار ماه از آغاز اعتراضات ایران می‌گذرد. اعتراضاتی که با نحوه مرگ مهسا امینی در دستگاه گشت ارشاد آغاز شد. اگرچه آذرماه یک مقام قضایی از جمع شدن گشت ارشاد خبر داد، اما طولی نکشید که ساز و کار دیگری برای اعمال حجاب رونمایی شد؛ از قرارگاه زیست عفیفانه تا طرح شناسایی افراد بی‌حجاب.

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز یکشنبه گفت: «گشت ارشاد ربطی به قوه قضائیه ندارد. از همان جایی که در گذشته تأسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد. البته قوه قضائیه نظارت‌های خود را بر کنش‌های رفتاری در سطح جامعه ادامه می‌دهد.»

خبری که نشان از جمع شدن ون‌های سبزرنگ گشت ارشاد، پس از حدود 15 سال می‌داد، اما برخی چندان به آن خوش‌بین نبودند. به نظر می‌رسید برنامه‌های دیگری به جای گشت ارشاد در دستور کار باشد. طولی نکشید که صداوسیما هم گفته‌های دادستان کل کشور را تکذیب کرد.

باید در همه مناطق تهران به یک شکل برخورد شود

متاسفانه گویا به برخی از مناطق بالای شهر تهران توجه نمیشود و در مراکز خید شمال شهر تهران وضعیت حجاب از شل حجابی نیز خارج شده است و وضعیت لباس های برخی از خانم ها بسیار نامناسب میباشد با اینکه در فصل سرما هستیم اما برخی از خانم ها حتی برای سلامتی خود لباس های مناسب نمیپوشند.

روز گذشته وزیر ارشاد از تشکیل قرارگاه زیست عفیفانه خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در این مورد گفت: «شخص رئیس جمهور و دولت معتقدند که مسأله حجاب یک مساله فرهنگی و اجتماعی است. این مساله جز راه فرهنگی و اجتماعی راه دیگری برای مدیریت ندارد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت رئیسی گفت: «قرارگاه زیست عفیفانه در قالب یک کار جمعی فشرده شکل گرفته است. ابعاد فعالیت آن به تدریج گسترده خواهد شد.»

دستور الزام حجاب در همه جا

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درخصوص مطالبه مردمی با عنوان «لزوم رعایت حجاب در مراکز درمانی» توضیح داد: موضوع رعایت حجاب به مراکز دولتی ابلاغ شده است و رعایت نکردن قانون حجاب تخلف است.

وی گفت: در مراکز خصوصی نیز این امر در اعتباربخشی مراکز خصوصی موثر خواهد بود. در اعتباربخشی این مراکز موضوع فرهنگ نیز درنظر گرفته شده است و اگر مرکز خصوصی مسایل فرهنگی از جمله حجاب را رعایت نکند امتیاز لازم برای اعتباربخشی را کسب نخواهد کرد و ممکن است اعتباربخشی بیمارستان تایید نشود.

وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.

ایران را با لاس وگاس اشتباه گرفته اند

جدا از اینکه ویدیو مذکور مربوط به ایران است با خیر اما متاسفانه برخی از خانم ها و آقایان جوان پوشش خارج از عرفی دارند که حتی دختران و پسران غربی هم اینگونه پوششی را ندارند بدون شک باید محدودیت هایی برای افرادی با چنین پوشش هایی در نظر گرفته شود همچنین در مدارس باید اموزش های لازم درباره زندگی اجتماعی جای داده شود.

با آموزش های لازم و برنامه ریزی های فرهنگی میتوان به راحتی جلوی این معضل اجتماعی را گرفت.

کارت ملی بی حجاب ها مسدود میشود

موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص سخت‌گیری‌های مجدد درباره موضوع حجاب گفت: در حال حاضر طرح ناظر فعال بر بی‌حجابی در خودروها، مثل سابق در دستور کار است و مجدد برای بی‌حجابان پیامک ارسال می‌شود.

به گزارش ایسنا، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه می دهد :علاوه بر این و به زودی نیز، طرح و برنامه‌ای داریم که کسانی که در معابر و مکان‌های دیگر کشف حجاب می‌کنند را از طریق سیستم شناسایی کنیم تا برایشان تخلف ثبت شود و در نهایت، این افراد از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.

وی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و… را از او می‌گیریم.

74 ضربه شلاق و 10 تا 60 رو زندان برای متخلفان بی حجاب

به استناد موارد قانونی مربوط به جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی در بخش تعزیرات قانون مجازاتهای اسلامی در ماده 638 این قانون آماده است هر کس عملا در انظار، اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند علاوه بر کیفرعمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا 74 ضربه شلاق جریمه می شود و اگر مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نباشد ولی عفت عمومی را جریحه دار کند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه یا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.
در ماده 22 مجازاتهای اسلامی آمده است چنانچه قاضی تشخیص بدهد می تواند حبس و شلاق متهم را به جزای نقدی تبدیل کند.
مجازات زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند حبس از 10 روز تا دو ماه و یا پرداخت جریمه نقدی از 50 تا 500 هزار ریال است.

نیروی محترم انتظامی در بخش جرائم نقدی تخلفات رانندگی بسیار مصمم است و در شرایط جنگ اقتصادی، کماکان به جریمه نقدی ادامه می دهد و جریمه نقدی را به اقدامات بازدارنده غیر نقدی برای نمونه: منع از رانندگی به مدت یک ماه تا یکسال برای تخلفات مختلف در مرحله اول و ابطال گواهینامه در صورت تکرار تغییر نمی دهند تا با فرهنگ سازی از تخلفات و تلفات جانی جلوگیری شود. البته جرایم فرهنگی بازدارنده تر است خصوصا نسبت به ثروتمندان که می گویند خلاف می کنیم پولش را هم می دهیم!!. البته جرایم نقدی یک حسن دارد آن هم درآمد دولت و سازمان های مربوطه است.

امام جمعه موقت تهران گفت: ورشکستگان سیاسی که برای همیشه در گورستان تاریخ دفن شده اند، بیانیه می دهند که بگویند ما هنوز هستیم و پیشرفت های انقلاب اسلامی را انکار می کنند، اینها انصاف و وجدان و عقل ندارند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش تجلیل از سفیران مهر که صبح امروز در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران از مردم صدر اسلام در مدینه و مردم کوفه به مراتب مومن تر و بهتر هستند و مردمی به استقامت مردم ایران پیدا نمی شود.

کاظم صدیقی با اشاره به برخی نارضایتی های مردم گفت: گروهی از مردم به واسطه اینکه به عنوان مثال در اداره ای کارشان انجام نشده، از برخی مسئولان ناراضی هستند امام هیچ وقت از نظام ناراضی نبوده اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید نظارت کافی بر عملکرد مدیران و مسئولان وجود داشته باشد، ادامه داد: باید با مردم به ملایمت برخورد کرد، مرهم بر زخم او گذاشت و او را توجیه کرد.

صدیقی با اشاره به تعبیر قرآن از امر به معروف و نهی از منکر به خیر و نیکی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از امر به معروف و نهی از منکر به «پیشنهاد و اعتراض» تعبیر کردند و این فریضه بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به موضوعات اخیر در رابطه با حجاب افزود: حجاب فریضه ای اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است لذا زنی که چادر می پوشد، دین را حمایت می کند و کسانی که کشف حجاب می کنند ناآگاه هستند و باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام تر شده است، کنترل کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه چادر و عمامه نماد اسلام و دعوت به دینداری است، خاطرنشان کرد: سپاه و امامان جمعه همیشه سنگرنشین بودند و اینها در تراز انقلاب اسلام هستند.

صدیقی با تاکید بر اینکه کشوری سالم تر از ایران پیدا نمی کنید، گفت: مالیات دهندگان اروپایی کمرشان خم شده و استخوان هایشان خرد شده است اما به گونه ای بیان می کنند که تصور شود وضعیت اروپا بسیار خوب و مناسب است در حالی که مشکلات زیادی در کشورهای غربی وجود دارد.

وی تصریح کرد: ورشکستگان سیاسی که برای همیشه در گورستان تاریخ دفن شده اند، بیانیه می دهند که بگویند ما هنوز هستیم و پیشرفت های انقلاب اسلامی را انکار می کنند، اینها انصاف و وجدان و عقل ندارند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫64 دیدگاه ها

  1. وقتی چیزی برا ابراز وجود نداشته باشی …. شما هم جو نده تو این مملکت اصلا چیزی به اسم‌حجاب و محدودیت سفت و سخت وجود نداره… صحبت از نوع پوشش نه حجاب.

  2. اگه گشت ارشاد ربطی به قوه نداره پس واقعا جمهوری چرتی داریم که ملتش وایسادن و تماشا میکنن حقشونه که دخترا هر طور بخوان بیان بیرون … به قولی مسئولین دنبال براندازین ولی مردم نمیذارن 😂😂😂

  3. وقتی حجاب یعنی چادر مانتو و روسری و معنی ما از حجاب از دهه ۶۰ همین بوده باید چنین انتظاری داشت و این حجاب اجباری است در حالیکه با کت و دامن بلند کت و شلوار پیرهن بلند شومیز و دامن بلند و توربان می شود حجاب قرآنی داشت ولی در عین حال پوشیده و شیک بود

    1. کی گفته حتما چادر یا مانتو؟ گفتن پوشش گفتن توجه جلب نکنی .من که براشون دعا می کنم خودشونو جمع کنن واگرنه اول از همه دودش تو چشم خودشون میره. نفرین مردمم دنبالشونه

  4. من خودم حجابم کامل نیست و در واقع شل حجابم،ولی با این تیپا هم مخالفم،یه سریا واقعا جنبه ندارن،اخه نیم تنه پوشیدن جاش در خیابون و پاساژ و کلا یه مکان عمومی نیست
    خانما لطفا جنبه داشته باشین و شورشو در نیارین.بی حیایی هم حدی داره

    1. اون زمان که گیر دادن به حجاب خووشون گفتن ما مشکلمون لچک نیست می خوایم که با هم بریم استخر شنا کنیم و… ساده بود اونکه فکر کرد روسری رو بر می دارن مشکل حله.

    1. نه بابا،آره تو خوش باشی برای پسره فرصت طلبی مثل تو امسال تو خیلی هم خوبه این وضعیت ولی ما دخترا وخانوماییم که ضربه میخوریم احمق

  5. من خودم تو خونواده مذهبی دنیا اومدم ولی حجاب رو به چادرنمیدونم.اما دیگه این وضعی که اینا دارن میان اصلا خوب نیست مگه اروپاعه اینحا که اینطوری میگردن؟چرا جلوشونو نمیگیرن ؟الان هوا سرده اینطورن.گرم بشه چجوری میخان بیرون بیان.؟

  6. هر کس اعتقادی داره این خانم پولدار بی حجاب هم باشه د و من در خانه ضرری به من نرسید پس اوت با حجاب هم ضرری به این بی حجاب ها نمیزنه پس عیسی به دینی موسی به دینی الا تو دنیا ای هستیم که هر گ نه فیلم و کلیپی در گوشی هر کسی هست بعد این خاتم میخواد با روح و روان من نوعی بازی کنه !خیلی طرز افکارتون پوسیدس الا داریموارد سال ۱۴۰۲ میشیم و شما از حجاب حرف می‌زنید؟۱۴۰۲ ساله گذشته وقتی ما به زور چادر سر کسی کنیم آمریکا به زور زن مسلمان رو لخت کنه شما راضی میشید پس بزارید مردم آزادانه رفتار کنن هر کس به هر اعتقادی.

    1. کاملا درسته.. اگه من از آرایش غلیظ دخترای محجبه بدم بیاد آیا حق دارم بگم اینا نباید آرایش کنن یا اگه از رنگ سیاه چادرشون…؟؟

    2. بازهم این ضرب المثل بازهم … هی میگید عیسی به دین خود موسی … عزیز من یعنی چی ؟ مگه دو پیامبر نعوذ بالله رقیب بودن؟؟؟؟
      بابا جااان هر دو یک دین رو آوردند !!! هر دو دعوت به پرسش خداوند میکردند!!! اما این دین اومده دین بعدش رو کامل تر کرده … الله اکبر .. به علاوه هم حجاب هم عبادات در هر دو دین بوده !! شما مجسمه حضرت مریم رو ببینید !!! بعد قضاوت کنید

    1. اگر توجه کنی من چیز خاصی نگفتم همچنان که آمریکا اشتباه می‌کند و حجاب از سر زنان مسلمان در مراکز آموزشی بر می‌دارد ما نیز روند اشتباهی رو در پیش گرفتیم تا وقتی آزادی شخصی ضرری به ما نرسانده نباید آزادی دیگران خلل وارد کنیم .

      1. مطمئنی چنین پوششی آسیب و ضرری به جامعه نمیرسونه؟🤔😏
        در ضمن اینجا یه کشور اسلامیه که باید قانون حجاب هم مانند سایر قوانین اسلام درش اجرا بشه
        در ثانی کسی به زور چادر سر کسی نکرده!!!
        طبق قانون باید حداقل حجاب اسلامی رعایت بشه
        و در آخر خب معلومه شما مرداد دوست ندارید محدود بشید و دوست دارید همچنان از ظاهر ناموس مردم لذت ببرید!!!!

        1. چی میگی من خودم زنم دوست دارم لخت باشم بتوچه تو کی هستی بر من قانون تعیین کنی

        2. انشالله تمامی قوانین اسلامی مثل حجاب رعایت شه ورود بدون وضو به سایت ممنوع!
          درضمن رای سوال جناب آقای مسعود اون بسر جوان و نوجوان و خورد سال هر گونه فیلمی توی گوشیش هست ما باید شعور خودمون رو بالا ببریم .

      2. چی میگی ضرر به کسی نمیزنه!
        یه پسر مجرد که گناهی نکرده هر صحنه مسخره ای رو ببینه.
        پس اگر اینطوره و هر دختری دوست داره هرجوری دلش میخواد بگرده ما پسراهم هر کاری دلمون خواست باهاشون میکنیم. و کسی نباید به ماهم چیزی بگه…
        اینطوری که سنگ رو سنگ بند نمیشه.
        خداوند غریزه رو داده راه کنترلم داده هرکسی بخواد مثل یه حیوون غریزه خودشو به منصه بروز بذاره بعد بگه این موضوع شخصیه و به کسی ربطی نداره که نمیشه برادر من.
        طرز فکر و اصلاح کن.

        1. خب خودت غریزتو کنترل کن! چرا به زنها زور میگی.
          در ضمن مگه دخترای مجرد که شما مردارو بدون حجاب میبینن اذیت نمیشن؟ شما هم روسری سرت کن که ما مجردا اذیت نشیم

      3. شما چطور می فهمی آزادی شخصی شما ضرر به من رسونده یا نه؟ وقتی خانمی به این شکل تو جامعه ظاهر میشه من با آرامش با همسرم با پسرم یا حتی با خود دخترم می تونم تو شهر قدم بزنم وقتی قبح هرچیزی شکسته بشهدباید منتظر بدترش باشیم

  7. سلام خیلی افتضاعه پس دیگه فاتحه پس این همه شهیدشدند براچه بازهمان شد که دشمنان خواستند برگشتم به زمان رضاخان خیلی متاسفم خدایا کمک کن ایران راتورابه خون شهدا

    1. سلام بر همگی شما عزیزان.
      من تمام حرفهای شما رو خوندم و عقیده همگی شما کاملا مورد احترام است و همگی شما برای من عزیز و محترم هستید .
      اما من در کنار صحبت های شما به عنوان یک برادر کوچکتر از خودتان می خواهم یک حرف را بگویم . اما من حرفم نه نصیحت است . نه خدای نکرده خودم را عقل کل می دانم منم یکی مثل خودتون هستم . اما حرفی را که من می خواهم بگویم از لحاظ علم روانشناسی هم ثابت شده است . یکی از دوستان جمله زیبایی نوشته بود . گفته بود حجاب فقط چادر نیست یک پوشش درست و خوب یک مانتو خوب یک لباس خوب هم می تواند کار یک چادر را انجام دهد . من نمی خواهم بگویم شغلم چیه . چکاره هستم هرچی هستم خاک پای همگی شما عزیزان هستم . نظر من اینه یک دختر اگر پوشش خوبی نداشته باشد موقعیت جانش هم به خطر خواهد افتاد. چون در کشور ما جوانان زیادی هم مشروب می خورند و خیلی هاتون هم مشکل اعصاب و روان دارند . همین مسئله باعث می شود یک جوان روانی با دیدن یک تیپ ناجور دختر .یک پسر یا چند پسر فکر می کنند بله آن دختر حتما خودش دوست دارد به آن تجاوز شود . این یک حقیقت واقعی است چون من مسائل های جنایی خیلی زیاد دیده ام پس خواهران عزیز خیلی مواظب باشید. با حق

    2. بخدا همون شهدا اگه الان زنده بودن اول از همه در دهن تو یکی رو ده دور نوار چسب می‌کشیدن که دیگ دری وری نگی

  8. هیچ دختری دوست نداره خودشو حراج کنه.هیچ دختری دوست نداره بهش نگاه هرز کنند.هیچ دختری دوست نداره مثل پورن استارها لباس بپوشه و هیچ پدری دوست نداره ببینه یا بشنوه که دخترش به بدترین نوع پوشش کشیده شده،ولی وقتی یه جامعه داره با سرعت نور سقوط میکنه این رفتار ها توی اون جامعه کاملا طبیعیه.دین و شعائر دینی به شکل عجیبی به چشم اکثر مردم خرافات شده.باید از باعث و بانیش سوال کرد که چرا…..و در اخر این رفتار از دختران و نوع پوششون نشونه ی لج بازیه و گرنه این پوششی نیست که انتخاب میکنند

    1. آقا این دلیلیه که میارید چه منطقیه که پشتشه.
      اصلا کن دنیا خراب پس ما بریم تن فروشی کنیم خوبه؟
      اگه واقعا کسی دغدغه داره که کشورش داره خراب میشه باید یه حرکتی بزنه و جلوی سقوط رو بگیره نه خودشم بره تبر برداره از یه گوشه خرابش کنه.
      محض رضای خدا تفکرتونو اصلاح کنید اینطوری 10 سال دیگه خودمون مقصره خرابی این کشوریم.

  9. اینجا ترکیه ست
    ایران نیست. اگه دروغی در کار نبود آهنگ نمیذاشتن رو فیلم تا صدای ترکی حرف زدنشون لو نره.

    1. نه ایرانه من خودم دیشب رفتم اونجا تازه فیلم با صداش هم هست .وضع خیلی خرابه

    1. وقتی علمی نداری صحبت نکنی بهتره این شد حرف و نظر که هرکی رو تو قبر خودش می خوابونن اگه اینطوریه هرکی هر غلطی خواست تو جامعه بکنه و قبح شکنی کنه بعد عین چی… بگه هر کی رو تو قبر خودش..

    2. بله درسته هرکسی توی قبر خودش ولی امر به معروف ونهی از منکر برای اینکه این هموطنامون به راه خلاف نرن اگه از قبل کسی اینطوری نمی‌گفت الان وضیعت جامعه این نبود

  10. اینا حکم اراذل اوباش فرهنگی دارند و باید هم با این افراد و هم با مرکز خرید برخورد بشه و پلمپ بشه خر چند فکر میکنم ترکیه باشه و نه ایران

  11. از قانون اساسی فقط قانون حجابش را می شناسید.
    واقعا” متاسفم.
    در حالیکه اگر قوانین دیگر قانون اساسی اجرا می شد کار به اینجا و تندروی های لجوجانه کشیده نمیشد.
    وقتی قانون های بجامانده زیاد داریم…
    قاتون برای مردم اجبار و برای مسوولین صلاح و مصلحت

  12. چرا ایرانه یه صحنه اش که من مطمئنم مرکز خرید اپال هست.ولی واقعا متاسفم کاش فرهنگ سازی از پایه ایجاد بشه.

  13. خوب دیگه حجاب آزاد شد حالا وقتشه در راستای اروپایی و مدرن شدن و پیشرفت ایران بریزیم تو خیابون اعتراض کنیم تا همجنسبازی . رابطه جنسی با محارم . رابطه جنسی با حیوانات هم آزاد قانونی بشه مثل کشورای اروپایی بخصوص ایتالیا آلمان اسپانیا هلند بلژیک روسیه پرتغال و… با یه سرچ ساده به زبان انگلیسی (فارسی ننویسید اینا ساندیس خورن دروغ میگن) میتونید ببینید چشم دل سیرای اروپایی به مادر خواهر دختر و حتی گربه های توی خیابونشونم رحم نمیکنن

  14. از شکم سیری .دادا هار شدن وگرنه آدم گشنه فکر شکمشه نه بی حجابی ومو غیره

  15. بیخیال ..!!.اینهمه مشکلات و بدبختی وفقرو رکود واقتصادی که فقط اسمش مونده..!
    اونوقت یه سری دنبال قاتل بوروسلی میگردن و..! با باقی خط میدن ..شما هم بگردین ..
    بابا بیخیال اینا دیگه عادی شده ..واسه الانم نیست..خیلی وقته که عادی شده..بخدا جوونها اونقدر سردرگم شدن که ازکنار هم تو خیابونها رد میشن و هم و نمیبینن اصلا توجهی بهم نمیکنن ..چون حواسها جای دیگست… اینها واسه جوونهایی جذابیت داره که جوون اینده و امید بزندگی داشته باشه.. ب والله قسم جوونهای مملکتمون نابود شدن رفت….
    فکرهارو درگیر اینده این بیچاره ها کنین نه اینکه دنبال چیزایی پیش پا افتاده که خودتونم،..((نمیدونین چی میگین))
    جوونها درد دارن .. کی اومد تو این مدت ۴تا قشر و صدا کرد.. نشوند ..دردشونو پرسید..انقدر به به پا نپیچین ..سنگ رو از جلو راه بردارین..
    باقیش خودبخود درست میشه..
    یاحق*

    1. من با حرف شما موافقم اگر مشکلات جوونا رو حل کرده بودن مشکل اقتصادی،شغل،ازدواج، … خیلی از مسائل به وجود نمیومد با این حال برادر مم ما باید نداشته هامونو مطالبه کنیم نه اینکه با دست خودمون داشته هامونم از دست بدیم

  16. حتی اگر این کلیپ مربوط به ایران نباشه هم منتظر ایران به همین شکل باشید اگر مسئولین همین جور پیش برن .و لازم به ذکره که بی اعتماد به نفس ترین ،پوچ ترین و مشکل دار ترین دخترا همینان

  17. باید مأمور پلیس هیکلی قلدر با باتوم و اسلحه بزارن

    بخصوص تو کوچه خیابان های شمال شهر
    متأسفانه این دختر ها بشدت دریده و بی ادب هم هستن
    و وقتی وارد یک مکان میشی همه این جورین نمیشه چیزی گفت
    اصلا کلامیگن چیزی نگید چی بگم والا
    وقتی تو فیلم و سریال ها چادر رو تبدیل به نماد
    بدبختی و بی سوادی بیچارگی کردن
    باید فکر این روزم میکردن
    مثل سریال شهرزاد مثل فیلم جدایی نادر از سیمین
    و بسیاری از فیلم و سریال ها

    خدا به داد جامعه ایران در ۲۰ سال آینده برسه

    هیچ‌جا باخانواده نمیتونی بری

    یا بایدمهاجرت کنی به عراق یا افغانستان
    یا کشور هاییکه. انقدر عقده ای و بی حیا نباشن

    یعنی میشه فرار با حیا. ها بعد از فرار مغزها

    1. واقعا باید تاسف خورد برای مغزهای پوسیده مثل تو.
      اگه بجای اینهمه نیرو گذاشتن برای حجاب نیرو میذاشتن برای اقتصاد داغون واقعا همه چی درست میشد با چه رویی دارن به حجاب گیر میدن؟

  18. خودت داری نگاه بد میکنی
    خودت داری یه دختر که با تاپ اومده رو هرزه میبینی
    8 میلیارد انسان رو زمین هست و شما بسیجیا فکر میکنین همه هیز هستن چرا؟ چون خودتون اینجوری میبینید مدل لباس پوشش دسته خودمونه تویی که نمیتونی یه قسمت لخت بدنم رو ببینی مشکل از من نیست تو هیز هستی و باید خودتو کور کنی تا نبینی

    1. مسئله هیزی نیست، مسئله حفظ حرمت ها و احترام به مبانی دینی و ارزشگذاری وجودی خودت بعنوان یک زن و نه بعنوان یک آلت دست که مثل عروسک خیمه شب بازی به هر طرفی بچرخاننت

  19. عزیزان راهی که دنیای متمدن رو به انواع اختلالات روانی واختلالات جنسی دچار کرده .دارن سر ما هم پیاده می کنن .اگه نجنبیم به لجن ترین کشور دنیا تبدیل خواهیم شد.

  20. چرا مسئولبن با این هنجارشکنان مزدور و خاطی برخورو نمی کنند. صبر مردم شهید پرور و مومن ، حدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا