بی حیایی سحر قریشی در دبی کار دستش داد + فیلم بی شرمانه

بی حیایی سحر قریشی در دبی کار دستش داد + فیلم بی شرمانه

بی حیایی سحر قریشی در دبی باعث شد که او از این شهر اخراج شود سحر قریشی در ملاعام اقدام به روزه خواری کرده است که در نهایت پلیس امارات او را بازداشت و از دبی اخراج کرده است.

بی حیایی سحر قریشی در دبی کار دستش داد + فیلم بی شرمانه

قرشی با انتشار ویدیویی از باشگاه بدنسازی نوشت که در حال حاضر در ترکیه مقیم و از دبی اخراج شده است.

بی حیایی سحر قریشی در دبی کار دستش داد

او میگوید به دلیل اینکه استعداد چاقی دارد همواره اهل ورزش است و مراقب است وزنش را متعادل نگه دارد. سحر قریشی ۱۷۰ سانتی متر قد و ۵۸ کیلوگرم وزن دارد. هیچ لذتی را بالاتر از غذا نمی داند و علاقه شدیدی به غذاهای خوشمزه ایرانی و خارجی دارد.

حواشی

در بسیاری از صفحات مجازی شایعه شده است سحر قریشی بینی خود را عمل کرده است و تزریق ژل هم داشته است البته سحر قریشی با حضور در برنامه تی وی پلاس تمام شایعات را تکذیب کرد و اظهار داشت فقط دندان هایم را لمینت کرده ام و هیچ گونه عمل زیبایی نداشته ام.

سحر قریشی با بازی در تئاتر لامبورگینی ۲ به کارگردانی سیامک صفری اولین تجربه تئاتری خود را کسب کرد. این تئاتر در سال ۹۶ روی صحنه رفت و سحر قریشی با گریمی بسیار متفاوت در آن هنرنمایی کرد که این نقش آفرینی جنجال های زیادی هم در میان اهالی هنر به دنبال داشت.

سحر قریشی در مصاحبه ای گفته است که یک مقدار قضاوت ها را کم کنید. من کوچیک همتونم و از طرف همه همکارام دارم بهتون میگم چه خوب چه بد هرچی که هستیم مارو توی گور خودمون میذارن خواهش میکنم شما گناه مارو نشورید چون ممکنه تا آخر عمرتون مارو از نزدیک نبینید و من هیچ وقت حلال نمیکنم کسی رو که بخواد رو من قضاوتی کند که غلط باشه چون خودم کسی رو قضاوت نمیکنم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *