تابلوی 12 میلیاردی آیدین آغداشلو (عکس و فیلم)

تابلوی 12 میلیاردی آیدین آغداشلو (عکس و فیلم)

تابلوی 12 میلیاردی آیدین آغداشلو (عکس و فیلم) رکورد حراج ایران را به همراه جزئیات در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تابلوی 12 میلیاردی آیدین آغداشلو

روز گذشته سیزدهمین حراج تهران برگزار شد و یکی از تابلوهای آیدین آغداشلو توانسته کرد فروش حراجی تهران را بشکند این تابلو ۱۲ میلیارد تومان به حراج گذاشته شد گفته می شود که خرید این تابلو سام سرویس نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران بوده که اسپانسر حرج تهران را برعهده داشته است.

تابلوی 12 میلیاردی آیدین آغداشلو (عکس و فیلم)

آیدین آغداشلو از نقاشان معروف کشورمان بوده که در ماه‌های گذشته حواشی پیرامون زندگی او به وجود آمد و برخی‌ها معتقد بودند که به ۱۳ زن تعرض جنسی کرده است

این در حالی است که آقای آیدین آغداشلو این اتهامات را رد کرده اما پویشی در فضای مجازی با هشتگ #من_هم به راه افتاد و  زنانی که معتقد بودند توسط آیدین آغداشلو مورد تعرض جنسی قرار گرفتند اقدام به افشاگری کردند زنانی که معتقدند آیدین آغداشلو با آنها تعرض کرده که همگی از شاگردان او بوده اند

حالا بعد از فروش تابلو ۱۲ میلیاردی حواشی برای این حراجی به وجود آمده که چگونه ممکن است هنرمندی که به ۱۳ زن تجاوز کرده است اینگونه آثارش مورد توجه قرار میگیرد.

،نیویورک تایمز نوشت: سه سال پس از آغاز جنبش #من_هم زنانی که می‌گویند مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند طی اقدامی بی‌سابقه در ایران دست به افشاگری زده‌اند.

دامنه‌ی این جنبش در ایران در اواخر ماه اوت و در پی اتهامات علیه بیش از ۱۰۰ مرد در شبکه‌های اجتماعی، از جمله مدیر سابق یک شرکت اینترنتی بزرگ، یک استاد برجسته جامعه‌شناسی و صاحب یک کتابفروشی مشهور، با شتاب گسترش پیدا کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *