تاریخ دقیق مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در بهمن و اسفند 1401

تاریخ دقیق مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در بهمن و اسفند 1401

تاریخ دقیق مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در بهمن و اسفند 1401 این روزها مورد توجه افراد قرار رفته است.

تاریخ دقیق مرحله دوم واریز سود سهام عدالت

مرحله دوم سود سهام عدالت گفته می‌شود که در بهمن ماه و اسفند به حساب مشمولین واریز خواهد شد درباره این که مرحله دوم سود سهام عدالت در چه تاریخی دقیقاً واریز خواهد شد اطلاعاتی وجود ندارد اما صرفاً مرحله دوم سهام عدالت برای مشمولانی که در مرحله اول حساب بانکی آنها مشکل پیدا کرده بود واریز خواهد شد.

تاریخ دقیق مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در بهمن و اسفند 1401

برخی از سایت ها به اشتباه نوشته اند که مرحله دوم برای همه افراد واریز میشود که این خبر صحت ندارد و مرحله دوم که در بهمن و یا اسفند ماه واریز میشود فقط برای کسانی خواهد بود که در مرحله اول به دلیل اشتباه بودن شماره حساب سود سهام عدالت برای آنها واریز نشده بود.

معاونت فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: مشمولان سجامی سهام عدالت برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام سال مالی منتهی به اسفندماه خود می توانند به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir مراجعه کنند.

در این راستا سهامداران عدالت پس از ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه می توانند با کلیک بر روی گزینه تاریخچه سود سهام عدالت مبلغ سود دریافتی خود را مشاهده کنند.

همچنین سهامدارانی که سجامی نشده اند نیز می توانند با مراجعه به تارنمای  sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس 1569 داخلی یک، نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *