متن تبریک روز جهانی هنرمند +عکس روز هنرمندان

تاریخ روز جهانی هنرمند و هنرمندان کی هست؟

تاریخ روز جهانی هنرمند و هنرمندان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

25 اکتبر در تقویم جهانی به روز هنرمند و هنرمندان نامگذاری شده است و در کشورهای مختلف جهان در از هنرمندا قدرانی به عمل می اید.

تاریخ روز جهانی هنرمند

دلیل نامگذاری این روز به پاس زحمات نقاش بزرگ کانادایی بوده که “کریس مک کلور” نام داشته است و هنر نقاشی را به کشورهای مختلف جهان گسترش داد و خیلی دلسوزانه با شاگردان خود اموزش میداد.

تاریخ روز جهانی هنرمند و هنرمندان کی هست؟

سبک او رئالیسم عاشقانه میباشد  با نامگذاری این روز به هنر و هنرمند در جهان ارزش بیشتری قائل شدند . با نامگذاری روز هنر توسط کریس مک کلورد این روز را بیشتر به عنوان نقاش ها می شناسند زیرا که پابلو پیکاسو نقاش و مجسمه ساز معروف اسپانیایی در ۲۵ اکتبر به دنیا آمده است .

کریستی مک کلور، در سال ۱۹۶۶ در واشنگتن به دنیا آمد. او تحصیلاتی در زمینه عکاسی ندارد و خود را عکاسی آماتور می نامد. اما عکسی که از آتش سوزی ایگل کریک در ایالت اورگان گرفت، باعث شهرت او شد و در تمام خبرگزاری ها و رسانه ها منتشر شد.

در اوائل ماه سپتامبر، در ارتفاع ۱۴۰۰۰ پایی از سطح زمین، در فراز آسمان اورگان بودم که متوجه آتش سوزی ایگل کریک شدم. خود را برای سومین روز شیرجه آماده می کردم که توده عمودی از دود را دیدم که در پرش قبلی ام آن را ندیده بودم. بسیاری از آتش سوزی ها در این زمان از سال رخ می دهند، برای همین تعجب آور نبود. اما متوجه نشدم که چقدر این آتش سوزی می تواند عظیم باشد یا اینکه این آتش سوزی در ایگل کریک، یکی از مسیرهای موردعلاقه من برای پیاده روی رخ داده است.

همچنین ببینید: متن تبریک روز جهانی هنرمند

چند روز بعد، پس از گسترش آتش، برای عکاسی به این منطقه رفتم. چندبار مسیر را گم کردم و دوباره هدایت شدم تا اینکه خود را در پارکینگ زمین گلفی پیدا کردم که قبلا نمی دانستم چنین زمینی در آنجا وجود دارد. با دیدن این صحنه کاملا شوکه شدم.

 

وقتی شروع به عکاسی کردم هیچ کسی در زمین نبود. فقط می خواستم از آتش عکس بگیرم. آتشی که نگاه کردن به آن زیبا بود و در عین حال فکر کردن به آن نیز وحشتناک و دلهره آور بود. وقتی که گلف بازان به زمین رسیدند، دقیقا وسط عکس من قرار گرفتند. اما متوجه شدم که اتفاقا حضور آنها در کادر باعث می شود تا عکس خوب و جالبی بگیرم. این آخرین فرصت آنها برای تفریح در آن روز بود و برای من نیز، این صحنه نشان دهنده این بود که چگونه زندگی برخلاف همه اتفاقاتی که در آن رخ می دهد، به مسیر خود ادامه می دهد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *