تبانی چوکا تالش و شهرداری بندرعباس + فیلم و جزئیات

تبانی چوکا تالش فیلم گل دوم چوکای تالش به شهرداری بندرعباس +حواشی

تبانی چوکا تالش و شهرداری بندرعباس +فیلم گل دوم چوکا به شهرداری بندرعباس را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در مسابقه جنجالی تیم های چوکای تالش و شهرداری بندرعباس که در لیگ دسته دو برگزاری شد گال دوم چوکا در شرایطی بسیار غیر طبیعی به ثمر رسید به گونه ای که همه بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس ایستاده بودن و فقط حرکات تیم مقابل را مشاهده میکردند.

ماجرای تبانی چوکا تالش و شهرداری بندرعباس

تبانی چوکا تالش و شهرداری بندرعباس + فیلم و جزئیات

این گل حالا جنجال زیادی را به راه انداخته است و تیم دوم جدول یعنی مس شهر بابک با نامه ای رسمی اعتراض خود را اعلام کرده و درخواست رسیدگی بازرسان کمیته انضباطی به این بازی را دارند و معتقد هستند که این دو تیم با یکدیگر تبانی کرده اند.

همچنین ببینید: گل وسط زمین محمد میری (نساجی) به استقلال 

باشگاه مس شهربابک اعتراض رسمی خود درباره اتفاقات دیدار پایانی این فصل از لیگ دسته دوم را به کمیته انضباطی ارائه داد.

اتفاقات رقم خورده در این بازی و خصوصا در صحنه مربوط به گل دوم باعث اعتراض دیگر تیم‌ها، خصوصا باشگاه مس شهر بابک شده و آنها با ارائه مستندات و فیلم بازی، آن را به کمیته انضباطی ارائه داده‌اند.

گل دوم جنجال چوگا را در پایین مشاهده نمایید.

مسئولان تیم پوکا معتقد هستند که این گل کاملا طبیعی است حتی در مسابقات قهرمانان اروپا نیز از این گونه گل ها زده اند.

مدیرعامل باشگاه چوکا دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر تمام قد از این گل دفاع کرد در حالی که سرمربی تیم پاس همدان به شدت این بازی را زیر سوال برده و میگفت که این مسابقه پاک نبوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *