پیام و متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ +عکس و کلیپ

100 پیام و متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ +عکس و کلیپ

100 متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ

مامانم جونم ایشالا سایه ات 120 چهارشنبه سوری دیگه بالای سرم باشه مادرم که پشتم باشه اگه همه دنیا روبه روم باشن هیچ باکم نیست. مادرم به تنهایی یه لشکره، یه ارتشه و وقتی پای ارامش فرزندش در میون باشه یک تنه همه دنیارو حریفه.

پیام و متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ +عکس و کلیپ

مامان جونم چهارشنبه سوری مبارک به سلامتی مادرم چون با وجودی که تلخ تر از زهر بودم منو فرزند شیرینم خطاب کرد، چون با وجودی که اذیتش می کردم منو عزیز ترینم صدا می کرد.

مامان جونم چهارشنبه سوری مبارک

مادر، خودم رو به مانند شمع و تو رو به مانند پروانه میدونم. تو دور این شمع میچرخی و با چرخیدنت زیبایی این شمع رو دو چندان می کنی اما بر اثر گرما کم کم بال های میسوزن و خودت از بین میری. مادر، منو ببخش اگه برای تو به مانند شمعی سوزان بودم، منو ببخش اگه نتونستم اون آرامشی که باید رو به عنوان فرزندت بهت بدم تا تو گرمای شمع زندگی من رو از یاد ببری. مادر، دوستت دارم.

100 پیام تبریک چهارشنبه سوری به پدر و پدربزرگ +عکس نوشته

پیام چهارشنبه سوری
بیاین آتیش روشن کنیم که آخرِ زمستونه
چهارشنبه امسالیمون حسابی آتیش بارونه
غم و به آتیش بزنیم سرخیِ آتیش مال ما
درد و بلاها دور بشه از خونه امسال ما
چهارشنبه سوری مبارک

پیام و متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ +عکس و کلیپ

مادر، کلمه ای فراتر از عاشقتم وجود نداره وگرنه برای ابراز حس درونیم اون رو بهت میگفتم. احساسی که من به تو دارم چیزی فراتر از عشقه و اسمی برای این احساس پیدا نشده وگرنه اون اسم رو به زبون میاوردم. فقط بدون که به اندازه تموم دنیا، به اندازه خدا، دوستت دارم و این دوست داشتنم از ته دل و قلبم هست. مادر، اگر پرستش کسی غیر از خدا گناه نبود، بدون شک من تو رو می پرستیدم و جلوت سجده میکردم چرا که تو برای من آینه تمام نمای تمام خوبی های جهانی، تو برای من آینه تمام نمای هر چه حس خوب در دنیا هست هستی و این ها تو رو لایق پرستش میکنه.

چهارشنبه سوری مبارک به مادربزرگ

بیاین آتیش روشن کنیم که آخر زمستونه
چارشنبهٔ امسالمون حسابی آتیش بارونه
چهارشنبه سوری بر تمام ایرانیان شاد باد

……

کشته است مرا داغ صبوری‌هایت
وای از تو و از آتش دوری‌هایت
از روی دلم پریده‌ای تا باشم
بازیچهٔ چارشنبه سوری هایت…
چهارشنبه سوری مبارک

پیام و متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ +عکس و کلیپ

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی‌ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا می‌کنه آتیش
چهارشنبه سوری مبارک

پیام و متن تبریک چهارشنبه سوری به مادر و مادربزرگ +عکس و کلیپ

میگن که حسی ناب و زیبا وجود داره که این حس در سه کلمه خلاصه میشه و اون هم عشق هست اما من میگم حسی زیباتر از این هم داریم که در چهار کلمه خلاصه میشه و اون هم مادر هست. عشق به قلبت آرامش میبخشه و اون رو زیبا میکنه اما مادر تموم وجودت رو آرامش میبخشه و تمام وجودت رو زیبا میکنه. مادر، تو زیباترین و بهترین حس زندگی هستی، هر کسی که مادری داشته باشه، میدونه چیزی فراتر از عشق هم وجود داره و اون هم مادرشه. خدا رو شکر میکنم که من رو از زیباترین حس زندگی محروم نکرد، خدا رو شکر میکنم که سایه مادرم رو بر سرم نگه داشته.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *