تتوی نوید محمدزاده که چهره ستاره حسینی را خالکوبی و تاتو زد +عکس

تتوی نوید محمدزاده روی دستش چهره ستاره حسینی را خالکوبی و تاتو زد +عکس

عکس تتوی نوید محمدزاده بازیگر ستاره سینمای ایران در اینستاگرامش منتشر دشه که حواشی را به وجود آورده است این بازیگر جنجالی با تاتویی که روی دست خود زده است حسابی مورد انتقاد قرار گرفته است.

تتوی نوید محمدزاده که چهره ستاره حسینی را خالکوبی و تاتو زد +عکس

تتوی نوید محمدزاده روی دستش سوژه شد

برخی از کاربران معقتد هستند که او عکس چهره ستاره حسینی همسرش را روی دستش خالکوبی کرده است  به همین دلیل به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

نوید محمدزاده سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد و این روزها در سریال آکتور بازی میکند پیش از این در سریال قوباغه نقش مهمی را بر عهده داشت که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

نوید محمدزاده بازیگری را از کار هاي دانشجویی آغاز کرد. شروع حرفه اي اش سال 1387 در فیلم در بین ابرها بـه کارگردانی روح الله حجازی بودو بعد اواخر سال 1388 هم در فیلم آندو نقش اول را بازی کرد کـه هیچوقت مجوز نگرفت.

تتوی نوید محمدزاده که چهره ستاره حسینی را خالکوبی و تاتو زد +عکس

نوید محمدزاده لباسهای متفاوتی رابه تن دارد، یکی از متفاوت ترین آنها حضور با شلوار کوتاه در جشنواره کن بود کـه با واکنش منفی مردم در شبکه اجتماعی اش مواجه شد.

 

نوع نشستن و ایستادن بازیگرها بـه نوعی کارت شناسایی‌ شان محسوب می‌ شود چون موقعیت اجتماعی ویژه‌اي دارند و مسلما زیر ذره‌بین مخاطب‌ ها و رسانه‌ها هستند محمدزاده هم دنبال متفاوت دیده شدن اسـت او بسیار پرانرژی ظاهر می‌ شود و حرکات بدنی زیادی هم دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *