تجاوز معلم به دانش آموزان دختر 9 ساله در روستا + جزئیات

تجاوز معلم به دانش آموزان دختر 9 ساله در روستا + جزئیات

تجاوز معلم به دانش آموزان دختر 9 ساله در روستا + جزئیات را در ادامه این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

تجاوز معلم به دانش آموزان دختر 9 ساله

زمانی که دخترک راهی خانه‌شان شد، با خودش عهد کرد که هر اتفاقی بیفتد دیگر پایش را به آن مدرسه نمی‌گذارد، حتی اگر مادر اصرار کرد، بازهم به مدرسه نمی‌رود. به خانه که رسید، گوشه‌ای دراز کشید و به مادرش گفت که دلش درد می‌کند و دیگر نمی‌خواهد به مدرسه برود.

تجاوز معلم به دانش آموزان دختر 9 ساله در روستا + جزئیات

اصرارهای مادر باعث شد تا لب بگشاید و واقعیت تلخی را بگوید که حدود یک ماهی می‌شد با آن درگیر بود. دایی ندا در رابطه با حادثه تلخی که برای دختر خواهرش رخ داد، می‌گوید: روزی که این اتفاق افتاد خواهرم با برادرم و مادرم تماس گرفت و از آنها خواست به خانه‌اش بروند. خانه ما در روستای دیگری است اما فاصله دو روستا آنقدر نبود که دو ساعت طول بکشد. وقتی از آنها علت را پرسیدم، گفتند که ندا وقتی به خانه می‌آید احساس دل درد دارد و درنهایت به مادرش واقعیت را می‌گوید.

او ادامه می‌دهد: معلم به مدت حدود یک ماه فیلم‌های مستهجن به دخترها نشان‌ می‌داد و بعد از آن دو دانش‌آموز دخترش را جداگانه به دفتر فراخوانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

همچنین ببینید:

تجاوز گروهی به دختر جوان توسط دو زورگیر +عکستجاوز گروهی به دختر جوان توسط دو زورگیر +عکس

ظاهرا با ۱۱ دانش‌آموز پسرش کاری نداشته و تنها در رابطه با مسائل شخصی خانوادگی صحبت می‌کرده اما دختر خواهرم و دختر دیگری که کلاس دوم بوده را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

معلم مدرسه که متاهل است، بچه‌ها را تهدید کرده بود که اگر در این رابطه حرفی بزنند، آنها را کتک می‌زند.

زمانی که از این موضوع با خبر شدیم، بلافاصله به پاسگاه رفتیم و شکایت کردیم. با شکایت ما کامپیوتری که فیلم‌ها را توسط آن به بچه‌ها نشان می‌داد، توسط پلیس فتا جمع‌آوری شد تا در رابطه با آنها تحقیق شود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *