فیلم کامل تخریب موتور سیکلت ها پارک شده توسط پلیس یگان ویژه؟

فیلم کامل تخریب موتور سیکلت های پارک شده توسط پلیس یگان ویژه ؟

فیلم کامل تخریب موتور سیکلت ها پارک شده توسط پلیس یگان ویژه؟

فیلم کامل تخریب موتور سیکلت های پارک شده و اموال عمومی توسط پلیس یگان ویژهکه در رسا های معاند منتشر شده است.

ویدیو در فضای مجازی منتشر شده که ماموران پلیس یگان ویژه در حال تخریب اموال عمومی و موتورسیکلت های پارک شده در کنار خیابان جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد و شبکه های معاند و ضد انقلاب این ویدیوها را بار پخش کردند.

فیلم کامل تخریب موتور سیکلت های پارک شده

در نهایت مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران گفت نیروی انتظامی همیشه خادم و خدمتگزار مردم بوده و سعی کرده که امنیت و آرامش شهروندان را برقرار کنند و از آنها صیانت به عمل آورند  ویدیوی منتشر شده که 3 فرد با لباس پلیس اقدام به تخریب اموال عمومی و موتورسیکلت‌های مردم می کنند این افراد پلیس نیستند و با لباس های پلیس سعی در تخریب چهره نیروی انتظامی را دارند که در این روزها به سختی در حال تلاش برای برقراری امنیت مردم هستند.

علیرضا بیگی رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی کشور و فرمانده انتظامی سابق استان فارس و اصفهان درباره این ویدیوها می گوید نیروی انتظامی باید از انتشار چنین ویدیوهای استقبال کند چرا که ناجا هیچگاه نمی خواهد که ماموراش مرتکب چنین رفتار ها و خطاهایی شوند که به چهره پلیس خطشه وارد شود و به هیچ عنوان ناجا به نیروهای خود چنین اختیاراتی را نخواهد داد و این افراد لباس نیروی انتظامی را پوشیدند و بدون شک از اشرار هستند که در خارج از کشور تعلیم دیده اند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل قمه کشی میدان آزادی سنندج امروز درگیری با یگان ویژه

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتور سیکلت‌های مردم توسط پلیس “صحنه‌سازی” است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که پلیس در حال تخریب و شکستن موتورسیکلت‌های مردم است، گفت: پس از بررسی کامل فیلم و انجام تحقیقات لازم در موقعیت وقوع آن، مشخص شد که محتوای این فیلم از اساس کذب بوده و صحنه‌سازی صورت گرفته است.

وی در همین رابطه گفت: نوار سفیدرنگی که در کلاه افراد به ظاهر پلیس داخل فیلم دیده می‌شود اساسا در کلاه‌ نیروهای یگان امداد و یگان ویژه پلیس وجود ندارد؛ ضمن آنکه بعضی از باتوم‌هایی که در این فیلم در دست افراد به‌ظاهر پلیس قرار دارد، متفاوت از باتوم‌های نیروی انتظامی است و افراد نمایش داده شده در فیلم از ماموران نیروی انتظامی نیستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *