تخم گذاشتن پسر نوجوان در اندونزی | ماجرای پسر 14 ساله که تخم میگذارد +فیلم

تخم گذاشتن پسر 14 ساله در اندونزی +فیلم

تخم گذاشتن پسر 14 ساله در اندونزی | ماجرای پسر 14 ساله که تخم میگذارد +فیلم این ماجرا را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تخم گذاشتن پسر نوجوان در اندونزی | ماجرای پسر 14 ساله که تخم میگذارد +فیلم

تخم گذاشتن پسر 14 ساله در اندونزی

اکمل یک پسر 4 ساله اندونزیایی با یک بیماری عجیب و غریب رو به رو شده که در طول تاریخ بشر بی سابقه بوده است.

این پسر بچه اولین انسانی است که تخم میگذارد! این خبر باعث حیرت رسانه های دنیا شده است و بسیاری از خبرگزاری های جهان به سراغ او رفته تا این خبر را از نزدیکتماشا کرده و گزارش تهیه کنند.

ابتدا تیم از خبرنگاران شبکه bbc به سراغ این پسر 14 ساله رفته و برای صحت صحبت هایش از او خواستد که بیمارتان رفته و ود را بستری کند تا تحث نظارت پزشکار اقدام به تخم گذاشتن کند.

فیلم لحظه تخم گذاشتن پسر 14 ساله اندونزیایی

تحت نظر قرار گرفتن

وقتی این پسر نوجوان به بیمارستان رفته و تحت مراقبت قرار گرفت بعد از گذشت چند روز اعلام کرد که زمان تخم گذاشتنش فرا رسیده و به همین دلیل تیم پزشکی از لحظه به لحظه او سی تی اسکن گرفته  تا شاهد ماجرا باشند.

تخم گذاشتن پسر 14 ساله در اندونزی | ماجرای پسر 14 ساله که تخم میگذارد +فیلم

تخم گذاشتن پسر 14 ساله در اندونزی +فیلم

در عکس هایی که با اشعه ایکس گرفته شد لحظه خروج تخم از مقعد او کاملا مشهود بود که تخم در حال خارج شدن از مقعد وی بوده است.

پزشکان برای اینکه مطمئن شوند او تخم ها را از قبل داخل خود جاسازی نمیکند، او را مدتی در بیمارستان بستری و تحت نظر داشتند و اکمل در مقابل دیدگان حیرت زده ی پزشکان ۲ تخم گذاشت!

او میگوید تا به امروز ۲۰ عدد تخم گذاشته. پدر او می‌گوید: «هنگامی که اولین تخم را شکستم تمام محتویات آن زرد بود. ماه بعد که تخم دوم را شکستم تمام محتویات آن سفید بود و هیچ رنگ زردی به چشم نمی‌خورد.»

تخم گذاشتن پسر نوجوان در اندونزی | ماجرای پسر 14 ساله که تخم میگذارد +فیلم

حالا پزشکان و دانشمندان تحقیقات خود را برای کشف این اتفاق آغاز کرده اند و در گارش ابتدایی احتمال میدهند که این تخم ها یک نوع بیماری گوارشی باشد که ممکن است بر اثر گزیده شدن توسط یک حشره ناشناس به وجود آمده باشد و باکتریهایی که توسط این حشره به بدن او منتقل شده باعث این عارضه شده باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. من که باورم نمیشه حالا خودتون میدونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *