ترامپ به کما رفت عکس کما رفتن ترامپ در سی سی یو

ترامپ به کما رفت عکس کما رفتن ترامپ در سی سی یو را ببینید همراه با جزئیات.

ترامپ به کما رفت عکس ترامپ در سی سی یو

بعد از انتشار خبر ابتلای رئیس جمهور امریکا به کرونا جنجال زیادی در رسانه های دنیا به وجود امد و حالا خبرهای ضد و نقیضی از وضعیت سلامتی او در رسانه ها مخابره میشود.

برخی ها معتقدند او حالش وخیم بوده و حتی به کما رفته و برخی از رسانه های امریکایی از بهبود او خبر منتشر کرده اند.

حالا در شبکه های اجتماعی عکسی از ترامپ دست به دست میشود که او وضعیت بسیاری بدی را سپری میکند و در بخش مراقبت های ویژه نگه داری میشود و هوشیاری خود را از دست داده است.

ترامپ به کما رفت عکس کما رفتن ترامپ در سی سی یو

رسانه های امریکایی این عکس را قدیمی میدانند و معتقدند حال او خوب است.

به هرحال تا زمانی ویدئوی جدیدی از وی در شبکه های رسمی امریکا منتشر نشود نمیتوان به شبکه های اجتماعی و رسانه های امریکایی (که در آستانه انتخابات هستند) اعتماد کرد.

البته «سانجای گوپتا» کارشناس پزشکی شبکه «سی‌اِن‌اِن» روز جمعه گفت:احتمالاً بخت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یار خواهد بود و او که به ویروس کرونا مبتلا شده، بهبود خواهد یافت.

ترامپ به کما رفت عکس ترامپ در سی سی یو را ببینید

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، گوپتا گفت:‌ «با توجه به سن و پیش‌زمینه بیماری‌های رئیس جمهور، او در معرض خطر فزاینده‌ای قرار خواهد گرفت».

اما «جلانی کوب»، نویسنده نشریه نیویورکر و استاد دانشگاه کلمبیا در توییتی در این خصوص نوشت که «نمی‌شود بر اساس یک توییت از او (ترامپ) این را درست دانست». کوب در توییت دیگری نوشت «اینکه کسی مکرر عادت به دروغگویی دارد، در منصب ریاست جمهوری بنشیند، همین مشکل را دارد. او نامه‌ای جعلی را درباره وضعیت سلامتی خود در انتخابات 2016 ارائه کرد. هیچ دلیلی برای باور کردن حرف درباره هیچ چیزی وجود ندارد.»

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا