فیلم ترامپ در کشتی کج و حمله به یک ورزشکار

فیلم ترامپ در کشتی کج و حمله به یک خبرنگار

فیلم مسابقه ترامپ در کشتی کج و حمله به یک خبرنگار را در زیر مشاهده نمایید.

فیلم ترامپ در کشتی کج و حمله به یک ورزشکار

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قبل از اینکه وارد عرصه سیاست شود در مسابقات کشتی کج به عنوان اسپانسر فعالیت میکرد که در فیلم زیر صحنه از وحشی گری او را مشاهده میکنید که چگونه یک نفر را به باد کتک میگیرد.

فیلم ترامپ در کشتی کج

البته گفته میشود این شخص که ترامپ با او درگیر میشود خبرنگار نیست و رئیس یکی از کمپانی های کشتی کج است.

یک کارشناس مسائل بین الملل، با بیان اینکه اعلام جرم علیه ترامپ یک شمشیر دو لبه برای مخالفان وی محسوب می شود، گفت: همانطور که ممکن است این اقدام، مناسب بودن وی برای ریاست جمهوری را زیر سوال ببرد، می تواند منجر به مظلوم نمایی وی و در نهایت افزایش محبوبیت او شود.

رضا ذبیحی، در گفت و گو با ایسنا درباره تحولات پیرامون اقدام دادگاه منهتن علیه ترامپ گفت: اهمیت این اقدام دادگاه مزبور به دلیل تاثیری است که ممکن است بر نتیجه و روند انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا بگذارد و به همین دلیل بسیاری از ناظران بر این باورند طرح این موضوع در این زمان شائبه سیاسی داشته و با اغراض سیاسی دنبال می شود. حتی اگر گفته شود که این اقدام، یک اقدام مستقل قضایی بوده و بسیاری از دموکرات ها حتی از آن خبر نداشته اند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. از اول این مریض بیگانه دنیا پرست دیوانه بود…اخه همشهم مشکلش با خبرنگاراست اون از اون خانم خارجی محترم که در جمع خبرنگاران و مصاحب گران سوال پرسید و دونالد بهش گفت پاشو برو بیرون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *