تزیینات شب یلدا در کمترین زمان + کاربردی ترین چیدمان شب چله

تزئین سفره شب یلدا ۱۴۰۰ +عکس و تصاویر مدل تزیین میوه آرایی شب یلدا

تزئینات شب یلدا در کمترین زمان + کاربردی ترین چیدمان شب چله برای همه خانواده ها با هر وضعیت مالی و هزینه و راحت ترین و شیک ترین ایده های تزیین سفره و میز شب چله را در مجله شبونه مشاهده کنید.مدل های جدید

با ما همراه باشید..

تزئین سفره شب یلدا ۱۴۰۰ +عکس و تصاویر مدل تزیین میوه آرایی شب یلدا

همه ما می دانیم که میوه سالم است! اما آیا می توان از میوه به عنوان تزئین هم استفاده کرد؟ مثال‌های زیر ثابت می‌کنند که دکوی میوه می‌تواند به خوبی میز را ادویه کند و حال و هوای جذابی ایجاد کند. آیا می خواهید سفره را جذاب کنید؟

آوردن میوه به سفره نه تنها غذای سالمی را فراهم می کند، بلکه به آن رنگ تزئینی نیز می بخشد. تزئین میز می تواند بسیار هیجان انگیزتر از تصور شما باشد. مهمانان خود را با تزئین میز تازه تحت تاثیر قرار دهید. حکاکی میوه یک ایده شیک است، زیرا همه نگاه ها را به یک مهمانی روی میز معطوف می کنید. یا به صورت سنتی سفره را تزئین کنید و ترکیبی از میوه ها و رنگ های زیبا درست کنید. ترکیب رنگ ها چشم را خوشحال می کند.

سفره شب یلدا برای پروفایل و استور

تزئینات شب یلدا در کمترین زمان

شب چله یا شب یلدا نزدیک است و ما بر خلاف بیشتر تصاویر دیزایین و سفره آرایی و میوه آرایی آنچنانی که فقط وقت گیر است و به هدر دادن میوه ،چند ایده بسیار راحت و ساده برای خانم ها در نظر گرفتیم تا هم فوری و در کمترین زمان سفره بلندترین شب سال و میز شب چله را بچینند و هم کمتر خسته بشوند.

 

تزیینات شب یلدا در کمترین زمان

صد البته چیدمان سنتی مطابق با فرهنگ و رسوم قدیمی بسیار دلنشین است و مطمئن باشید که همه خوششان می آید و رضایت مهمانان عزیزتان را همراه خواهد داشت.

دسر شب یلدا و دسر انار شب یلدا

مدل جدید چیدمان میز شب چله

باید در اینجا اعتراف کنیم که میوه آرایی و حکاکی کردن روی بعضی خوراکی های مربوط یه این شب مانند کدو و هندوانه کار هر کسی نیست و فقط افرادی خبره و وارد و دوره دیده و آموزش دیده می توانند این کار را انجام بدهند.

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی شب یلدا

مدل جدید چیدن سفره شب چله

پس ما باید به دنیال روش و چیدمانی باشیم که هم ساده و راحت باشید و هم شیک به نظر بیاید و البته نوع سنتی بودن و رسم و رسوم اولیه را نیز در آن بکار بریم.آرایش مخصوص شب یلدا

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی شب یلدا

چند ایده تزیین میز یلدا

اولین شب که اول دی ماه می باشد اول فصل زمستان و ورود به فصلی سرد و زیباست که بنا به رسم قدیمی های ایرانیان باستان آن را جشن می گیرند و فال حافط می گیرند و دور هم با خانواده و فامیل خوش می گویند و خوش می شنوند.

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی شب یلدا

مدل های میوه آرایی چله

پس دور هم باشیم و از تجملات و تزیینات بیهوده پرهیز کنیم و بیشتر در کنار هم بودن را قدر بدانیم و خودمان را درگیر ظواهر نکنیم.

تزیینات شب چله

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی شب یلدا

مدل های تزیین سفره یلدا

پیشاپیش ان شب عزیز را به همه کابران عزیز تبریک می گوییم و خوش باشید.

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی یلدایی

اگر بخواهید خلاقیت به خرج دهید و شب یلدای امسال سلیقه تان را نشان دهید میتوانید هندوانه شب یلدا را به روش های جالب تری تزیین کنید، میتوانید از تکنیک میوه آرایی استفاده کنید و هندوانه را به زیباترین شکل تزیین کنید.

همه خانم ها امروزه روش درست کردن کیک را میدانند ، اگر شما هم قصد دارید به مناسبت شب یلدا کیک درست کنید میتوانید برای تریین آن از تم انار و هندوانه استفاده کنید.

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی یلدایی

آجیل جزو تنقلات دوست داشتنی شب یلدا است که برای تزیین آن ایده های متفاوت و زیبایی وجود دارد، میتوانید برای تزیین آجیل شب یلدا از تصویر زیر ایده بگیرید آن را داخل سینی کاملا باسلیقه بچینید.

همچنین ببینید: پیامک تبریک شب یلدا

چیدمان و تزیین میز شب یلدا برای خانم ها خیلی مهم است و دوست دارند میز شب یلدا را به بهترین شکل بچینند و تزیین کنند. با چیدن زیبای میوه، کیک، آجیل و … میتوانید میزتان را تزیین کنید.

تزیینات شب یلدا در کمترین زمان + کاربردی ترین چیدمان شب چله

برای شب یلدا بد نیست تغییراتی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید، با ساده ترین ایده ها میتوانید دکوراسیون منزل تان را یلدایی کنید مثلا از انار و کدو تنبل برای دیزاین منزل تان استفاده کنید.

تزئینات شب یلدا + مدل های تزئین میوه آرایی یلدایی

تزیینات شب یلدا در کمترین زمان + کاربردی ترین چیدمان شب چله

تم شب یلدا غذا برای همه باید با کیک یلدا هماهنگ شود. برای مثال برای کیک های خوشمزه و سالم، به هندوانه، آناناس، کیوی و تمشک نیاز دارید. هندوانه را پوست بگیرید. برای دستور العمل دیگری به آن نیاز خواهید داشت. هندوانه را یک ساعت در یخچال بگذارید. درست قبل از آمدن مهمانان، هندوانه را از کمد بیرون بیاورید. با کیوی، توت فرنگی و آناناس تزئین کنید. آماده!

شما باید موز، کیوی و پرتقال. میوه ها را برش دهید اگر بچه های زیادی دارید، می توانید از دردسر صرفه جویی کنید و به جای تهیه یک سالاد میوه بزرگ رنگین کمان را رنگ کنید. ترفند – میوه ها را مطابق تصویر زیر مخلوط کنید – توت فرنگی، زردآلو، کیوی، تمشک و انگور. پوسته هندوانه را در یک کشتی دزدان دریایی خنک با میوه یا بستنی پر کنید. میوه ها را به شکل های غیر معمول برش دهید – قلب، ستاره و غیره. این را در یخچال بگذارید و برای مشتریان کوچک آب نبات های سرد سرو کنید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *