عکس نوشته تسلیت سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر به همراه تصاویر را در ادامه این بخش از مجل شبونه مشاهده نمایید.

سقوط هواپیما یکی از حوادث دلخراش بوده که در سراسر جهان رخ میدهد که در کشورمان نیز از این اتفاقات کم رخ نداده است و چندبار شاهد سوانح هوایی بوده ایم.

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

آخرین سانحه هوایی که در کشورمان  رخ داد متعلق به هواپیمای مکس 737 بوده که ب مقد اوکراین در حال حرکت بود که متاسفانه جان 170 نفر را گرفت که بیش از 140 نفر انها ایرانی بوده اند و غم و اندوه زیادی را بر دل مردم ایران قرار داد و باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی برای همدردی با خانواده های قرابنی عکس پروفایل تسلیت قرار بدهند و برای بازماندگان انها آرزوی صبر نمایند.

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

عکس نوشته و عکس پروفایل تسلیت سقوط هواپیما

قبل از این حادثه هواپیمای تهران یاسوج بود که متاسفانه این هواپیمای مسافری هم در روز یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ در حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد.

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

در این حادثه همه سرنشینان ان که 65 نفر بودند جانباختند.

مجله شبونه در ادامه این صفحه عکس نوشته تسلیت را برای سوانح هوایی اماده کرده که میتوانید از انها در شبکه هیا اجتماعی استفاده نمایید.

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

اندوه ما در غم از دست دادن

آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد

تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم

و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر عکس نوشته تسلیت سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویرعکس پروفایل تسلیت سقوط هواپیما و ایرانم تسلیت عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

از شنیدن خبر فوت عزیز شما بسیار متاثر شدم

بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم

و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم

ما رو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم

از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا

برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویرعکس نوشته تسلیت سقوط هواپیما برای پروفایل عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم

من به داغ تو جوان رفته ز دنیا چه کنم

بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان

من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم

عکس نوشته تسلیت هواپیمای اوکراینی و سقوط هواپیما برای پروفایل +تصاویر
پس از این حادثه مسولان امر علت سقوط را نقص فنی اعلام کردند و در مقابل کارشناسان بنابر شواهد فرضیه برخورد موشک را مطرح کردند

در روز بعد، مقامات اطلاعاتی آمریکایی اعلام کردند که تصاویر ماهواره‌های شناسایی مادون قرمز مستقر در فضا با اطمینان شلیک و نزدیک شدن دو موشک سطح به هوا به بدنهٔ هواپیما را نشان می‌دهد. مقامات دفاعی انگلیس، ارزیابی آمریکایی‌ها در مورد برخورد موشک را تأیید کردند و نخست‌وزیر کانادا، جاستین ترودو، اظهار داشت شواهد نشان می‌دهد که این هواپیما توسط یک موشک ایرانی ساقط شده‌است.

نیویورک‌تایمز با بررسی یکی از فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های مجازی که لحظهٔ برخود موشک به هواپیما را نشان می‌داد، صحت آن را با نظر کارشناسان خود تأیید کرد.

آمریکا، کانادا، بریتانیا، و استرالیا اعلام کردند این هواپیما بر اثر برخورد موشک زمین به هوا سقوط کرده‌است.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین برای رفع اتهام‌ها از تشکیل تیم مشترکی از کارشناسان دو کشور برای بررسی دقیق علت حادثه خبر داد.

ایران همچنین از همهٔ کشورهای مرتبط به موضوع دعوت کرد در تحقیقات حضور داشته باشند. با وجود درگیری نظامی، ایران حتی از آمریکا نیز برای حضور در تحقیقات دعوت کرد که در پی آن هیئت ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا بامداد جمعه ۲۰ دی ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در تحقیقات مربوط به سقوط این هواپیما حضور خواهد داشت.

در نهایت در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۸، شلیک موشک به پرواز ۷۵۲ توسط ستاد کل نیروهای مسلح ایران تأیید شد. دلیل شلیک موشک به این هواپیمای مسافربری، در اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح، «خطای انسانی غیرعمد در تشخیص شیء پرنده» اعلام شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *