تعطیلی دانشگاه های تهران و البرز (کرج) ویروس کرونا اسفند 98

تعطیلی دانشگاه های تهران و البرز (کرج) ویروس کرونا اسفند 98

تعطیلی دانشگاه های تهران و البرز (کرج) اسفند ماه 98 به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی دانشگاه های تهران و البرز (کرج) اسفند

شیوع بیماری کرونا در برخی از شهرهای ایران به خصوص تهران و کرج که جمعیت زیادی را دارند نگرانی زیادی را برای مردم به وجود اورده است و در شبکه های اجتماعی خبرهایی مبنی بر اینکه پیشنهاد شده که اسفند ماه 98 همه مدارس و دانشگاه ها تعطیل شود دست به دست میگردد.

فقط مدارس تهران 2 روز تعطیل خواهند بود

تمام مدارس شهر تهران در تمام مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا به دلیل آماده سازی فضای مدرسه برای بهداشت مدارس و ضدعفونی تعطیل است.

تعطیلی دانشگاه های تهران و البرز (کرج) ویروس کرونا اسفند 98

این خبر فقط خواسته برخی از مردم بوده که نگران سلامتی فرزندانشان هستند و هنوز هیچگونه تصمیم در این باره گرفته نشده است البته ممکن است که در روز های آنده با وخیم شدن اوضاع چنین تصمیمی نیز گرفته شود و مثل کشور چین که در تعطیلات عید تاثیر زیادی در کاهش و کنترل اوضاع داشت در کشورمان هم بشود مثمر ثمر واقع شود تا مردم کمتر به در اماکن عمومی حضور پیدا کنند.

پزشکان دانشگاه تهران با علم و آگاهی از عوارض اقتصادی نامطلوب این پیشنهاد‌ها و با این نگرش که این عوارض نامطلوب در قیاس با نابودی جان انسان‌ها بیشتر نیست، این موارد را از دولت ایران تقاضا می‌نماید و برای کاهش این عوارض، از متخصصان و اقتصاددانان تقاضای یاری می‌کند.

این پزشکان درخواست کرده اند که ماسک و الکل ضدعفونی کننده رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *