تمدید تعطیلی مدارس کشور تا آخر هفته شنبه 17 اسفند برای کرونا

تعطیلی مدارس و دانشگاه های قم و مرکزی (اراک) بیماری کرونا اسفند 98

تعطیلی مدارس و دانشگاه های قم و مرکزی (اراک) به دلیل بیماری کرونا به مدت یک هفته همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس و دانشگاه های قم و مرکزی (اراک)

مدارس استان قم ۲ روز تعطیل شد

🔹 روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

تمامی مدارس و دانشگاه های استان مرکزی یک هفته تعطیل شدند.

با تصمیم اعضای شورای تامین استان مرکزی تمامی مدارس و دانشگاه های شهرستان اراک به منظور پیشگیری از بیماری کرونا یک هفته تعطیل شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه های قم و مرکزی (اراک)

تعطیلی مدارس

شیوع ویروس کرونا در کشورمان حسابی جنجال افرین شده است و مردم را نگران کرده است بسیاری از افراد سعی میکنند که در خانه بمانند و بیرون نروند استان های قم و مرکزی بیشتری میتلایان به این بیماری را دارد که قم از امار ترسناک تری دارا میباشد.

گفته میشود که 5 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در قم جان خود را از دست داده اند و تعداد زیادی دیگر در قرنطینه میباشند.

نکته ترسناک اینجاست که این افراد سفر خارجی نداشته اند یعنی در خیابان و از افراد دیگر به این بیماری مبتلا شده اند که نشان دهنده عمق فاجعه خواهد بود که در کشور افراد زیادی به این بیماری مبتلا هستند و خودشان بی خبرند.

ورود افراد سرماخورده به اماکن ورزش‌های آبی پایتخت ممنوع است

🔹معاون سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاعیه آموزشی بیماری کرونا در اماکن ورزشی تحت پوشش نصب شده و از بیماران سرماخورده و بدحال در محیط های آبی و چند منظوره جلوگیری به عمل می‌آید./ ایرنا

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *