تعطیلی مدارس استان های کشور فردا سه شنبه 19 آذر 98

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا شنبه 23 آذر 98

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا شنبه 23 آذر 98 +اسامی شهرهای تعطیل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در آذر ماه 1398 برخی از شهرهای کشورمان با مشکلات آب و هوایی مواجه شده اند

این مشکلات اعم از آلودگی هوا و یا شیوع بیماری آنفولانزا باعث شده که زندگی عادی مردم مختل شده و نتوانند به فعالیت های خود بپردازند

تعطیلی مدارس استان های کشور فردا شنبه 23 آذر 98

در روزهای گذشته شهرهای برخی از کشورمان به همین دلیل تعطیل اعلام شده اند که حالا در 23 آذر ماه ۱۳۹۸ خبر رسیده که برخی از شهرهای کشور به دلیل آلودگی هوا و شیوع بیماری آنفولانزا مدارس شان تعطیل خواهد بود

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا شنبه 23 آذر 98

فعلا هیچگونه خبری درباره تعطیلی مدارس فردا از طرق رسانه های خبری معتبر منتشر نشده است که به محض دریافت خبر در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به تعطیلی هفته گذشته در برخی شهرها و استان ها و همچین نفوذ سامانه بارشی احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد و ما در ادامه به محض اطلاع از وصعیت تعطیلی در شهرهای قم و اراک و سیستان و بلوچستان و مشهد و اصفهان و شیراز و تهران و البرز و قزوین و همدان و زنجان و دیگر های کشور و تعطیلی مدارس بخاطر آلودگی هوا را بروزرسانی خواهیم خواهیم کرد

تعطیلی مدارس سنندج فردا شنبه ۲۳ آذر

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تعطیلی تمامی مدارس شهری و روستایی در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روز شنبه ۲۳ آذرماه سال‌جاری خبر داد.

علیرضا منتشلو بیان کرد: به دنبال برودت هوا و همچنین با تصمیم فرمانداری شهرستان سنندج و ایجاد هماهنگی های لازم فردا شنبه علاوه بر شهرستان سنندج مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر منطقه کلاترزان نیز تعطیل خواهد بود.

وی گفت: بنابراین بر اساس تصمیم اتخاذ شده مدارس نواحی یک و دو شهرستان سنندج و همچنین منطقه کلاترزان فردا شنبه به صورت کامل تعطیل خواهند بود.

بارش برف و باران و همچنین برودت هوا طی دو هفته اخیر باعث تعطیلی مدارس شماری از شهرستان‌های استان کردستان شده بود و بدین صورت این بار نوبت به تعطیلی مدارس در شهرستان سنندج رسید.

آمار قربانیان آنفلونزا

معاون وزیر بهداشت ایران خبر داد که هفته گذشته ۲۵ بیمار مبتلا به آنفلونزا فوت کردند و شمار درگذشتان بر اثر این بیماری به ۸۱ نفر رسید.

علیرضا رئیسی روز شنبه ۱۶ آذر در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا گفت که از روز نهم تا شانزدهم آذر امسال هشت هزار و ۳۳۳ نفر به خاطر ابتلا به بیماری آنفلونزا به مراکز درمانی مراجعه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان روز سه‌شنبه ۱۲ آذر از کمیاب شدن واکسن این بیماری و افزایش قیمت آن در بازار سیاه تا ۱۵۰ هزار تومان خبر داده بود. این در حالی است که قیمت این واکسن در داروخانه ۴۰ هزار تومان است.

تعطیلی مدارس فردا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *