تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 15 آذر 98 +لیست شهرها

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه 23 آذر 98 +لیست شهرها

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه 23 آذر 98 را به همراه لیست شهرها در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آلودگی شدید هوای استان های تهران و البرز در روزهای اخیر به قدری زیاد شده که مدارس این شهرها تعطیل اعلام میشوند.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 23 آذر 98

روز گذشته بارش باران در این دو استان باعث شد که آلودگی هوا به قدر قابل توجهی کاهش یابد اما بعد از گذشت 24 ساعت یعنی روز جمعه به شدت الودگی به حالت قبل خود بازگشت.

حالا شهروند های تهرانی و کرجی سردرگم هستند که آیا فردا مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 23 آذر 98 تعطیل است یا خیر!!

 

تا این لحظه خبری در این باره منتشر نشده است و به محض دریافت خبر در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر آلودگی هوا شیوع بیماری ویروسی واگیردار نیز این روزها گریبانگیر مردم شده است و دانش اموزان علاوه بر اینکه باید آلودگی هوا را تحمل کنند باید مراقب بیماری های ویروسی که در افراد مختلف در خیابانها متبلا هستند نیز باشند که کار را برای دانش اموزان بسیار سخت کرده و این اتفاق بسیار خطرناکی خواهد بود.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 23 آذر 98 +لیست شهرها

آلودگی هوا چگونه سنجیده میشود؟

محسن روشنی مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره چگونگی اندازه‌گیری آلاینده ازن و نام شاخص آن به ایسنا گفت: غلظت آلاینده ازن مانند هر آلاینده دیگری قابل تبدیل به شاخص کیفیت هوا (AQI) است. برای تسهیل در اطلاع رسانی وضعیت آلودگی هوا برای همه اقشار جامعه به جای استفاده از غلظت‌ها و واحدهای مختلف و پیچیده از شاخص AQI که عددی بدون بُعد است، استفاده می‌شود.

آخرین اخبار تعطیلی مدارس

روشنی افزود: این شاخص براساس حدود مجاز هر آلاینده محاسبه می‌شود و طبقه‌بندی آن نیز برای مشخص کردن غلظت آلاینده‌ها با هم یکسان است. از این رو شاخص ازن نیز مانند ذرات معلق و آلاینده‌های دیگر زمانی که بین صفر تا ۵۰ باشد در شرایط پاک، بین ۵۱ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای همه و ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش غلظت آلایتده ازن در تهران تازگی دارد یا خیر؟ گفت: در سال گذشته هم در تعدادی از روزها هوای تهران به دلیل افزایش غلظت ازن ناسالم شد. امسال هم چند روزی این شرایط اتفاق افتاده است. احتمال می‌دهم حداقل تا اواسط فصل تابستان به دلیل افزایش دما این شرایط در تهران تداوم داشته باشد. در سال‌های گذشته مشکل افزایش غلظت ازن را تا این حد نداشتیم و آلودگی هوا بیشتر ناشی از وقوع طوفان‌های گرد و غبار  بود. متاسفانه طی یک دو سال گذشته غلظت ازن هم بالا رفته که منشا آن خودرویی است بنابراین در تابستان هم مشکل آلودگی هوا ناشی از منابع متحرک وجود دارد.

پاکسازی ریه ها از آلودگی هوا

با توجه به این همه آلودگی ناشی از آلاینده ها سعی کنید ریه های خود را پاکسازی کنید

برای این کار بهتر است که از شیر و روغن زیتون استفاده نمایید

تا میتوانید شیر و یا روغن زیتون بخورید تا ذرات مضر آلاینده که در ریه های شما انباشته شده اند پاکسازی بشوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *