تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های تهرن و البرز (کرج) فردا سه شنبه 3 آبان 1401 مشخص شد به دلیل طوفان و باد و بازندگی و گرد و غبار.

آیا فردا مدارس تهران تعطیل است یا خیر؟

پاسخ خیر است فردا مدارس تهران باز بوده و دانش آموزان باید به مدرسه بروند با توجه به باد و طوفان در برخی از شهرهای تهران خانواده ها نگران وضعیت فرزندانشان هستند که فعلا خبری از سوی اموزش و پروش برای تعطیلی فردا اعلام نشده است و در صورت دریافت اطلاعات جدید در این صفحه درج خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

در حال حاضر تهران و البرز از نظر آب و هوایی شرایط نامساعدی دارد هرچند که در ساعاتی بارندگی باعث شد هوا پاکیزه شود اما باد و طوفان همچنان در برخی از شهرهای تهران و البرز ادامه دارد.

همچنین اداره کل بحران استان تهران توصیه‌ها و هشدارهای لازم را برای مقابله حوادث احتمالی ناشی از این پدیده به دستگاه‌های امدادی و خدماتی ارائه کرده و آنان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه با اشاره به عملکرد نیمه نخست سال ۱۴۰۱ اداره کل مدیریت بحران استان تهران و مجموعه پیگیری‌ها و مکاتبات این اداره گفت: طی شش ماه اول سال جاری به بیش از ۱۵۰۰ مکاتبه پاسخ داده شده است.

وی در ادامه اقدامات اداره کل مدیریت بحران استان تهران در خصوص جهاد آبرسانی به استان همدان، اقدامات میدانی این اداره کل در سیلاب مردادماه و برگزاری اربعین حسینی را از شاخص اقدامات انجام شده دانست و در این باره گفت: پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی فرآیند مدیریت بحران است و مؤثرترین راه برای مدیریت بحران پیشگیری و آمادگی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *