تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات اخبار مدارس

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات اخبار مدارس

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های فردا سه شنبه 3 آبان 1401 مشخص شد به دلیل باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات اخبار مدارس

آیا فردا سه شنبه 3 آبان مدارس تعطیل است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در اینستاگرام نیز از تعطیلی مدارس تمامی شهرستان ها در تمام مقاطع تحصیلی خبر داد.

این مقام استانداری گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی استان اردبیل روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ آبان ۱۴۰۱ به علت شیوع آنفلوانزا در میان دانش آموزان تعطیل خواهد بود.

در پی شیوع گسترده بیماری آنفلوانزا در بین دانش آموزان تعطیلی مدارس به یکی از خواسته های اولیا در برخی شهرهای ایران تبدیل شده است.

با توجه به باد و طوفان و بارندگی های باران در برخی از شهرهای کشورمان برخی از خانواده ها میخواهند بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر که پاسخ منفی است و فردا همه مدارس دایر و فعال خواهد بوود مگر اینکه آموزش و پرورش و یا استانداری یک شهر تا شب خبر جدیدی اعلام کند که در این صفحه بروز رسانی خواهد شد.

حامد یزدی مهر،  با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان تهران گفت: وزش باد شدید تا خیلی شدید و طوفان لحظه ای برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دوم و سوم آبان ماه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه شدت وزش باد برای روز دوشنبه طی بعد از ظهر و شب شدید پیش بینی شده است گفت: طبق اعلام هواشناسی، خیزش گرد و خاک به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان تهران همراه با نفوذ گرد و غبار از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا و دید افقی همراه خواهد بود. در همین راستا به شهروندان توصیه می‌کنیم که با توجه به منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده نکات ایمنی لازم را مد نظر داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام و… از توصیه‌هایی است که باید حین وقوع طوفان به آن توجه کرد. همچنین دوری و عدم توقف درمحدوده حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، مکان‌ها و… نیز حیم وقوع طوفان توصیه می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اسم منو میخوای چیکار ؟

    عجبااا تعطیلیل کنین دیگهههههه پارسال ابنروزا تعطیل بودیم زورمون میاد اینقدر تحت فشار قرار بگیریم:/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *