فیلم لو رفته از زهره فکورصبور را ببینید دل همه به درد آمد

فیلم لو رفته از زهره فکورصبور را ببینید دل همه به درد آمد

فیلم لو رفته از زهره فکورصبور را ببینید دل همه به درد آمد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم لو رفته از زهره فکورصبور را ببینید دل همه به درد آمد

فیلم لو رفته از زهره فکورصبور را ببینید

زهره فکور صبور از بازیگران شناخته شده کشورمان بود که متاسفانه چند روز پیش بر اثر خوردن قرص های آرامبخش درگذشت ایشان در سال ۱۳۷۷ به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد و سال‌های زیادی است که در این حرفه فعالیت حرفه‌ای داشت .

خانم صبور در سال ۱۳۷۵ فعالیت حرفه‌ای خود را در مقابل دوربین با سریال غبار نور به کارگردانی محمدرضا اصلانی شروع کرد و سپس با درخشش در سریال‌های آژانس دوستی و باغ کوچک بی بی گل و روزگار جوانی گام های دیگر خود را برداشت.

خانم زهره فکور صبور شاید تا به حال به عنوان بازیگر نقش اول حضور نداشته است اما نقش های مهم و پررنگی در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی ایفا می‌کرد او در سن ۴۳ سالگی درگذشت و خبرگزاری تسنیم به علت مرگ را مصرف تعداد زیاد قرص آرامبخش اعلام کرده است مرگ او بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشت بخشی از یک مصاحبه تلویزیونی‌اش با برنامه زنده رود بود که در جواب سؤالی می‌گوید: «اگر به گذشته برگردم، اصلاً بازیگر نمی‌شوم. خداراشکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد، اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم.» دنیای اقتصاد نوشت گویا دلیل اصلی خودکشی فکور حرف‌های خارج از عرف یک پاپاراتزی فضای مجازی بوده‌است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *