تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟ +جزئیات

تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟ +جزئیات

تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه 7 آبان 1401 واقعیت دارد؟ +جزئیات تعطیلی مدارس فردا تهران را در این صفحه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟ +جزئیات

آیا فردا شنبه ۷ آبان مدارس تهران تعطیل است

پاسخ منفی است.

فردا مدارس تهران تعطیل نیست و همه مدارس فعال بوده و هر دانش آموزی که در کلاس حاضر نشود غیبت میخورد.

فردا فقط مدارس استان فارس تعطیل است و به دلیل تشییع شهدای حرم شاهچراغ مدارس تعطیل است تا مردم بتوانند در مراسم تشییع حضور پیدا کنند.

مدارس استان کردستان و سیستان بلوچستان نیز تعطیل نیست و همه مقاطع باز بوده و فعال است.

با توجه به تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی منطقه سیستان در دو شیفت صبح و عصر روزهای شنبه و یکشنبه 7و 8 آبان ماه تعطیل نیست و شیوه آموزش دانش‌آموزان مطابق روال روزهای عادی به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کریمی با اعلام این خبر افزود: پیکر شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه با حضور گسترده مردم شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع می شود. معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای حرم، با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و مردم، ساعت 9 صبح روز شنبه هفتم آبان از میدان شهدا تا حرم مطهر شاهچراغ برگزار می‌شود. پیش از این، از پنجشنبه ( پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در استان فارس عزای عمومی اعلام شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *