تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 10 اسفند برای ویروس کرونا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 17 اسفند

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 17 اسفند برای ویروس کرونا به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 17 اسفند

با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از شهرهای کشورمان به خصوص پایتخت و البرز هفته گذشته مدارس این دو استان تا اخر هفته تعطیل شد.

مردم که همچنان نگران این ویروس هستند از ترس ابتلا نشدن فرزندانشان تمایلی ندارند که مدارس دایر باشند ولی با توجه به تصمیماتی که مسئولان اموزش و پروش گرفته اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه، از تعطیلی مدارس تا پایان این هفته خبر داد.

بر این اساس نیز مهدی مجیدی فرد روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این خصوص گفت: با توجه به اینکه تعطیلی مدارس به دستور ستاد پیشگیری از کرونا اعلام شده و با هدف حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا در مدارس استان خراسان رضوی ، تمامی مدارس استان نیز تعطیل خواهند بود.

استان خراسان رضوی هم اکنون دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز و ۱۲ هزار و ۵۰۰ باب مدرسه است.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) تا شنبه 17 اسفند

لازم به ذکر است پیشنهاد شده بود که مدارس و دانشگاه های کشور تا 16 فروردین 99 تعطیل شوند که مجلس نیز با این طرح موافقت کرد اما دولت از اجرای این طرح صرف نظر نمود چرا که در تعطیلی کوتاهی که صورت گرفت بسیاری از مردم راهی مسافرت شدند که این خود باعث افزایش بیماری در شهرهای مختلف کشورمان میشد.

درهمین حال روز گذشته ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت دریک نشست خبری بااشاره به شیوع کرونا درکشور با تاکید بر اینکه بیمارستان مرجع تشخیص نداریم بلکه آزمایشگاه مرجع تشخیص داریم که در تهران سه مرکز به این امر اختصاص یافته است، تاکید کرد: مردم نمی‌توانند به آنجا مراجعه کنند صرف اینکه احساس می‌کنند مشکوک هستند؛ چرا که انجام آزمایش قبل از علامت‌دار شدن انجام نمی‌شود.

به گزارش «ایرنا» وی افزود: بیمارستان‌های منتخب هم بیمارستان‌هایی است که فقط ستاد مبارزه با کرونا، مبتلایان را به آنجا منتقل می‌کند و هر کسی نمی‌تواند مراجعه کند. حریرچی اضافه کرد: ۸۰ درصد کسانی که مشکوک به کرونا هستند، با مصرف مایعات و رژیم غذایی درمان می‌شوند و نیاز به بستری و قرنطینه ندارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *