تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا بارش برف سه شنبه 15 آذر 1401

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا به علت بارش برف سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا به علت بارش برف سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ همراه جزئیات کامل اخبار تعطیلی مدارس فردا را در این صفحه بخوانید.

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا صحت دارد؟

بارش برف بسیاری از مناطق کشورمان را سفیدپوش کرده است و مشکلاتی را در عبور و مرور به وجود آورده و دانش آموزان می خواهند بدانند که آیا فردا مدارس به علت بارش برف تعطیل خواهد بود یا خیر که هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است.

مشخص نیست که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر.

به عبارت دیگر تعطیلی مدارس ملزم بر این است که حجم بالایی برف باعث مسدود شدن راه و یا خطرناک شدن عبور و مرور دانش آموزان شود به هر حال باید ببینیم که تا فردا وضعیت به چه شکلی خواهد بود ممکن است خیابان ها به دلیل کاهش دما یخبندان شود که در این صورت نیز احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

تعطیلی مدارس در فصل سرما همیشه از خبرهای داغ برای دانش آموزان بوده است چرا که آلودگی هوا افزایش پیدا می کند و در صورت بارش برف مشکل عبور و مرور برای دانش آموزان شکل می گیرد با اینکه گفته می شود دمای هوا در روزهای آینده سرد تر خواهد شد باید ببینیم که وضعیت خیابان ها به چه شکلی خواهد بود.

حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: هم اکنون شاهد افت قابل توجه دما و ابرناکی آسمان استان کرمان هستیم و به زودی فعالیت سامانه بارشی آغاز می‌شود. وی عنوان کرد: به مردم هشدار می‌دهیم که از مسیل‌ها دور شوند و صعود به ارتفاعات به دلیل رعد و برق و احتمال بروز خطر متوقف شود. وی گفت: غرب و شمال کرمان بیشترین بارش‌ها را شاهد خواهد بود و بارش برف نیز در مناطق سردسیر و ارتفاعات استان روی می‌دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *