تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس  سه شنبه 15 آذر 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا سه شنبه 15 آذر مدارس تعطیل است

خبر تعطیلی مدارس صحت ندارد و باید دانش آموزان به مدرسه بروند.

با توجه به بارش برف در برخی از شهرهای کشورمان خانوده های دانش اموزان میخواهند بدانند که آیا فردا سه شنبه 15 آذر 1401 مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر که پاسخ منفی است و فردا مدارس کشور تعطیل نیست و بارش برف به قدری نیست که عبور و مرور دانش اموزان را به خطر بیاندازد.

این در حالیست که برخی از شهرهای دیگر کشورمان با آلودگی شدید هوا روبه رو هستند.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت هر سال بیش از 4 میلیون نفر به دلیل آلودگی هوا فوت میکنند. مقصر اصلی ذرات ریز آلاینده هستند. اینها می توانند به عمق ریه ها، قلب و جریان خون نفوذ کنند، جایی که باعث بیماری و سرطان می شوند.

بارش برف

بر‌اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی‌ در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی،‌ سمنان، شرق تهران، خراسان جنوبی، یزد،‌ اصفهان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی،‌گاهی رعدوبرق و در استان‌های بوشهر و هرمزگان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

همچنین بر‌اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت (رفت و برگشت) روان است و این محورهای دارای بارش برف و باران هستند.

برآوردهای متوسط جهانی مانند این فرض می‌کنند که این ذرات در سراسر جهان یکسان هستند. آنها نیستند: PM2.5 ترکیبی از مواد شیمیایی (هیدروکربن ها، نمک ها و سایر ترکیبات خارج شده توسط وسایل نقلیه، اجاق های پخت و پز و صنایع) و سایر اجزای طبیعی مانند گرد و غبار و میکروارگانیسم ها است. ترکیب – و سمیت آن – از مکانی به مکان دیگر و در طول زمان، به روش‌هایی که ردیابی، درک یا مدیریت نمی‌شوند، متفاوت است.

به عنوان مثال، در آسیا، دوده حاصل از گرمایش و پخت و پز منازل، بزرگترین منبع PM2.51 است. در کشورهای اروپایی، روسیه، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن و شرق ایالات متحده، انتشارات کشاورزی مانند آمونیاک منبع اصلی هستند. گرد و غبار صحرا باعث افزایش آلودگی هوا در شمال آفریقا، خاورمیانه و آسیای مرکزی می شود. مشخص نیست که کدام منبع خطرناک ترین است.

بارش باران و برف تا کی ادامه دارد؟

از روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه) با خروج سامانه بارشی از استان، به‌تدریج از مقدار ابرها کاسته و در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته یخبندان در مناطق شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین‌آباد با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *