فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا به علت بارش برف دوشنبه 14 آذر 1401

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا به علت بارش برف دوشنبه 14 آذر 1401

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا به علت بارش برف دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟ همراه جزئیات تعطیلی مدارس شهرهای کشور به دلیل بارش برف را در ادامه بخوانید.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های ناشی از این مخاطرات، پرهیز از سفرهای برون شهری، خودداری از فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، آمادگی زمستانی در ناوگان حمل و نقل و راهداری‌ها، عدم تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و اطراف مسیل‌ها، پاکسازی و لایروبی شبکه کانال‌ها و آبراه‌ها و آمادگی دستگاه‌های امدادرسان را توصیه می‌کند.

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا صحت دارد؟

بارش برف در برخی از مناطق کشورمان مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است و خانواده های دانش آموزان می خواهند بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر پاسخ منفی است.

هنوز خبری درباره تعطیلی مدارس فردا اعلام نشده است از دوشنبه بارندگی در برخی از شهرهای کشورمان شروع شده که بارش سنگین موجب مسدود شدن راه ها و همچنین لغزندگی خیابان ها شده است.

در چند روز اخیر که دانش آموزان از آلودگی هوا رنج می بردند حالا بارش برف باعث شده که عبور و مرور آنها به مخاطره بیافتد.

شهرهای شمالی کشورمان با بارش شدید برف روبرو شده در البرز و تهران نیز بارش آغاز شده و خیابان ها لغزندگی زیادی پیدا کنند و عبور و مرور در آن مشکل ساز شده است با توجه به بارندگی های اخیر احتمال می‌رود تا آخر هفته آلودگی هوا در کار نباشد.

کاهش دما در روزهای اینده

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه (۱۳ تا ۱۴ آذر) با گذر سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران در برخی مناطق توام با برف و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف همچنین کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. برای روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ آذر) آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در ارتفاعات به‌ویژه نواحی شرق بارش پراکنده باران توام با برف و افزایش نسبی دمای روزانه مورد انتظار است. با توجه به نفوذ پرفشار و شارش (حرکت) هوای سرد از نوار شمالی استان، یخبندان در نواحی شمالی و ارتفاعات استان دور از انتظار نخواهد بود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

براثر چنین وضعیتی احتمال مسدود شدن محورهای روستاهای سردسیر، خسارت به زیر ساخت‌ها به‌ویژه قطعی برق در روستاهای صعب‌العبور و سردسیر، اختلال در سفرهای بین شهری، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تاخیر و احتمال لغو پرواز و خسارت به صنعت کشاورزی مورد انتظار است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *